RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Авто

Автофорум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

МТСБУ - компенсация ущерба при ДТП


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... >>    Всего: 22


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
30/11/18 16:25  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    12/11/18 21:19Дерево
МТСБУ розпочинає виплати за зобов’язаннями ПАТ «Міська страхова компанія» [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

12/11/18 21:19  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    30/09/18 11:31Дерево
МТСБУ починає здійснення регламентних виплат за зобов’язаннями ПРаТ НФСК «Добробут» за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
16 жовтня 2018 року Господарський суд Харківської області затвердив звіт ліквідаторів та ліквідаційний баланс НФСК «Добробут», яку визнано банкрутом.

МТСБУ розпочинає прийом заяв потерпілих на отримання виплати за рахунок фонду захисту потерпілих МТСБУ та наголошує, що максимального терміну подання заяви про отримання відшкодування не передбачено. Звернутись до Бюро можна в будь-який зручний час, відповідно до графіку роботи МТСБУ. Контакти для звернення: м. Київ, Русанівський бульвар, буд. 8. Приймальні дні для громадян: у понеділок-четвер без перерви на обід — з 09:00 до 18:00, у п’ятницю без перерви на обід — з 09:00 до 16:45. Надати документи можна поштою, електронним листом на адресу mtibu@mtibu.kiev.ua та факсом (044-239-2031).

30/09/18 11:31  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    8/09/18 15:32Дерево
Новини МТСБУ
МТСБУ здійснюватиме виплати за зобов'язаннями ПрАТ «СТ «Іллічівське»
18.09.18
МТСБУ розпочинає врегулювання страхових випадків за зобов’язаннями ПрАТ «СТ «Іллічівське» за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у частині відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров’ю та майну потерпілих-фізичних осіб. Відшкодування за невиконаними зобов’язаннями страховика відбуватиметься в межах залишку коштів базового гарантійного внеску ПрАТ «СТ «Іллічівське» у фонді захисту потерпілих МТСБУ (ФЗП).

Прийом документів потерпілих у ДТП за зобов’язаннями ПрАТ «СТ «Іллічівське» здійснюватиметься в період з 1 жовтня 2018 року до 31 грудня 2018 року. Подати документи можна особисто, за адресою - м. Київ, Русанівський бульвар, буд. 8, надіслати поштою за адресою - 02002, Київ-2, а/с 272 або надіслати електронною поштою на адресу mtibu@mtibu.kiev.ua [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

8/09/18 15:32  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    8/09/18 15:25Дерево
Верховная Рада сегодня сняла с рассмотрения законопроекты № 3670 и № 3551, которыми депутаты еще два года назад предложили улучшить правила обязательного автострахования, а также провалила компромиссный законопроект № 3670-д с новой редакцией закона об ОСАГО. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

8/09/18 15:25  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    4/09/18 19:58Дерево
провалили голосование, всего проголосовало аж 190 депутатов, будем без нужного закона(((

6/09/18 10:11  KandpОтправить письмо > овчарка-2    5/09/18 15:45Дерево
Спасибо)

5/09/18 15:45  овчарка-2Отправить письмо > Kandp    5/09/18 13:52Дерево
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] СК " Киевский страховой дом" добровольно ликвидируется. Вам нужно подать документы к ликвидатору СК "Киевский страховой дом". По ссылке и тема о ликвидации Вашего страховщика.

5/09/18 13:52  KandpОтправить письмо > овчарка-2    4/09/18 19:58Дерево
Добрый день. А скажите ещё, пожалуйста- оценку ущерба мы сделали (пригласили оценщика, так как страховая не пришла) . Если страховая находится в процедуре банкротства, то что сейчас нужно делать потерпевший стороне? Получать оценку и подавать в страховую виновника заявление о выплате ущерба и потом, когда страховая виновника не оплачивает, подавать в суд о взыскании ущерба со страховой виновника? Если страховая банкротится, то потерпевшим нужно же попасть в реестр кредиторов, а у них срок для кредиторов заканчивается в октябре-потерпевший же не успеет с решением суда?! Спасибо

4/09/18 19:58  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    11/07/18 17:40Дерево
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] Ухвалення нової редакції закону "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (ОСАЦВ, №3670-д) на дев’ятій сесії поточного скликання Верховної Ради, що відкрилася у вівторок, є одним з основних пріоритетів парламентського комітету з питань фінансової політики та банківської діяльності, заявив в. о. голови комітету Михайло Довбенко.
"Чинний закон був ухвалений у 2005 році. Ми розробили новий базовий законопроект. Збільшуватимемо суми виплат", - сказав він в інтерв'ю телеканалу "Рада".
М.Довбенко уточнив, що йдеться і про збільшення виплат за шкоду здоров'ю, і за пошкоджене майно.
Він зазначив, що під час розроблення нової редакції використовувався комплексний підхід.

