RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Справки и Объявления

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Договір з медпрацівником на проведення передрейсових оглядів


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
5/12/18 12:48  novak1Отправить письмо > Marlboro!    25/01/17 13:11Дерево
Ось по тій причині, що ФОП-перевізник проходив передрейсовий медогляд хочуть визнати такі відносини трудовими.

25/01/17 15:28  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 13:11Дерево
"- а перевізники які не мають ліцензій - не відповідають?"
Хтозна… При здійсненні перевезень без ліцензії вони порушують закон.

"- з чого це слідує? По якій нормі? І чому "ризики" включають медогляд?"
На мою думку, ймовірність виникнення будь-яких проблем вища, ніж з тими, у кого є ліцензія. Наприклад, замовник-юрособа замовив перевезення пасажирів. Не дай Боже, щось трапилось. Питання: чому не перевірив ліцензію у перевізника, не пересвідчився в тому, що перевізник працює легально? Згідно закону мав би вжити всіх заходів для забезпечення безпеки дорожнього руху.

"- в правовому сенсі договором ЦПХ буде однаково домовленість як з ФОПом, так і з фізичною особою. "Водієм по ЦПХ" бути в принципі не можна, так як водій - це працівник, який виконує певний спектр роботи для роботодавця. А виконавець по ЦПХ - це особа, яка разово виконує конкретно визначену послугу з довезення вантажу з однієї точки в іншу без підпорядкування замовнику (такого підпорядкування, яке є в працівника і роботодавця)."
Водії працюють по договору ЦПХ – саме така умова в питанні.
З чого Ви взяли, що водій може бути тільки працівником? З чого це слідує? По якій нормі? ;) Чому особа, що має посвідчення водія, не може виконувати обов’язки водія за договором ЦПХ?

25/01/17 13:11  Marlboro! > Vladikk    25/01/17 12:53Дерево
Відповідно - перевізники, що мають ліцензію, відповідають за медогляд своїх водіїв.
- а перевізники які не мають ліцензій - не відповідають?

всі можливі ризики стосовно безпеки перевезення пасажирів чи вантажів, залишаються на замовникові.
- з чого це слідує? По якій нормі? І чому "ризики" включають медогляд?

В іншому випадку – це просто робота водія за договором ЦПХ.
- в правовому сенсі договором ЦПХ буде однаково домовленість як з ФОПом, так і з фізичною особою. "Водієм по ЦПХ" бути в принципі не можна, так як водій - це працівник, який виконує певний спектр роботи для роботодавця. А виконавець по ЦПХ - це особа, яка разово виконує конкретно визначену послугу з довезення вантажу з однієї точки в іншу без підпорядкування замовнику (такого підпорядкування, яке є в працівника і роботодавця).

25/01/17 12:53  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 11:52Дерево
Зв'язок наступний: Юр.особа, що бажає замовити у приватної фізособи послуги перевезення пасажирів чи небезп.вантажів, має розуміти, що це є порушення законодавства, оскільки тільки юр.особи та/або ФОПи, за умови наявності в них відповідної ліцензії, мають право здійснювати подібні перевезення. Відповідно - перевізники, що мають ліцензію, відповідають за медогляд своїх водіїв.

Замовник-юрособа перед тим, як укладати договір на перевезення, має впевнитись в тому, що юр.особа-перевізник або ФОП-перевізник мають відповідну ліцензію. Інакше всі можливі ризики стосовно безпеки перевезення пасажирів чи вантажів, залишаються на замовникові.

Приватна фізособа, що є водієм відповідної категорії, має право надавати послуги перевезення в тому разі, якщо зареєстрована підприємцем та має відповідну ліцензію. В іншому випадку – це просто робота водія за договором ЦПХ.

25/01/17 12:13  lawyer_beginnerОтправить письмо > Vladikk    25/01/17 12:10Дерево
Дякую ;)

25/01/17 12:10  VladikkОтправить письмо > lawyer_beginner    25/01/17 11:49Дерево
Стосовно небезп.вантажів та міжнар.перевезень вант. та пас. - згоден.

25/01/17 11:52  Marlboro! > Vladikk    25/01/17 11:44Дерево
Чесно кажучи не бачу звязку питання ліцензування з медоглядом.
Якщо ФОП чи ФО надає по факту такі послуги без ліцензії, то це означає, що особа надає їх без ліцензії та порушує законодавство про ліцензування. Це не покладає на замовника послуг обовязки з проведення медогляду.

