RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Политфорум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

ВРатство даУнов


Страницы: << 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 >>    Всего: 9


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
22/01/14 10:46  All-new > Solim    22/01/14 09:30Дерево
звертатись потрібно "дабы дурь каждого была видна"

22/01/14 09:30  Solim > All-new    22/01/14 00:32Дерево
Цікаво, чи в Україні ще хтось вірить у ефективність звернень до КСУ?

22/01/14 00:32  All-new > ОК АКА Олюня    21/01/14 17:46Дерево
нікчемність законів не передбачена законодавством,а от неконституційність - це інша справа - відсьогодні треба звертатись до КСУ

21/01/14 23:36  ОК АКА Олюня > Козак-вітер    21/01/14 22:07Дерево
блин, ну на хрен цитировать хоть чьи интервью российским телеканалам? понятно, что нужно тем телеканалам

21/01/14 22:07  Козак-вітер > ОК АКА Олюня    21/01/14 17:46Дерево
Азаров заявил о готовности применить силу к протестующим

"Если провокаторы не остановятся, то у власти не останется никакого другого выхода, как применить предусмотренную законодательством силу и обезопасить наших людей", - сказал Азаров в интервью российскому телеканалу "Вести 24".

Зверніть увагу, ця [censored], заявляє про застосування сили, виступаючи не перед українським народом, не перед нашими журналістами, а в інтервью російському каналу, звітуючи перед своїма хазяями [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

21/01/14 17:46  ОК АКА Олюня > Waltz    18/01/14 10:31Дерево
Беручи до уваги очевидну протиправність «законів» від 16.01.2014 р. і за процедурою ухвалення, і за змістом, зазначені акти можуть бути визначені як НІКЧЕМНІ, тобто такі що не мають юридичної сили (чинності).
Усі громадяни України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язані дотримуватись Конституції України, яка має найвищу юридичну силу та діяти відповідно до її норм, які мають пряму дію. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

18/01/14 10:31  Waltz > ОК АКА Олюня    18/01/14 01:38Дерево
Ну еще бы. Теперь этому центру остается два варианта: 1) признать что они "иностранные агенты" да еще и платить, о ужас, налоги; 2) заткнуть пасть и валить отсюда.
Поэтому и приходится, ссылаться на КУ Украины, типа, шо то в этом понимают. А понимают эти писаки ровно столько, сколько понимает баран в новых воротах. Сравните, например, с этим [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] . Вчера в соседней теме приводил эту позицию Совета адвокатов ХО, так что повторно постить простыню не вижу смысла.

18/01/14 01:38  ОК АКА Олюня > Козак-вітер    17/01/14 15:25Дерево
ЗАЯВА ЦЕНТРУ РАЗУМКОВА з приводу законодавчих актів, прийнятих Верховною Радою України 16 січня 2014р.

16 січня 2014р. Верховна Рада України прийняла низку законодавчих актів, зокрема «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та процесуальних законів щодо додаткового захисту безпеки громадян», «Про внесення змін до Закону України «Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань», «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України (щодо заочного кримінального провадження)» та ін.

З цього приводу Центр Разумкова вважає за необхідне заявити наступне.

1. Прийняті закони

суттєво обмежують базові права і свободи громадян України, зокрема, право на свободу та особисту недоторканність, право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань, право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію, право на свободу об’єднання в політичні партії та громадські організації, право брати участь в управлінні державними справами, право на мирні зібрання;

унеможливлюють реалізацію конституційних норм, згідно з якими суспільне життя в Україні грунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної різноманітності, цензура забороняється, а право свободи політичної діяльності гарантується державою;

порушують норми Конституції України, згідно з якими конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України, а при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (Ст. 64 та 22 Основного Закону);

2. Запровадження норм прийнятих законів за умов повної підконтрольності суду, прокуратури, інших правоохоронних органів політичному керівництву держави, посилить можливості придушення політичної опозиції, переслідувань опозиційних народних депутатів, громадських організацій та активістів, простих громадян, невдоволених діями влади, учасників мирних протестів, відкриє шлях до широкомасштабних політичних репресій.