22/08/18 18:56  овчарка-2Отправить письмо > Kandp    22/08/18 18:51Дерево
Нет,нужно пройти процедуру банкротства Вашей СК, потом получите то что Вам причитается.
В МТСБУ можете обратиться написать жалобу на СК и узнать как обстоят дела со Страховщиком.
Это не быстро все происходит, также желаю Вам терпения..

22/08/18 18:51  KandpОтправить письмо > овчарка-2    22/08/18 17:56Дерево
страховая "в стані припинення", с недавнего времени ликвидируется. Если своего имущества не хватит, то МТСБУ же обязан оплатить, но только когда страховая будет полностью ликвидирована.
И я так понимаю, у пострадавшего есть выбор - либо ждать когда МТСБУ оплатит либо подать иск на виновника, а виновник потом имеет право регресса к МТСБУ, если процедура будет соблюдена

22/08/18 17:56  овчарка-2Отправить письмо > Kandp    22/08/18 17:47Дерево
Kandp > овчарка-2 8/08/18 12:04
"произошло ДТП, у виновника страховка есть, полис действующий"- что за СК?

22/08/18 17:54  овчарка-2Отправить письмо > Kandp    22/08/18 17:47Дерево
а при чем МТСБУ, виновник не застрахован?

22/08/18 17:47  KandpОтправить письмо > овчарка-2    22/08/18 15:49Дерево
Спасибо за ответ. Правильно ли я понимаю, нужно предлагать предприятию (собственник пострадавшей машины) провести независимую экспертизу, к примеру в каком-то НИИ, оплатив за свой счет, чтобы понять ущерб?
На цену ремонта диллера понятно, что виновник не согласится, она будет в разы больше.
А если согласятся с независимой экспертизой и сумму виновник сможет оплатить, то по идее потом виновник может регрессом предьявить в моторное бюро. Но для этого необходимо правильно оформить оплату.
Представитель юр лица предлагал виновнику, если тот согласен, тогда не к диллеру пойти, а сделать "кустарным" способом, но виновник отказался, так как это все наличка, официального оформления не будет, и риск претензий останется. В каком виде Моторное бюро принимает документы в таком случае, если будет добровольная выплата?

И стоит ли вообще идти таким способом виновнику, если у него есть страховка и он не виноват, что страховая на сег день в процессе ликвидации?

22/08/18 15:49  овчарка-2Отправить письмо > Kandp    22/08/18 12:49Дерево
Добрый день.
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2003 N 142/5/2092
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2003 р. за N 1074/8395
Про затвердження Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. N 1440
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ N 1
"Загальні засади оцінки майна і майнових прав" [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Это нормативная база при проведении оценки колесных транспортных средств.

"Какой метод оценки будет являться адекватным и объективным? Как виновнику определить, что оценка ущерба, ремонта объективная?" - это та оценка ТС, которая фиансовыми потерями удовлетворяет возможности виновника ДТП. Определить что оценка обьективная - это обратиться к другому оценщику либо же пользуясь :
Стаття 13. Рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] заказать рецензию оценки ТС у гос. структуре. Рецензия НЕ БЕСПЛАТНАЯ! Тоже нужна оплата.
"Если сделают ремот у официального дилера и предъявят иск к виновнику - суд принимает такие суммы?" - суд примет суммы, НО другое дело какие суд удовлетворит, это самое главное и какими доводами будет руководствоваться суд при удолетворении исковых требований.
В суде можно просить о назначении автотовароведческой экспертизы, если в этом будет необходимость.

