RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

контрольная закупка налоговой милицией


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
9/09/02 15:12  vvoОтправить письмо > Maxim    9/09/02 14:57Дерево
А зачем тебе н/а когда есть закон - "о гос. налоговой службе" (ст.21), "О оперативно-розыскной деятельности" (ст.9), Указ Чукми №817

9/09/02 14:57  MaximОтправить письмо > vvo    9/09/02 12:39Дерево
Отличная мысль! Только как тогда доказать что действия нал. милиции незаконны, если вообще не будет н/а, регулирующего их действия? Да они же и не ссылаются на эту "тайную" бумажку. А вообще можно использовать. Спасибо!

9/09/02 12:39  vvoОтправить письмо > Maxim    5/09/02 12:54Дерево
КОНСТИТУЦІЯ

Стаття 57. Кожному гарантується право знати свої права і обов'язки.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.

9/09/02 12:11  MaximОтправить письмо > kollega    8/09/02 18:59Дерево
Да ответ исчерпывающий - текст весь. Это я из Лиги взял.

8/09/02 18:59  kollega > Maxim    5/09/02 12:54Дерево
Чего-то нигде не могу найти такого документа. Даже с поменткой "текст не для друку"

7/09/02 20:48  FrolОтправить письмо > Володимир Яблонський    5/09/02 23:16Дерево
А как же сопоставить эту реплику с 5/09/02 05:46 Володимир Яблонський > kollega?

5/09/02 23:16  Володимир Яблонський > Ник    5/09/02 12:05Дерево
Дуже радий за Вас, що вмієте читати... Залишилось ще зрозуміти те,що прочитали... Максим дав вичерпну відповідь.

5/09/02 22:00  TavridОтправить письмо > Ник    5/09/02 13:28Дерево
Вот, хоть кому то может поможет... а мой знакомый недавно нарвался на конфискацию товара налоговой милицией, впаяли 164 КоАП :( пришлось изучить:
"ГНАУ
РАСПОРЯЖЕНИЕ
от 25 сентября 1998 года, № 272-р
О введении в действие порядка проведения оперативных проверок и рассмотрения материалов по ним."

В реальной практике этого дела... нарушений со стороным "наглых ментов" - жуть, действуют в лоб на Лоха, акта нет, протокола нет, протокол изъятия напоминает бумагу для сами знаете чего, причем суд сразу в течении двух дней выносит решение, без уведомления, без разбирательства, окончательное и без права обжалования и пр., плюс ко всему наглость чиновников и судей с которой приходится сталкиваться на каждом шагу. И топор войны не хочется выкапывать %(

5/09/02 13:28  Ник > Maxim    5/09/02 12:54Дерево
Спасибо за реквизиты, Максим. Будем искать. Может, еще откликнется кто-нибудь, кто уже имеет этот документ в эл. виде. На утвержденный "порядок" взглянуть, однако, хочется.

5/09/02 12:54  MaximОтправить письмо > Ник    5/09/02 12:05Дерево
Про затвердження Інструкції про порядок проведення оперативної закупівлі та контрольованого постачання предметів, товарів і речовин, у тому числі заборонених до обігу, у фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності

Наказ Міністерства внутрішніх справ України,
 Служби безпеки України,
 Державної податкової адміністрації України
від 20 листопада 2001 року N 1065дск/307дск/482дск

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
19 грудня 2001 р. за N 1051/6242

Для службового користування

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства внутрішніх справ України,
Служби безпеки України,
Державної податкової адміністрації України
від 20 листопада 2001 р. N 1065дск/307дск/482дск

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 грудня 2001 р. за N 1051/6242



Інструкція про порядок проведення оперативної закупівлі та контрольованого постачання предметів, товарів і речовин, у тому числі заборонених до обігу, у фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності

Для службового користування

Минюст зарегистрировал ... но информация "для службового користування" :(( По-моему только у знакомых "посадових осіб" можно его раздобыть.

5/09/02 12:05  Ник > Володимир Яблонський    5/09/02 05:46Дерево
Владимир, извините за резкость. Вы хоть сами вчитывайтесь в цитаты законов, которые громоздите в своих ответах всегда в большом количестве. "Порядок проведення оперативної закупівлі та контрольованого постачання визначається нормативними актами Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, Служби безпеки України, погодженими з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України". Какой гриф "таємно" на НПА, зарегистрированных в Минюсте?! Я думал, Вы нашли эти документы, а Вы слепо законы цитируете, которые мы и сами читаем. А Ваш вопрос: "Навіщо Вам цей порядок?" вообще не достоин комментария. Давайте по существу - господа, кто нашел указанные документы - сообщите, плз. Ув. kollega, ждем результатов Ваших запросов. С уважением ко всем, кто откликнется...