Якщо послуги з перевезення без ліцензії буде надавати юридична особа, то Ви також будете стверджувати, що за огляд буде відповідати замовник? Скоріше за все Ви так не вважаєте. Тоді як ліцензія впливає на те, що до ФОП/ФО у Вас підхід інакший, аніж до юрособи?

25/01/17 11:49  lawyer_beginnerОтправить письмо > Vladikk    25/01/17 11:44Дерево
1 - не всі вантажі, а лише небезпечні; або міжнародне перевезення вантажів.

25/01/17 11:44  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 11:09Дерево
Можливо, пост.КМУ 1001 від 02.12.15 допоможе?
Чи вірно я розумію те, що:
1 - госп.д-сть з перевезення вантажів та пасажирів підлягає ліцензуванню?
2 - Ліцензії надаються виключно юр.особам та ФОПам?
3 - Ці юр.особи повинні мати власний та/або орендований і т.д. транспорт?
Якщо все так, то висновок може бути наступним:
послуги водія - це не вид госп.діяльності, це є робота фіз.особи в штаті чи на умовах найму за дог.цпх. В цьому разі відповідальною особою є посадова особа юр.особи, яка наймає цього водія.
Послуги перевізника може надавати виключно юр.особа за наявності ліцензії. Перевізником може бути ФОП, що має власний або орендований автомобіль та ліцензію. Він в одній особі і буде відповідальною особою.

25/01/17 11:30  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 11:19Дерево
Положення навіть дуже неповне/недосконале.
Варіантів може бути дуже багато.

25/01/17 11:26  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 11:19Дерево
Якщо транспорт замовника, то звичайно, що замовник.

25/01/17 11:19  Marlboro! > lawyer_beginner    25/01/17 11:18Дерево
А немає відповідальної особи - немає і огляду)

25/01/17 11:18  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 11:08Дерево
Не буде такої посадової особи.

25/01/17 11:09  Marlboro! > Marlboro!    25/01/17 11:08Дерево
Точніше навіть не так.
При роботі за схемою "Замовник (юрособа) - Виконавець (ФОП)" такою посадовою особою буде хто і у кого (замовник/виконавець)?

25/01/17 11:08  Marlboro! > lawyer_beginner    25/01/17 11:02Дерево
У виконавця ФОПа такою особою буде хто?

25/01/17 11:02  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 10:46Дерево
В законодавстві - посадова особа, а не просто особа.

25/01/17 11:01  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 10:43Дерево
Зрозумів вашу думку.

25/01/17 10:46  Marlboro! > Vladikk    25/01/17 10:44Дерево
А чому Ви вважаєте, що особи "відповідальна за експлуатацію" та "водій" не можуть збігатись? Т.е. що це мають бути фізично дві різні фізичні особи.

25/01/17 10:44  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 09:56Дерево
Закон чітко говорить про те, що мають бути дві особи: "посадова, яка відповідальна за тех.стан та експлуатацію" та "водій".
Ви вважаєте, що водій може бути такою особою? Ніяк не можу з цим погодитись.

25/01/17 10:43  Marlboro! > lawyer_beginner    25/01/17 10:38Дерево
Якщо документально буде оформлено передачу користування автомобілем виконавцю - так. Це що стосується випадку, коли автомобіль належить замовнику (про що, до речі, в умовах питання не йшлось таки).

Якщо автомобіль замовнику не належить, то тут без варіантів він до цього огляду ніякого відношення мати не буде.

25/01/17 10:38  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 10:33Дерево
Ваша думка, що замовник в будь-якому випадку немає забезпечувати проведення мед.огляду?

25/01/17 10:33  Marlboro! > lawyer_beginner    25/01/17 10:27Дерево
Ну ми якби споримо про те, чи має огляд проводити замовник. Якщо огляду не має бути взагалі, то це не протирічить твердженню про те, що замовник (в т.ч. той, який є власником авто і це авто передане в користування виконавцю) не має забезпечувати проведення такого огляду )

25/01/17 10:27  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 10:20Дерево
Ок.
Але якщо вважати, що ТЗ є в оренді виконавця, а виконавець є фізичною особою, то передрейсового медичного огляду взагалі не має бути.