22/08/18 12:49  KandpОтправить письмо > овчарка-2    8/08/18 12:04Дерево
Добрый день. Вопрос не специалиста в теме ДТП и страхования:
произошло ДТП, у виновника страховка есть, полис действующий, но как оказалось страховая с недавнего времени в процессе ликвидации (страховка оформлена до). Предприятие (собственник пострадавшей машины) звонит виновнику и предлагает ему оплатить ремонт, который сделают "кустарным" способом частично или они будут подавать на него в суд, насчитав стоимость ремонта у официального диллера (с области это будет в разы дороже и значит иск к виновнику в разы дороже).
Какой метод оценки будет являться адекватным и объективным? Как виновнику определить, что оценка ущерба, ремонта объективная?Если сделают ремот у официального дилера и предъявят иск к виновнику - суд принимает такие суммы?Спасибо

8/08/18 12:04  овчарка-2Отправить письмо > Konstantin_D    8/08/18 10:16Дерево
Если ТС Вы востановите, нужно будет его показать специалистам МТСБУ чтобы оплатили НДС.

8/08/18 12:02  овчарка-2Отправить письмо > Konstantin_D    8/08/18 10:16Дерево
Предоставте документы с СТО. Выплата ущерба будет проводится с вычетом износа ТС. Все зависит от позиции лица которое урегулирует Ваше дело в МТСБУ.
Если дело дойдет до суда без экспертизы не обойтись.

8/08/18 10:16  Konstantin_DОтправить письмо > овчарка-2    5/07/18 15:47Дерево
Доброго дня!
Таке питання.
Між датою складання звіту оцінювачем від МТСБУ та датою фактичного ремонту автомобиля проходить рік. За цей час:
- ціни зросли, а тому і фактична вартість ремонту виявилася більшою, ніж було визначено одразу після ДТП
- в процесі ремонту виявлено приховані дефекти.

Якщо я правильно розумію, то потрібно викликати того самого ж оцінювача і проводити нову оцінку?
Чи достатньо надати в МТСБУ документи про ремонт із СТО для отримання різниці?

Перечитав НПА - схиляюсь до варіанту №1 (нова оцінка).
А в МТСБУ відповіли, що достатньо лише документів з СТО.

5/08/18 16:43  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    11/07/18 17:40Дерево

12/07/18 16:33  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    11/07/18 17:40Дерево
Забыл упомянуть что с прошлого года в Украине действует: Национальная ассоциация страховщиков [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Жалобы на указанные в ассоциации страховщиков рассматриваются оперативно и в кротчайшие сроки.

11/07/18 17:49  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    11/07/18 17:40Дерево
Возможно будем с новым законом!;)

11/07/18 17:40  овчарка-2Отправить письмо > овчарка-2    5/07/18 15:47Дерево
Новини МТСБУ [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
МТСБУ закликає Верховну Раду ухвалити у другому читанні нову редакцію закону «Про ОСЦПВ» (законопроект №3670д)
11.07.18
МТСБУ направило до Верховної Ради відкритого листа, в якому закликало депутатів об’єднатись для прийняття нової редакції закону «Про ОСЦПВ». Законопроект має високу соціальну значущість, його прийняття дозволить страховому ринку та мільйонам страхувальників змінити застарілі процедури взаємодії та побудувати взаємовигідне партнерство між страховиками та страхувальниками, підвищити рівень соціального захисту автовласників.

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко заявив у відкритому листі:

«Сфера обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів стрімко розвивається. Щороку договори ОСЦПВ укладають більше 7 млн. українців, страхові компанії за підсумками 2017 р. врегулювали більше 130 000 страхових випадків.

Проте застаріле законодавство, що регулює відносини в сфері ОСЦПВ, не дозволяє ефективно її розвивати та забезпечувати європейські стандарти захисту страхувальників. Протягом останніх двох років було впроваджено систему прямого врегулювання, яка передбачає отримання потерпілим відшкодування у разі ДТП у страховика, з яким сам потерпілий уклав договір страхування. Ці зміни вдалось впровадити лише шляхом підписання добровільної угоди між 18 страховиками, оскільки за чинним законодавством передбачено отримання потерпілим відшкодування лише у страховій компанії винуватця ДТП. На сьогодні прямим врегулюванням скористались майже 12 тисяч потерпілих. Проте щоб ця можливість стала доступною кожному водію, що потрапив у ДТП – необхідно прийняти відповідні законодавчі зміни.

В грудні 2017 року МТСБУ презентувало нову можливість швидкого врегулювання ДТП без необхідності виклику поліції - електронний європротокол. Відтепер кожен водій може врегулювати страхову подію за допомогою заповнення простої електронної форми європротоколу зі свого телефону чи планшету. Автоматизація цього процесу дозволяє суттєво скоротити час врегулювання для водіїв - учасників аварії та знизити навантаження на поліцію та судові органи.