5/09/02 05:46  Володимир Яблонський > kollega    4/09/02 20:30Дерево
На початку 90-х порядок проведення контрольної та оперативної закупівлі регламентувався наказами з грифом "таємно". Навіщо Вам цей порядок? Він залишився таємним. Без заведення оперативно-розшукової справи проведення оперативно-розшукових заходів забороняється законом. У випадках порушення прав і свобод людини або юридичних осіб в процесі здійснення оперативно-розшукової діяльності, а також у разі, якщо причетність до правопорушення особи, щодо якої здійснювались оперативно-розшукові заходи, не підтвердилась, Служба безпеки України, Міністерство внутрішніх справ України, Державний комітет у справах охорони державного кордону України, Управління державної охорони України, Державна податкова адміністрація України, Державний департамент України з питань виконання покарань зобов'язані невідкладно поновити порушені права і відшкодувати заподіяні матеріальні та моральні збитки в повному обсязі.

Громадяни України та інші особи мають право у встановленому законом порядку одержати від органів, на які покладено здійснення оперативно-розшукової діяльності, письмове пояснення з приводу обмеження їх прав і свобод та оскаржити ці дії(стаття 9 Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність).


4/09/02 20:30  kollega > Ник    4/09/02 15:50Дерево
Чего то немогу найти этого порядка. Более того все обращения в МВД, СБУ, ГПУ, ГНАУ МЮУ остаются без ответов. При этом сообщается, что письма не доходят. Приняли решения отправить запросы фельдегерской почтой. О результатах сообщу, если ранее ВЯ не сообщит где искать этот Порядок.
:)))

4/09/02 18:02  veritasОтправить письмо > vvo    4/09/02 09:23Дерево
Кажется я придумала схемку с кассовой книгой. Если пройдет обязатлеьно расскажу.

4/09/02 15:50  Ник > Володимир Яблонський    3/09/02 23:42Дерево
Ссылку на "Порядок" не дадите? Где найти? Заранее благодарен.

4/09/02 09:23  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 20:00Дерево
Но у них остался экземпляр ордера.

3/09/02 23:42  Володимир Яблонський > Frol    3/09/02 23:21Дерево
Такий порядок існує.

3/09/02 23:21  FrolОтправить письмо > Володимир Яблонський    3/09/02 22:50Дерево
"Порядок проведення оперативної закупівлі та контрольованого постачання визначається нормативними актами Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, Служби безпеки України, погодженими з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України" (ОТ -В.Я.) Чи був взагалі такий порядок, сама процедура виписана? Чи все робиться в інших рамках?

3/09/02 22:50  Володимир Яблонський > veritas    3/09/02 16:43Дерево
ПРО КОНТРОЛЬНУ ЗАКУПІВЛЮ

У відповідності з пунктом 2 частини першої статті 8 Закону України ”Про оперативно-розшукову діяльність” оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності при наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав (підстави для проведення оперативно-розшукової діяльності) надається право проводити контрольну та оперативну закупівлю та постачання товарів, предметів та речовин, у тому числі заборонених для обігу, у фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності з метою виявлення та документування фактів протиправних діянь. Порядок проведення оперативної закупівлі та контрольованого постачання визначається нормативними актами Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, Служби безпеки України, погодженими з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованими у Міністерстві юстиції України.

У кожному випадку наявності підстав для проведення оперативно-розшукової діяльності заводиться оперативно-розшукова справа. Постанова про заведення такої справи підлягає затвердженню начальником органу внутрішніх справ, служби безпеки, прикордонних військ, охорони вищих посадових осіб, оперативного підрозділу податкової міліції, органу, установи виконання покарань або його уповноваженим заступником.

На особу, яка підозрюється в підготовці або вчиненні злочину, переховується від органів розслідування, суду або ухиляється від відбування кримінального покарання, безвісти зникла, ведеться тільки одна оперативно-розшукова справа. Без заведення оперативно-розшукової справи проведення оперативно-розшукових заходів забороняється. Про заведення оперативно-розшукової справи виноситься постанова, яка затверджується начальником або уповноваженим заступником начальника органу внутрішніх справ, служби безпеки, підрозділу прикордонних військ, Управління державної охорони України, оперативного підрозділу податкової міліції, органу або установи виконання покарань. У постанові зазначаються місце та час її складання, посада особи, яка виносить постанову, її прізвище, підстава та мета заведення оперативно-розшукової справи.