З іншого боку, спроба запровадження цих норм у нинішній ситуації гострої суспільно-політичної напруженості у країні, масових акцій мирного протесту, може спричинити розгортання та ескалацію громадянського конфлікту з непередбачуваними наслідками, в т.ч. для територіальної цілісності держави.

3. Прийняті закони порушують міжнародно-правові зобов`язання України, зумовлені її членством у міжнародних організаціях і ставлять під сумнів здатність діючої влади забезпечити статус України як передбачуваного та відповідального суб’єкта міжнародних відносин. Також ці закони суперечать принципам, на яких ґрунтуються двосторонні відносини України із зарубіжними демократичними країнами та їх об`єднаннями, що створює серйозну загрозу цим відносинам, у тому числі з її стратегічними партнерами. Це ускладнить реалізацію національних інтересів України, визначених законами «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики« та »Про основи національної безпеки України», підвищить рівень внутрішніх і зовнішніх загроз національній безпеці, уможливить міжнародну ізоляцію держави.

4. У цілому, зміст прийнятих законів дає підстави констатувати зміну конституційного ладу в Україні, оскільки держава, де діють такі законодавчі норми, не може вважатися ані правовою, ані демократичною. А прийняття згаданих законів у нелегітимний спосіб, з численними порушеннями процедури, може розцінюватися як спроба узурпації державою, її органами та посадовими особами права визначати і змінювати конституційний лад, права, яке належить виключно народу України (Ст.5 основного Закону).

5. Виходячи з наведеного, Центр Разумкова
поділяє позиції всіх громадських організацій і спілок, окремих осіб, які публічно висловили принципове неприйняття як змісту ухвалених законів, так і способу, в який це ухвалення відбувалося;

звертається

до народних депутатів України — з вимогою скасувати прийняті закони;

до Президента України — з вимогою використати його повноваження як гаранта додержання Конституції, прав і свобод людини і громадянина і застосувати право вето до ухвалених Верховною Радою законів;

до суб’єктів права конституційного подання (Президент України, не менш як сорок п'ять народних депутатів України, Верховний Суд України, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини) — з вимогою звернутися до Конституційного Суду з поданням стосовно відповідності прийнятих законів Конституції України;

попереджає усіх посадових осіб, причетних до прийняття згаданих законів і процедур надання їм чинності, про відповідальність за ці дії та їх руйнівні для Української держави наслідки — моральну, політичну і правову, яка невідворотно настане. Зараз чи в майбутньому.

закликає громадські об’єднання і громадян України — продемонструвати солідарність, активність, послідовність у відстоюванні гарантованих Конституцією України прав і свобод, не допустити спроб дестабілізації ситуації, узурпації влади та перетворення 45-мільйонної країни на авторитарну поліцейську державу в центрі Європи. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

17/01/14 15:25  Козак-вітер > ОК АКА Олюня    17/01/14 15:12Дерево
офтоп, но мне понравилась фраза, которую Вы цитировали ранее:

Если сейчас сидеть на берегу и ничего не делать, то рано или поздно мы увидим как по реке плывёт труп Украины

17/01/14 15:12  ОК АКА Олюня > Козак-вітер    17/01/14 13:11Дерево
"Всем, кто остается в такой момент "вне политики" посвящается! Извините за матерщину, но это оригинальный текст!

Тем кто злорадствует относительно того, что сегодня приняли эти ублюдочные законы и говорят: - так вам, майдаунам, и надо! - хочу рассказать две сказки.