В лютому 2018 року в Україні запрацював електронний поліс ОСЦПВ. Кожен водій отримав можливість укласти договір безпосередньо через Інтернет без необхідності мати при собі бланк полісу. Загалом укладено більше 16 тис. електронних полісів. Проте можливість укладення електронного договору досі не закріплена в профільному законі, а регулюється через інші підзаконні регуляторні акти.

Окрема проблема, що має високу соціальну значущість - відшкодування за неплатоспроможних страховиків. За нинішнім законодавством отримати відшкодування з фондів МТСБУ за зобов’язаннями неплатоспроможної компанії потерпілий може лише після завершення в суді процедури банкрутства та/або ліквідації такої компанії. Сотні тисяч потерпілих роками очікують завершення банкрутства, аби отримати свої кошти. Частково цю проблему вирішено ухваленням МТСБУ порядку відшкодування потерпілим за рахунок коштів у фонді Бюро самого неплатоспроможного страховика. Проте цих коштів вистачає лише на часткові виплати, що покривають не більше третини вимог потерпілих. Прийняття законодавчих змін дозволить МТСБУ здійснювати виплати потерпілим в повному розмірі одразу після анулювання ліцензій неплатоспроможного страховика.

Ринок динамічно змінюється, страховики впроваджують нові сучасні рішення, яких вимагає споживач страхових послуг. Час, згаяний на неприйняття законодавчих змін, стримує розвиток страхового ринку.

МТСБУ закликає народних депутатів об’єднатись для прийняття змін до закону про ОСЦПВ. Це дозволить зняти значну соціальну напругу, викликану банкрутствами страховиків протягом останніх років, та дати поштовх розвитку страхування відповідно до європейських стандартів, що буде вагомою складовою успішної економіки України».

5/07/18 16:10  Konstantin_DОтправить письмо > овчарка-2    5/07/18 15:47Дерево
Дякую. Я гадаю, з цим проблем не повинно бути.

5/07/18 15:47  овчарка-2Отправить письмо > Konstantin_D    5/07/18 15:40Дерево
будьте готовы к тому что нужно будет показать специалистам МТСБУ отремонтированный автомобиль.(часто такое требование есть)

5/07/18 15:40  Konstantin_DОтправить письмо > Rossi    5/07/18 15:34Дерево
Мабуть не зовсім точно виразився.
Зараз стягуємо втрату товарної вартості з винуватця ДТП.
А після ремонту авто на СТО (яке повинно бути і платником ПДВ) - подаємо документи до МТСБУ на виплату суми ПДВ.
Я це мав на увазі.

5/07/18 15:34  Rossi > Konstantin_D    5/07/18 15:31Дерево
С МТСБУ нельзя взыскать утерю товарной стоимости; только с виновника.

5/07/18 15:31  Konstantin_DОтправить письмо > Rossi    5/07/18 14:49Дерево
Дякую.
Тоді, якщо я правильно розумію, стягнути втрату товарної вартості можна, а суму ПДВ - ні.
Стосовно ж ПДВ - якщо авто буде відремонтовано СТО (яке є платником ПДВ), то на підставі цих документів потерпіла особа може звертатися до МТСБУ за відшкодуванням і суми ПДВ.

5/07/18 14:49  Rossi > Konstantin_D    5/07/18 14:32Дерево
УТС:
Відповідно до цього Закону страховик або МТСБУ не відшкодовує:
32.7. шкоду, пов'язану із втратою товарної вартості транспортного засобу;

НДС:
36.2.
...
Якщо відшкодування витрат на проведення відновлювального ремонту пошкодженого майна (транспортного засобу) з урахуванням зносу здійснюється безпосередньо на рахунок потерпілої особи (її представника), сума, що відповідає розміру оціненої шкоди, зменшується на суму визначеного відповідно до законодавства податку на додану вартість. При цьому доплата в розмірі, що не перевищує суми податку, здійснюється за умови отримання страховиком (у випадках, передбачених статтею 41 цього Закону, - МТСБУ) документального підтвердження факту оплати проведеного ремонту.

5/07/18 14:32  Konstantin_DОтправить письмо > овчарка-2    27/06/18 13:04Дерево
Якщо бути точним.
Позивач подавав позов, відповідач не з"являвся, повістки не отримував (повертались у зв"язку із закінчення строку зберігання), наслідок - заочне рішення.
Відповідач отримав копію заочного рішення - написав заяву, суд скасовав заочне рішення, на кінець липня призначене судове засідання.
Ремонт автомобіля насправді ж не був проведений (як завжи не всю правду кажуть одразу).