У відповідності з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, проведення контрольної закупівлі посадовими особами правоохоронних органів без заведення оперативно-розшукової справи є перевищенням влади та службових повноважень, що є підставою для притягнення цих осіб до юридичної відповідальності. Докази здобуті під час такої контрольної закупівлі є незаконними і обвинувачення не може на них ґрунтуватися (частина третя статті 62 Конституції України).

Якщо після контрольної закупівлі були встановлені факти правопорушення співробітники правоохоронних органів зобов’язані скласти протокол про адміністративне правопорушення чи протокол огляду місця події, якщо виявлені ознаки злочину. У відповідності з частиною другою статті 190 Кримінально-процесуального кодексу України огляд місця події у невідкладних випадках може бути проведений до порушення кримінальної справи. В цих випадках, при наявності для того підстав, кримінальна справа порушується негайно після огляду місця події.

Вилучення предметів та документів можливе лише якщо встановлено факт адміністративного правопорушення, за наявності протоколу про адміністративне правопорушення з метою забезпечення провадження у справі про це правопорушення чи у випадку, коли ці предмети та документи є речовими доказами у кримінальній справі. Обшук, виїмка, будь-які інші слідчі дії можуть бути проведені виключно після порушення кримінальної справи.


3/09/02 21:30  kollega > veritas    3/09/02 16:43Дерево
Сделайте запрос в налоговую выдавались ли из кассы налоговой 2000 грн. конкретному сотруднику.
Параллельно направьте запросы в КРУ и СБУ.
Пусть налоговики поддержат штаны ребят из этих служб.

3/09/02 20:00  veritasОтправить письмо > vvo    3/09/02 19:21Дерево
Если бы не этот ордер, то вопросов бы вообще не было. Проверяющие к Акту не приложили ни одного документа (ксерокопии). То есть слово проверяющих против нашего. Можно ли в наглую это использовать?

3/09/02 19:39  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 19:08Дерево
2.10. Уся готівка, що надходить до кас підприємств, має своєчасно та в повній сумі оприбутковуватися в їх касах.

Оприбуткуванням готівки в касі підприємства є здійснення підприємством обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень з оформленням цієї операції у встановленому порядку прибутковим касовим ордером та відображенням у касовій книзі в день одержання підприємством готівкових коштів.


При проведенні розрахунків готівкою підприємств у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням є здійснення підприємствами обліку готівки через РРО або РК із складанням того самого дня на підставі розрахункових документів звітів в КОРО та оформлення готівки в установленому порядку прибутковим касовим ордером і відповідним записом у касовій книзі в день надходження коштів. Зазначена послідовність оприбуткування також поширюється на відокремлені підрозділи, які працюють у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг із застосуванням РРО або використанням РК та самостійно здають до кас установ банку або через інкасаторів одержану ними готівкову виручку. Ці підрозділи мають також вести касову книгу (згідно з пунктом 4.2 Положення) та оприбутковувати готівку в своїх касах.

У разі роботи підприємств у сфері торгівлі, громадського харчування, послуг у вечірні години, вихідні та святкові дні із застосуванням РРО або використанням РК (за умови, що бухгалтерія підприємства не працювала в ці години і дні) одержана підприємством за цей час готівка вважається оприбуткованою в його касі, якщо вона проведена через РРО та РК у день її фактичного надходження та не пізніше наступного робочого дня підприємства здана до його каси з оформленням у встановленому порядку прибутковим касовим ордером та відповідним записом у касовій книзі підприємства. Зазначена послідовність оприбуткування також поширюється на відокремлені підрозділи підприємств, які працюють у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг із застосуванням РРО або використанням РК і не здійснюють при цьому видаткових операцій (виплати, пов'язані з оплатою праці, витрати на відрядження тощо), не ведуть касової книги, не мають поточних рахунків та здають готівкову виручку до кас цих підприємств.

Думаю запись в книге можно было сделать и на следующий день. Хотя если чесно аргументов маловато.

3/09/02 19:21  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 19:08Дерево
Я считаю, что денежные средства были оприходованы (приходным кассовым ордером), что касается порядка ведения касовой книги - сейчас покопаюсь.