Сказка первая.
Вы построили успешный бизнес. Неважно какой. Хоть перепёлок выращиваете. И этот бизнес понравился Геннадию Петровичу, зампрокурора чего-то там. Пришли к вам люди от Геннадия Петровича и предложили 50% ежемесячно отдавать в Фонд помощи бедному Геннадию. Вы конечно же послали их нахуй. (И правильно сделали, ибо с хуев ли вам отдавать честно заработанные деньги этому поцу). Послали и уехали отдыхать в Тайланд (ну вы каждый декабрь там проводите, чо ж в этом году то не поехать). И вот, пока вы трахали ледибоев, закусывая дешёвый ром вкусным том ямом, в вашей квартире прошёл тайный обыск без постановления суда (да да это возможно по новому УК) и было обнаружено 3 кг героина (ну и похер, что его принесли следаки). Дело отправили в суд, а поскольку вы "вне зоны доступа" заседание прошло без вас. И вердикт вам был вынесен заочно. И вот прямо с паспортного контроля в Борисполе, вы, немного удивившись, отправились хвастаться загаром к своим новым друзьям в камеру №143 ИТК №246. Когда это произойдёт, вспомните о майдаунах и поржите жуя гнилую баланду.

Сказка вторая.
Вы живёте, например, на тихом Отрадном. Вокруг куча зелени, тишина, хорошие соседи, дети могут играть во дворе на прекрасной площадке, которую вы с соседями сами и построили. И вдруг, хуяк и ранним утром вы видите, что посреди вашего двора сносят площадку и устанавливают строительный забор представители "Шмако Холдинг" (да-да, того самого). Ну типа высоточку они тут захерачат. Этажа на 32, чтоб центр лучше было видно из окон. Вот только документы у них шняжные, да и по всем нормам запрещено такие здания тут строить. Вы в шоке! Собираетесь с соседями и устраиваете митинг. Или даже забор пытаетесь свалить. Вроде всё правильно сделали, одного не учли - митинги теперь нужно согласовывать в милиции. А иначе 15 суток админ ареста. Ну и суд конечно же должен этот приговор вынести, а не просто так. Ну вы такие на суде начинаете прения с судьёй. Ну он ведь игнорирует очевидные доказательства того что вы всё делали правильно, а вот товарищи из Шмако - нарушали. И это ваша главная ошибка. Это ещё 15 суток за неуважение к суду. Охуенчик. А дальше вы подаёте аппеляцию. Ну и получаете бонусные 15 суток )))) Итого вы выиграли 45 дней пребывания на полном пансионе у государства. Ну неплохо-неплохо. Можно сказать - баловень судьбы. Поэтому выгуливая собаку среди двух сотен машин обитателей нового дома поблагодарите судьбу, что в 2014м вам хватило здравомыслия не влезать в политические акции.

P.S. Кстати, когда вашей дочь придёт время выходить замуж, она ни за что не поверит, что на вашей свадьбе было 150 гостей. Ведь она никогда в жизни не видела колонну машин больше пяти" (с) ;)

17/01/14 13:11  Козак-вітер > ОК АКА Олюня    17/01/14 12:42Дерево
участь у масових акціях "у масці, шоломі або з використанням інших засобів чи способів маскування" тягне за собою накладення штрафу чи адмінарештом.

[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

вот оно чё...
маска, шолом та використання інших способів масківання ;)

17/01/14 12:48  Козак-вітер > Waltz    17/01/14 12:09Дерево
що означає "контролировали переговоры"?
слухали міліцейську хвилю? так це не контроль.
якщо навіть це так, то вони максимум могли отримувати інсайдеську інформацію одночасно з міліціантами. Не заздалегідь, а одночасно.
тому коли одні отримують наказ вчинити дії, другі можуть лише проводити контрдії, знаючи куди буде направлений удар.

Якщо цю інформацію отримує бойовий підрозділ, бійці якого вишколені, а командири здатні приймати блискавичні рішення, то це суттєва перевага, а коли інфу отримують політики, які не знають що з нею робити то це інше. Єдине що вони можуть це оприлюднити її.