Щодо суті питання.
Порівняв дві калькуляції особисто (по позиціям).
Результати порівняння:
1. вартість відновлювального ремонту, нарахованого експертом, більша за вартість, нараховану оцінювачем МТСБУ - на 665 грн.
(порівнював окремі позиції - є розбіжності по деяким позиціям, при цьому десь експерт більше рахує, а оцінювач менше, десь - навпаки, як результат - експерт на 665 грн. більше)
2. обидва у висновку вказали суму як без ПДВ, так і з ПДВ.
3. принципова різниця - експерт нарахував втрату товарної вартості, оцінювач МТСБУ - ні.

І МТСБУ виплатило суму оцінювача без ПДВ.
Тобто питання стоїть у:
1. сумі ПДВ;
2. сумі втрати товарної вартості;
3. 665 грн. (різниця у вартості відновлювального ремонту).
Щодо 665 грн. - думаю, можна зменшити позовні вимоги на цю суму (щоб не влізати в експертизу).
А от з:
1) втратою товарної вартості;
2) ПДВ
- буду дивится судову практику.

27/06/18 13:04  овчарка-2Отправить письмо > Konstantin_D    16/04/18 16:08Дерево
И каковы результаты?

25/06/18 15:03  igor008Отправить письмо > _Vitalik_    12/08/17 16:11Дерево
я в 2015р. був в аналогічній ситуації в Болгарії. Вдалось отримати компенсацію на ремонт авто від страхової винуватого- громадянина Болгарії.

16/04/18 17:26  Rossi > Konstantin_D    16/04/18 16:08Дерево
Если спора о перечне и характере повреждений нет, то попросите суд назначить судебную экспертизу по уже имеющимся протоколам осмотра.

С НДСом проблем не должно быть, если есть документы о ремонте.

16/04/18 16:08  Konstantin_DОтправить письмо > Rossi    16/04/18 15:55Дерево
Якщо чесно, то мені (як не фахівцю в галузі оцінки) важко порівняти калькуляцію оцінювача та розрахунки експерта (тим більш, що вони зроблені не за одним шаблоном).

Єдине, що зможу зробити - це надати документи оцінювача експерту, щоб він їх прокоментував по цифрах.

Але зі справ, де також виникало питання про різні оцінки, проведені різними оцінювачами, пома"ятаю, що кожен оцінювач обгрунтовує ті цифри, які надає, досить ретельно (тексту багато). А отже буде відстоювати власний розрахунок.
Тому вважаю, навіть допит оцінювача та експерта в суді в даному випадку нічого принципово нового не дасть.

Тут іще один момент виникає.
Оцінювач та експерт кожен порахували дві суми - з ПДВ та без ПДВ.
МТСБУ виплатило суму без ПДВ.
У той же час потерпілий бажає стягнути суму, визначену експертом, але саме з ПДВ.

16/04/18 15:55  Rossi > Konstantin_D    16/04/18 15:51Дерево
А в чем причина расхождений?

16/04/18 15:51  Konstantin_DОтправить письмо > овчарка-2    26/03/18 16:35Дерево
Ось така ситуація.
Відбулося ДТП. Відповідальність особи, визнана винною у ДТП, не була застрахована. Потерпілий звернувся до МТСБУ.
МТСБУ направляє для огляду та проведення оцінки оцінювача – ФОП, який має кваліфікацію «Оцінка об’єктів в матеріальній формі» спеціалізація «Оцінка дорожніх транспортних засобів».
У той же час потерпілий звертається до атестованого судового експерта, який має кваліфікацію судового експерта з правом проведення товарознавчих експертиз за спеціальністю «12.2.- Визначення вартості колісних транспортних засобів та розміру збитку, завданого власнику транспортного засобу», що підтверджується відповідним свідоцтвом.
Огляд ТЗ проводиться оцінювачем та експертом в один день, потерпілий та особа, винна у ДТП, підписують обидва акти огляду.
Згідно звіту про оцінку оцінювача (від МТСБУ) розмір завданого в результаті ДТП збитку значно менший, ніж розмір збитку, визначений експертом у висновку експертного дослідження.
МТСБУ виплатило потерпілому суму, нараховану оцінювачем.
Потерпілий в судовому порядку намагається стягнути з особи, винної у ДТП, різницю. Особа, винна у ДТП, звісно, не погоджується із більшою сумою.
Автомобіль відремонтовано.