3/09/02 19:08  veritasОтправить письмо > vvo    3/09/02 17:41Дерево
Я с Вами полностью согласна. Но это не обоснование для непроведения операции в кассовой книге. Конечно надо будет указать,что есль не было оснований для проведения проверки, то и решение не должно быть вынесено. Но надо же как-то аргументировать невнесение полученных денежных средств в кассовую книгу? Что Вы думаете по этому поводу?

3/09/02 17:41  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 17:35Дерево
Мое мнение - проверка внеплановая, значит должно быть основание на ее проверку:
3. Позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:

а) за наслідками зустрічних перевірок виявлено факти, які свідчать про порушення суб'єктом підприємницької діяльності норм законодавства;

б) суб'єктом підприємницької діяльності не подано в установлений строк документи обов'язкової звітності;

в) виявлено недостовірність даних, заявлених у документах обов'язкової звітності;

г) суб'єкт підприємницької діяльності подав у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами контролюючого органу під час проведення планової чи позапланової виїзної перевірки;

д) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з суб'єктом підприємницької діяльності, якщо суб'єкт підприємницької діяльності не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу протягом трьох робочих днів від дня отримання запиту;

е) проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства.

Позапланові виїзні перевірки з підстави, визначеної у пункті "е" частини першої цієї статті, проводяться лише органами державної податкової служби та органами контрольно-ревізійної служби в межах їх повноважень.

Позапланова виїзна перевірка може здійснюватись і на підставі рішення Кабінету Міністрів України.

3/09/02 17:35  veritasОтправить письмо > vvo    3/09/02 17:24Дерево
Указали-то они все правильно (3 удостоверения, направление). В любом случае ксерокопии этих документов нет. А журнала на этой фирме вообще не было. Да они к тому же подписались в Акте.

3/09/02 17:24  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 17:17Дерево
Еслив направлении на проверку была указана не ваша организацыя значит проверка проведена не законно. Они должны были расписатся в книге регистрации проверок. Кроме того, удостоверение на проверку выписывается на одного проверяющего. Если в удостоверении указаны фамилии 3-х сотрудников, то оно сотавлено с нарушением действ.законодательства. Какой документ они составили по результатам проверки? В этом докуменьте они должны указать реквизиты документа на право проверки (того которое вы забыли отксерить).

3/09/02 17:17  veritasОтправить письмо > vvo    3/09/02 17:09Дерево
Они предъявили удостоверение и направление на проверку. правда, в направлении не было указана именно это организация. Сотрудники этой фирмы не догадались отксерить направление.Согласно ст. 3 Закона фирма должна была проввести сумму покупки по журналу. А этот ордер (если его можно назвать расчетным документом)по этому же закону подтверждает факт продажи.

3/09/02 17:09  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 16:43Дерево
А какие документы на право проверки вам предъявили 3-е О\У?

3/09/02 16:58  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 16:43Дерево
Факт оприходования денежных средств подтверждается выпиской приходного кассового ордера. Запись в кассовой книге делается на основании этого ордера.

3/09/02 16:58  vvoОтправить письмо > veritas    3/09/02 16:43Дерево
Факт оприходования денежных средств подтверждается выпиской приходного кассового ордера. Запись в кассовой книге делается на основании этого ордера.

3/09/02 16:52  Alex > veritas    3/09/02 16:43Дерево
Ну и что?
По п.1 ст.9 Закона о РРО расчеты за услуги освобождены от РРО !
А ответственность за неоприходование наличности - штраф в пятикратном размере (см.Указ 436). Хотя, думаю, можно доказывать, что оприходование все-таки состоялось - ведь деньги были сданы в банк.

3/09/02 16:43  veritasОтправить письмо   Дерево
Ув. Коллеги помогите найти выход из ситуации:
В тур. фирму пришел "клиент" (который впоследствии оказался о/у налоговой милиции) и попросил выбрать путевку. Так как для заказа требовалось время, он оставил денежные средства (2000 грн)и получив приходный ордер ушел. На следующий день явились 3-е О\У во главе с "клиентом" и обнаружили, что эта сумма не была проведена по РРО. Вместе с этим были обнаружены другие суммы прошедшие по банку и журналу учета приходно-расходных документов, но не по кассовой книге.
Подскажите, как в этой ситуации можно оспорить действия налоговой?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100