Щодо джерела...
під час війни була аналогічна ситуація. Британці розшифрували новітній німецький код і стали перехоплювати їх команди. Основна особливість такої інформації - німці не повинні були дізнатися що британці таке можуть робити бо код було б змінено і можливість втрачена.
от одного разу вони отримали важливу секретну інфу про те що німці підготували спецоперацію. Дата і місце відомі. Але якщо завчасно відреагувати то покажуть що код розкрито, а якщо не відреагувати то втратити багато людей. Що робити?
тоді вони розробили цілу спецоперацію щоб протидіяти німецькій операції, але "витік інформації" показали зовсім з іншого боку, підставивши ряд агентів і дипломатів.
Але Гриценко далеко до розвідки, адже він став звичайним політиком, що міняє інформацію на піар.

17/01/14 12:42  ОК АКА Олюня > Waltz    17/01/14 12:09Дерево
тема Евромайдана соседняя

17/01/14 12:09  Waltz > Козак-вітер    17/01/14 11:53Дерево
С такими предводителями и каски не помогут.
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Если Яценюк и его люди контролировали эти переговоры, то на тех пленках, которые я передал, было четко видно, что с 3 утра это побоище готовилось. Четко были позывные названы, улицы, подразделения, кто куда идет... У меня простой вопрос, почему не спасли людей, которых избили почему немедленно не приехали и не вызывали остальных?" - отметил Гриценко.

17/01/14 11:56  Козак-вітер > Muiron    17/01/14 11:38Дерево
неповага до якого суду? до тих продажних виродків які ігнорують права людини та закони, приймаючи незаконні і замовлені рішення?

та якщо всіх судей построїти в шеренгу і кожного другого розстріляти за корупцію, то вони будуть думати що ще легко обійшлося.

17/01/14 11:53  Козак-вітер > Muiron    17/01/14 11:38Дерево
згадайте чому почали вдягати каски на акції?
ще восени не було жодної людини в касці, а зараз майже всі.
Людям не тільки заборонили протестувати, але й захищатися.
треба доповнити закон що заборонено тікати від міліції і ухилятися коли бьють кийками. Раби повинні смиренно отримувати покарання за свої бунтарські думки

17/01/14 11:45  Эос > Muiron    17/01/14 11:38Дерево
может, некоторые и заслужили, но применяться точно будет не к ним.

17/01/14 11:38  Muiron > Muiron    17/01/14 11:38Дерево
Ну, т.е. согласен что это кошмар.

17/01/14 11:38  Muiron > ОК АКА Олюня    17/01/14 11:03Дерево
Часть этого перечня вполне вменяемая:
2. Регистрация стоит 450 грн. и делается простой подачей заявления.
4. Каски заменяются шапками-ушанками, форменная одежда запрещена если она копирует форму милиции/военных, выйти в спецодежде/белых халатах не запрещено.
6. Определенные личности вполне заслужили.
10. Обратка почтового уведомления - это "будь-які інші дані".
12. Опять же, некоторые - очень даже заслужили.
17. Вполне нормальная статья. Когда нардеп орет милиции "я вас всех убью" - это неправильно.
25. А что плохого? Механизм кривой, это да.
26. "Закон один для всіх" - или всё же не для всех? ;)

С остальным согласен.