25/01/17 10:20  Marlboro! > lawyer_beginner    25/01/17 10:19Дерево
Оренда це теж користування.

25/01/17 10:19  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    25/01/17 09:56Дерево
Що таке користування має спільного з орендою?

25/01/17 09:56  Marlboro! > Vladikk    25/01/17 09:23Дерево
Ви підганяєте умови під себе))
В автора таких умов не було. Але так чи інакше якщо автомобіль належить замовнику, то щоб виконавець мав право на ньому працювати передачу цього автомобіля йому в користування треба якось оформити. Якщо в договорі із виконавцем буде вказано, що замовник передає першому в користування автомобіль для виконання покладених завдань - по суті конструкція буде така ж, як і з орендою. Просто виконавець не буде платити за користування автомобілем як при оренді, а вартість такого користування буде за замовчуванням враховуватись при виплаті йому винагороди за надані ним послуги.
І в цьому разі користувачем, а конкретно особою, яка "відповідає за експлуатацію" автомобіля - знову таки буде не замовник, а виконавець.

25/01/17 09:48  lenchakОтправить письмо > Vladikk    25/01/17 09:23Дерево
А якщо в першій ситуації в договорі ЦПХ з водієм передбачити те, що водій самостійно проходить медогляд і відповідно несе за це відповідальність?

25/01/17 09:23  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 17:15Дерево
Мабуть потрібно подивитись на те - які саме послуги є предметом договороу ЦПХ.
Напр.ситуація: Юр.особою орендовано ТЗ у іншої юр.особи(автобус) без водія. Знайшли приватну особу(водія), з яким і укладено договір ЦПХ. От тільки що є предметом? Я вважаю, що предметом може бути тільки надання приватною особою послуг керування ТЗ. Приватну особу наймають в якості водія, а не перевізника. А перевезення пасажирів здійснює юр.особа. І відповідальною за допуск/недопуск водія на підставі в т.ч. проходження/непроходження медогляду є саме юр.особа.
І є інша ситуація: юр.особа укладає з приватною особою договір ЦПХ саме на перевезення пасажирів автобусом, що належить фізособі. От в такому випадку, оскільки предметом договору є саме перевезення, відповідальною особою має бути фізособа.

24/01/17 17:15  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 13:59Дерево
Медогляд потрібний.
Спір виключно в тому, на кому відповідальність за нього і хто має проводити цей огляд.

В схемі замовник-виконавець - відповідальною особою за медогляд буде виконавець. Замовник за це не відповідає.
В інакшому разі пропоную перевіряти проходження медогляду водіями "нової пошти" кожного разу, коли будете користуватись послугами НП.

24/01/17 16:23  lawyer_beginnerОтправить письмо > ОК АКА Олюня    24/01/17 15:19Дерево
Які у Вас аргументи?

24/01/17 15:27  lawyer_beginnerОтправить письмо > Vladikk    24/01/17 14:20Дерево
Наказ № 65/80 прийнято відповідно до статей 45, 46 Закону України «Про дорожній рух».

В ст. 46 читаємо "Адміністрація підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання, до ШТАТІВ ЯКИХ ВХОДЯТЬ ВОДІЇ, зобов'язана:...організовувати роботу водіїв згідно з чинним законодавством...". Можна припустити, що якщо водіїв у штаті немає, то і зобов'язання немає.

В той же час, згідно зі ст.45 "Медичний огляд проводиться з метою визначення здатності кандидатів у водії і водіїв до безпечного керування транспортними засобами", далі ст.45 відсилає до Положення, затвердженого Наказом № 65/80. Саме тут визначено порядок медичних оглядів. Для того, щоб зрозуміти хто зобов'язаний організовувати проведення медичного огляду у випадку відносин за договором цпх, на мою думку, варто вивчити п.1.4. та п.1.5. Положення ([Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Як бачимо, в п.1.4. немає "фізичної особи", є тільки ФОП і юридичні особи. Фізична особа в абз.2 п.1.5. розглядається як "водій власного транспортного засобу", тому якщо фізична особа без власного транспорту надає відповідні послуги суб'єкту господарської діяльності за договором цпх, то організовувати проведення медичного огляду зобов'язаний такий суб'єкт, що є власником чи орендарем самого транспортного засобу.
В п.1.4. та п.1.5. організація медичних оглядів пов'язана з власником транспортного засобу замовника, а не статусом водія. Так, в п.1.5. читаємо "за направленням власника або посадової особи, що відповідає за експлуатацію транспортних засобів перевізника". Дане Положення не є зі сфери трудового законодавства, а тому власник тут - це не роботодавець, а саме власник транспортного засобу. В той же час, згадується посадова особа, відповідальна за експлуатацію. Ст. 12 Закону України «Про дорожній рух» також говорить про посадову особу. Переконаний, що фізична особа, яка надає послуги за договором цпх з використанням транспортного засобу замовника, автоматично не стає посадовою особою, вона є виконавцем.