Питання – як в таких випадках розглядаються справи?

Я вважаю, що суд повинен призначити судову експертизу. Але ж, враховуючи, що автомобіль відремонтований, максимум можливо провести експертизу лише по матеріалам двох актів огляду та фотографіям.

27/03/18 22:01  noviktanya > овчарка-2    26/03/18 16:35Дерево
все таки дожали мтсбу. готується відповідь. дякую за відповіді

26/03/18 16:35  овчарка-2Отправить письмо > noviktanya    19/03/18 14:06Дерево
тоді певно вирішіть справу тільки суд.

19/03/18 14:06  noviktanya > овчарка-2    17/03/18 12:31Дерево
є відповідь від слідчого, фабула справи викладене так, як потрібно, але страхова посилається на те, що повинен бути вирок або обвинувальний акт. але ні того ні того немає, оскільки слідство призупинено у звязку із розшуком підозрюваного.
але, страхова повинна сплатити не пізніше ніж 90 днів, або відмовити в сплаті.

17/03/18 12:31  овчарка-2Отправить письмо > noviktanya    12/03/18 15:58Дерево
взяти документи про відсутність вини власники в угоні транспортного засобу. ЗАПИТ направте слідчому.

12/03/18 15:58  noviktanya > Rossi    26/01/18 12:10Дерево
подскажите, кто сталкивался, как быть?
было угнано АТС (открыто уголовное дело по факту угона).
водитель (подозреваемый) в процессе передвижения на угнанном авто, причинил ущерб еще двум припаркованным ТС, пока ехал.
есть постановление суда по админке и уголовное дело, но подозреваемый в розыске.
заявление в МТСБУ стороной, которая пострадала в ДТП (но не является потерпевшим в рамках уголовного дела) о выплате направлено.
регламентная выплата предусмотрена п. 41.1 (В) ст. 41 ЗУ"про загальнообовязкове страхування".
МТСБУ не проводит регламентную выплату, ссылаясь на отсутствие подтверджения того, что ТС выбыло из владения собственника не по его вине.
как получить выплату?

26/01/18 12:10  Rossi > смт    26/01/18 12:03Дерево
Так же, как это устанавливается для составления протокола.

26/01/18 12:03  смт > Rossi    26/01/18 11:47Дерево
А как установить было ли оно, чтобы определить сроки?

Я, конечно, согласен, что установить перед закрытием вину, особенно в делах о ДТП верно и правильно
Но в 1984м, кажется, считали по другому

26/01/18 11:47  Rossi > смт    26/01/18 11:44Дерево
Значит, что протокол и не составляется, если орган выявил нарушение поздно.

26/01/18 11:44  смт > Rossi    26/01/18 11:36Дерево
Как тогда понимать ст 247 "Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато.."?

26/01/18 11:36  Rossi > смт    26/01/18 11:09Дерево
Они же сами указывают сначала:
Зі змісту наведених правових норм вбачається, що закриття провадження можливе за одночасної наявності таких умов:
вчинення (виявлення) адміністративного правопорушення;
закінчення встановленого законом двомісячного строку, перебіг якого розпочинається з дня вчинення правопорушення (при триваючому правопорушенні – не пізніш як через два місяці з дня його виявлення).


Чтобы установить наличие основания для закрытия производства по сроку, нужно установить, что совершено правонарушение, и что со дня его совершения прошло определенное время. Если же правонарушения не было, то просто НЕ К ЧЕМУ применять срок.

26/01/18 11:32  смт > ротор1    26/01/18 11:21Дерево
Это особое мнение, а коллегиальный орган сделал другой вывод

26/01/18 11:21  ротор1 > смт    26/01/18 11:09Дерево
Вывод других спецов поинтереснее, например, Гетманцева.

26/01/18 11:09  смт > Rossi    26/01/18 10:36Дерево

26/01/18 10:36  Rossi > Serg avto    25/01/18 22:43Дерево
Если суд прекратил производство, не проверив наличие состава админправонарушения, можете обжаловать постановление в апелляционном порядке.
Если по аминке ничего не выйдет, то тогда обращайтесь в суд в порядке гражданского судопроизводства и там доказывайте вину второго водителя в общем порядке.

Страницы: << [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... >>    Всего: 22

Реклама

bigmir)net TOP 100