17/01/14 11:32  Козак-вітер > ОК АКА Олюня    17/01/14 11:03Дерево

17/01/14 11:03  ОК АКА Олюня > Muiron    17/01/14 10:39Дерево
1. За рух у колонах більше 5 авто - вилучення прав і автомобіля на 2 роки.
2. За діяльність інформагентства без держ.реєстрації - конфіскація техніки і продукції + великий штраф.
3. Порушення порядку мирних зібрань - до 10 діб.
4. Участь у мирних зібраннях у касці, форменому одязі, з вогнем - до 10 діб.
5. Встановлення наметів, сцени чи навіть звуку(!) без дозволу(!) міліції(!) - до 15 діб.
6. Неповага до суду - 15 діб
7. Невиконання вимог про обмеження доступу до інтернету - штраф 6800 грн.
8. Невиконання "законних вимог" СБУшників - штраф понад 2 тис. грн.
9. Протокол про адмін. правопорушення можна вже не вручати особі, яку вважають порушником (достатньо т.зв. "свідків").
10. Підтвердження вручення повістки особі тепер не лише її підпис, а "будь-які інші дані" (!)
11. Блокування доступу до житла (цілком нова кримінальна норма) - 6 РОКІВ.
12. Наклеп (Повернуто до Кримінального Кодексу!!!!) - 2 РОКИ.
13. Поширення екстремістських матеріалів (!!!!) - 3 РОКИ.
14. "групове порушення громадського порядку" - 2 РОКИ
15. МАСОВІ ЗАВОРУШЕННЯ - 10 і навіть 15 РОКІВ (!) - будь-якого учасника Майдану можна садити за цією статтею, не кажучи вже про інші статті (!).
16. Збирання інформації про беркутівців, суддів та інших подібних персонажів - 3 РОКИ.
17. Погроза міліціонеру чи подібним персонажам - 7 РОКІВ.
18. збирання інформації про суддю - 2 РОКИ
19. НДО, які отримують кошти з-за кордону - тепер "іноземні агенти", мають платити податок на "прибуток" і офіційно називатися "іноземними агентами".
20. НДО не можуть здійснювати "екстремістську діяльність".
21. Церкви не можуть здійснювати "екстремістську діяльність"
22. Держава може прийняти рішення про ЗАБОРОНУ ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТУ
23. Громадське об'єднання вважається таким, що бере участь у політичній діяльності, якщо воно прагне впливати на рішення органів влади (тоді на таку діяльність і її фінансування треба просити завчасного дозволу держави).
24. Людину можуть засудити (у т.ч. до багатьох років тюрми) ЗАОЧНО, тобто у її відсутність на суді.
25. До відповідальність за порушення правил дорожнього руху тепер можна замість водія притягнути власники авто, якщо порушення зафіксовано автоматичним засобом.
26. Народного депутата можуть позбавити недоторканності і дати згоду на його арешт без розгляду профільним комітетом - одразу на пленарному засіданні ВР.
27. "Беркут" та посадовці, які вчинили злочини проти активістів майдану, звільняються від покарання.
перелік не повний...

17/01/14 10:39  Muiron > ОК АКА Олюня    17/01/14 10:24Дерево
А мне вот этот шедевр понравился:
"Публічне заперечення чи виправдання злочинів фашизму проти людяності, вчинених у роки Другої світової війни, зокрема злочинів, здійснених організацією “Вафен-СС”, підпорядкованими їй структурами, тими, хто боровся проти антигітлерівської коаліції і співробітничали з фашистськими окупантами, а також пропаганда неонацистської ідеології, виготовлення та(або) розповсюдження матеріалів, у яких виправдовуються злочини фашистів і їх прибічників, –

карається штрафом від п’ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк."

И так, под действие этого закона попадают: тов. Молотов (заключил военный союз с фаш. германией), тов. Сталин (одобрил заключение этого договора), тов. Ворошилов (ведение агрессивной войны с Польшей и Финляндией, с учетом того, что Польша - член антигитлеровской коалиции), герой Советского союза Кривошеин С.М. (организатор совместного парада с Гудерианом в Бресте), кавалер высшего советского ордена Победы румынский король Михай 1 (ведение войны с СССР на стороне фаш. германии) и многие другие выдающиеся руководители и военачальники СССР и некоторых союзных государств.
И хотел бы я заявить что никаких преступлений они не совершали и ничего такого не сделали, но сказать такого теперь я не могу - 2 года лишения свободы за это грозит. :(

17/01/14 10:24  ОК АКА Олюня > pikwick    17/01/14 10:22Дерево
на директора повесят ;)

17/01/14 10:22  pikwick > ОК АКА Олюня    17/01/14 01:06Дерево
А каким образом будет проведена идентификация конечного пользователя если сим-карты покупаются для юрлица (предприятия, партии, общественной организации). Или они будут обязаны сообщать какому именно сотруднику они этот номер передали?