24/01/17 15:19  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Vladikk    24/01/17 13:59Дерево
соглашусь с Вами ;)
медоосмотр нужен, но за выход водителя в рейс и за этот медосмотр отвечает сам водитель, с которым заключен "договор ГПХ", а не заказчик по договору услуг.

18/01/17 16:36 Илья-2017 > ОК АКА Олюня 27/01/16 22:23
Подскажите пожалуйста нужен ли передрейсовый осмотр врачом, если водители работают по договору ЦПХ

24/01/17 14:20  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 12:54Дерево
В будь-якому разі дякую за діалог.

24/01/17 13:59  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 12:54Дерево
Питання як раз-то було саме в тому: нужен ли мед.осмотр. Перша відповідь - нет, так как водитель сам за себя несет ответственность. Ось як раз в цьому я і не можу погодитись. Якщо є особи, що відповідають за тех.стан - значить має бути медогляд.

Всі підприємства мають здійснювати заходи щодо безпеки дор.руху. А в даному випадку виходить навпаки - якщо працює водій за договором ЦПХ - медогляд непотрібний?

24/01/17 12:54  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 12:49Дерево
Ні, як було і вказано в цьому пості: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] Ромашка і її посадові особи не мають відношення до водія і його проходження огляду.

Так само замовник по договору цивільно-правового характеру не буде мати відношення до огляду водія, - як у випадку коли автомобіль не замовника, так і коли автомобіль належить замовнику (і наданий у користування виконавцю).

Опустіться вниз по темі і ще раз почитайте обговорюване питання. А питання не в тому чи потрібно взагалі проходити огляд - а чи повинен це робити замовник чи виконавець.

24/01/17 12:49  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 12:20Дерево
Тобто, посадові Квіточки, що відповідають за експл.та тех.стан ТЗ, мають право допускати до керування осіб(водіїв), що не пройшли мед.огляд? Ви це хочете сказати?

24/01/17 12:20  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 12:14Дерево
По договору оренди за цивільним законодавством на предмет оренди до орендаря переходить все право користування. Орендодавець надалі про це авто не турбується, хто і як його використовує він не знає.
Я так розумію Ви згодні (хоча чомусь і уникаєте прямої відповіді), що відповідати буде Квіточка. А Ромашка, відповідно, не повинно слідкувати за тим, чи проходить водій огляд.

В такому разі, в чому складність з договором, наприклад, надання послуг - за яким до водія ФОПа буде так само переходити право користування на автомобіль?
Адже не має абсолютно ніякої різниці хто буде користувачем автомобілем по договору - підприємство чи ФОП. До підприємства однаково як і до ФОПа буде переходити право користування автомобілем, так само як і обовязок дотримуватись правил експлуатації цим автомобілем, тобто: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Немає ніяких законодавчих положень про те, що в будь-якому разі відповідати за огляд має саме власник. Ви самі ж цитуєте закон, де вказано, що відповідає користувач (експлуататор).

24/01/17 12:14  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 11:58Дерево
Є два варіанти відповіді: або згідно з договором оренди сторони домовились про те, що за тех.стан відповідатиме Ромашка; Або на підприємстві Квіточка, враховуючи наявність в них такої посади, як водій, та враховуючи наявність орендованих ТЗ, обов'язково мають бути особи, що "забезпечують добір, підвищуть кваліфікацію та професійий рівень водіїв, здійснюють контроль за станом їх здоров'я і дотриманням режиму праці та відпочинку" здійснюють контроль за станом їх здоров'я" та, відповідно, приймають рішення - допускати до керування чи ні.

24/01/17 11:58  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 11:43Дерево
І яке конкретно підприємство буде відповідати за експлуатацію? Ромашка чи Квіточка?