17/01/14 01:19  Bizz > ОК АКА Олюня    17/01/14 01:06Дерево
Колись писав таке про закон про мови. Хєрова нам буде боротися з цим безпредєлом - хиба що заяву про злочин щоб мильйонів 10 громадян підписали, якщо реакції жодної, то робити те, що заборонено, тими новими "законами".


Стаття 84.
Голосування на засіданнях Верховної Ради України здійснюється народним депутатом України особисто.
(Конституція|Закон, ВР України, від 28.06.1996, № 254к/96-ВР "КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ")

ОБОВ'ЯЗКИ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ
Стаття 24. Обов'язки народного депутата України
Народний депутат зобов'язаний:
4) особисто брати участь у голосуванні з питань, що розглядаються Верховною Радою України та її органами;
(Закон, ВР України, від 17.11.1992, № 2790-XII "Про статус народного депутата України")

2. Положення частини третьої статті 84 Конституції України щодо здійснення народним депутатом України голосування на засіданнях Верховної Ради України означає його безпосереднє волевиявлення незалежно від способу голосування, тобто народний депутат України не має права голосувати за інших народних депутатів України на засіданнях Верховної Ради України.
Порушення встановленої Конституцією України процедури ухвалення законів та інших правових актів Верховною Радою України є підставою для визнання їх неконституційними (частина перша статті 152 Конституції України).
(Рішення, Конституційний Суд, від 07.07.1998, № 11-рп/98 "Справа за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення частин другої і третьої статті 84 та частин другої і четвертої статті 94 Конституції України")

У Рішенні Конституційного Суду України від 7 липня 1998 року N 11-рп/98 у справі щодо офіційного тлумачення частин другої і третьої статті 84 та частин другої і четвертої статті 94 Конституції України Конституційний Суд України визначив свою правову позицію з питань особистого голосування: таке голосування народного депутата України на засіданнях Верховної Ради України означає його безпосереднє волевиявлення. Отримавши депутатський мандат від виборців, народний депутат України через особисте голосування підтримує з ними зв'язок як їх представник, а з огляду на це виборці - громадяни України - реалізують своє право брати участь в управлінні державними справами (частина перша статті 38) і здійснюють народне волевиявлення (стаття 69 Конституції України).
Реалізація цих прав громадян гарантується Конституцією України. Пропоновані ж зміни, за якими право і обов'язок народного депутата України голосувати на засіданнях парламенту особисто вилучається зі статті 84, передбачають скасування цих конституційних гарантій і їх можливе закріплення на рівні закону, а саме - закону про Регламент Верховної Ради України.
При вирішенні даного питання Конституційний Суд України виходить з того, що зазначені зміни до Конституції України призведуть до обмеження окремих прав і свобод людини і громадянина та зниження рівня їх гарантій.
(Висновок, Конституційний Суд, від 14.03.2001, № 1-в/2001 "У справі за зверненням Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності проекту Закону України "Про внесення змін до Конституції України (статей 84, 85, 89, 92, 93, 94, 106, 147, 150, 151 та пункту 6 розділу XV Конституції України)" вимогам статей 157 і 158 Конституції України (справа про внесення змін до статей 84, 85 та інших Конституції України)")


Стаття 94.
Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.
(Конституція|Закон, ВР України, від 28.06.1996, № 254к/96-ВР "КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ")


Відповідно до Висновку Конституційного Суду України від 01.04.2010, № 1-в/2010 "У справі за зверненням Верховної Ради України про надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо гарантії недоторканності для окремих посадових осіб) вимогам статей 157 і 158 Конституції України (справа про внесення змін до статей 80, 105, 108 Конституції України)" Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина (частина друга статті 102). Зазначені положення зобов'язують главу держави захищати усіма можливими правовими засобами, зокрема, права і свободи людини і громадянина.

Крім того в Ухвалі Конституційного Суду України від 08.05.1997, № 11-з "Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним зверненням Романчука Миколи Павловича щодо офіційного тлумачення положення статті 102 Конституції України" зазначено, що стосовно тлумачення повноважень Президента та способів їх реалізації, частина друга статті 102 Конституції України проголошує, що Президент є "гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина". За главою держави закріплено широкі повноваження як у вирішенні загальнодержавних проблем, котрі вимагають поєднання політичних, економічних, соціальних та інших аспектів функціонування держави, так, рівнозначно, і у розгляді локальних питань, що стосуються захисту справедливості, прав, свобод та інтересів окремої людини в разі їх порушення будь-ким, в тому числі і державою. Для реалізації цих функцій Президент приймає рішення, які мають силу законодавчих актів, а в разі необхідності - безпосередньо втручається в критичну ситуацію з метою усунення будь-якої загрози для держави та її громадян.

У статті 102 Основного Закону України закріплено функції Президента України: він є главою держави і виступає від її імені; він є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина. Конституція України містить вичерпний перелік повноважень Президента України, якими він наділений для здійснення покладених на нього функцій. В Рішенні Конституційного Суду України від 15.10.2008, № 23-рп/2008 "У справі за конституційним поданням 51 народного депутата України щодо офіційного тлумачення положення пункту 6 частини першої статті 106 Конституції України (справа про проголошення Президентом України всеукраїнського референдуму за народною ініціативою)" встановлено, що згідно з Конституцією України Президент України є гарантом додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина (частина друга статті 102), він зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачених Конституцією та законами України (частина друга статті 19).

Отже, всі ті, хто не задоволений голосуванням за цей закон, мають написати швиденьок скарги Президенту на тій підставі, що через НЕОСОБИСТЕ голосування по ньому було порушене їхнє право брати участь в управлінні державними справами (частина перша статті 38) і здійснювати народне волевиявлення (стаття 69 Конституції України).

Якщо Президент кладе на ПРАВО, КОНСТИТУЦІЮ і підписує, тоді залишається серед мирних варіантів оце

В абзаці 6 п. 2 мотивувальної частини Рішення у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення частин 2 і 3 ст. 84 та частин 2 і 4 ст. 94 Конституції України (справа щодо порядку голосування та повторного розгляду законів Верховною Радою України) від 7 липня 1998 р. N 11-рп/98 Конституційний Суд України зазначив, що відповідно до ч. 1 ст. 152 Конституції України порушення встановленої Конституцією України процедури розгляду чи ухвалення законів та інших правових актів є підставою для визнання їх неконституційними.
Тобто до повноважень суду адміністративної юрисдикції не віднесені питання відповідності Конституції України законів України з огляду на порушення порядку голосування.
(Судові прецедентиПостанова, Вищий адміністративний суд, від 11.01.2011, , Вищий адміністративний суд України)

Проте звичайно не факт, що хтось звернеться, оскільки

Стаття 40. Суб'єкти права на конституційне подання з питань прийняття рішень Конституційним Судом України
Суб'єктами права на конституційне подання з питань прийняття рішень Конституційним Судом України у випадках, передбачених пунктом 1 статті 13 цього Закону, є
- Президент України (відпадає як професійно непридатний)
- не менш як сорок п'ять народних депутатів України (підпис депутата не відкликається) (про цих я взагалі мовчу)
- Верховний Суд України (це взагалі божа кульбабка, не сунуться вони в це питання)
- Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (про неї те саме що й про депутатів)
- Верховна Рада Автономної Республіки Крим (від цих взагалі не варто такого звернення очікувати, вни будуть ще гірше ніж Жашківська районна рада Черкаської області)
(Закон, ВР України, від 16.10.1996, № 422/96-ВР "Про Конституційний Суд України")

17/01/14 01:06  ОК АКА Олюня > pikwick    16/01/14 20:42Дерево
Звертаю Вашу увагу на те, що НІЯКОГО легітимного голосування парламенту по законах, що обмежують права громадян, сьогодні НЕ БУЛО.