24/01/17 11:43  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 11:05Дерево
Я уявив дещо іншу ситуацію, коли авто належить підприємству. І посадові особи цього підприємства зобов'язані не допускати особу до керування ТЗ без проходження медогляду.
Щодо Вашої ситуації:
1. Виходячи з вимог закону - те підпр-во, хто відповідає за експлуатацію та тех.стан.
2. Залежить від відповіді на перше питання.

24/01/17 11:05  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 10:44Дерево
І з чого Ви приходите до висновку, що власник авто буде "Посадова особа, яка відповідає за експлуатацію"?

Давайте представимо ситуацію. Є авто яке належить підприємству Ромашка, і воно це авто здає в оренду підприємству Квіточка.
1) Хто має контролювати проходження огляду водієм Квіточки - Ромашка чи Квіточка?
2) Чи може підприємство Ромашка (чи його посадові особи) буди притягнуто до відповідальності, якщо водій Квіточки такого огляду проходити не буде?

24/01/17 10:44  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 10:32Дерево
З-н "про дорожній рух"
ст.12
2. Посадові особи, які відповідають за експлуатацію і технічний стан транспортних засобів, зобов'язані:
забезпечувати добір, підвищення кваліфікації та професійного рівня водіїв, здійснювати контроль за станом їх здоров'я і дотриманням режиму праці та відпочинку;
не допускати до керування транспортними засобами осіб, які... не пройшли у встановлений строк медичного огляду, перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції...

24/01/17 10:32  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 10:26Дерево
А чому Ви розмежовуєте поняття "керує авто" і "перевезення".
Договір-то укладається як раз не на те, щоб просто "керувати", а щоб "перевозити". По цивільно-правовому договору буде прописано, що водій не просто сидить за кермом і крутить його, а що він повинен відвезти товар з точки А в точку Б.
І хто буде власником авто ролі не гратиме - по договору просто буде прописано, що виконавець користується автомобілем замовника. Але як він буде виконувати послуги та користуватись авто (чи має він допуск лікаря, так і власне водійське посвідчення :)) це його власні проблеми. І це при тому, що в умові навіть не було вказівки на те, чиє авто.

24/01/17 10:26  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 10:05Дерево
Відповідальність буде на підприємстві, що дозволило особі керувати ТЗ. Наприклад, авто належить підприємству-замовнику. Хто здійснює перевезення? Водій? Ні. Він тільки керує ТЗ, а перевезення здійснює підприємство. На мою думку той факт, що особа не оформлена в штат, а виконує послуги водія за договором ЦПХ, не звільняє підприємство від відповідальності перевірити проходження ним медогляду. Але погоджуюсь, що в наказі прямо це не зазначено.

24/01/17 10:05  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 10:00Дерево
...водії транспортних засобів підприємств...

- особа яка надає послуги по цивільно-правовому договору під це визначення не підпадає.
А якщо бути точним, то це - не проблема самого підприємства, яке отримує послуги (замовника). Це особиста проблема СПД, який надає послуги по договору.

24/01/17 10:00  VladikkОтправить письмо > Marlboro!    24/01/17 09:49Дерево
Щойно знайшов.
Наказ МОЗ/МВС №65/80 від 31.01.13
1.4. Щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник).

24/01/17 09:49  Marlboro! > Vladikk    24/01/17 09:42Дерево
Так аргументуйте свою позицію

24/01/17 09:42  VladikkОтправить письмо > Елена Ефимова    23/01/17 16:28Дерево
Я перепрошую, але я категорично не можу погодитись з Вами стосовно того, що мед.огляд особи, що має проводитись з метою визначення придатності її до керування транспортним засобом, тепер залежить від того, яким чином водій отримує винагороду за свою працю - як найманий працівник чи за договором ЦПХ!

23/01/17 16:28  Елена ЕфимоваОтправить письмо > Илья-2017    18/01/17 16:36Дерево
Нет, не нужен. Так как данное лицо предоставляет услуги от своего лица, и само несет за себя ответственность.

18/01/17 16:36  Илья-2017 > ОК АКА Олюня    27/01/16 22:23Дерево
Подскажите пожалуйста нужен ли передрейсовый осмотр врачом, если водители работают по договору ЦПХ

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2

Реклама

bigmir)net TOP 100