1) По-перше, не було не те що 235, а 226 голосів руками - що легко перевіряється відеозйомкою. Тому "лічильна комісія" вчинила державний злочин.

2) По-друге, ніякі "потім" зібрані підписи депутатів нічого не значать, через те, що Конституція (стаття 84) чітко твердить:

"Стаття 84. Рішення Верховної Ради України приймаються ВИКЛЮЧНО на її пленарних засіданнях ШЛЯХОМ ГОЛОСУВАННЯ.

Голосування НА ЗАСІДАННЯХ Верховної Ради України здійснюється народним депутатом України ОСОБИСТО".

3) По-третє, Стаття 22 Конституції України чітко твердить:

"Стаття 22. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ЗВУЖЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОБСЯГУ ІСНУЮЧИХ ПРАВ І СВОБОД".

4) По-четверте, нарешті, у нашій Конституції є чудова стаття 8, за якою "Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і ПОВИННІ відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується".

5) По-п"яте, як твердить стаття 5 Конституції, "Ніхто не може узурпувати державну владу" - ні президент, ні Верховна Рада, ні суд, ні міліція. Тому, шановні друзі, будь-яке застосування цих "законів" буде узурпацією, яка має бути зупинений всіма доступними методами.

Спроби будь-якого застосування цих "законів" мають розглядатися як замах на конституційний лад і виконання злочинних наказів, хоча за Конституцією України "Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність".

Від підпису Януковича і Рибака не залежить рівно нічого - бо легітимного голосування парламенту НЕ БУЛО. (с)

17/01/14 00:11  НВМ > ОК АКА Олюня    16/01/14 23:59Дерево
Ольга Константиновна, это не лозунги, это моё имхо.

16/01/14 23:59  ОК АКА Олюня > НВМ    16/01/14 23:56Дерево
холуй - это из терминов определений которого из ЗУ? ну не люблю я лозунги...

16/01/14 23:56  НВМ > ОК АКА Олюня    16/01/14 23:25Дерево
Ольга Константиновна! Так, я тоже пишу о правовом поле! Колесниченко, это мелкий холуй, который выслуживается перед хозяевами. Кто, его воспринимает всерьёз! :-)

16/01/14 23:25  ОК АКА Олюня > НВМ    16/01/14 22:40Дерево
Ну я ж о свежем правовом поле, а не об эмоциях

16/01/14 22:48  НВМ > All-new    16/01/14 22:27Дерево
Шановний, цi грошi, вони вкрадуть! Не буде пiдкупу. Буде, як завжди- всi нацисти,голосуйте за мене!

16/01/14 22:40  НВМ > ОК АКА Олюня    16/01/14 22:24Дерево
ОК АКА Олюня! Колесниченко, не агент! Он, открытый предатель!

16/01/14 22:27  All-new > НВМ    16/01/14 21:36Дерево
дали 15 млрд.дол. на підкуп виборців - аж бігом побігли втілювати дикі цінності гусскаго міга...

16/01/14 22:24  ОК АКА Олюня > НВМ    16/01/14 21:36Дерево
Та он и есть иностранный агент в контексте свежего закона ;)

16/01/14 21:36  НВМ > ОК АКА Олюня    16/01/14 20:43Дерево
Колесниченко, как верный пёс Москвы, копирует законы РФ. Я, не удивлюсь, когда ему повесят значок за дружбу между народами. Как, говорят- служи, дурачок, получиш значок!

16/01/14 20:43  ОК АКА Олюня > pikwick    16/01/14 20:42Дерево
а просто поговорить о сегодня принятом пакете законов можно и в этой теме

16/01/14 20:43  ОК АКА Олюня > pikwick    16/01/14 20:42Дерево
имхо, в БФ могла бы быть тема о том, что все эти законы - фуфло, т.к. приняты с нарушением регламента ВР - лично нардепы не голосовали

16/01/14 20:42  pikwick > ОК АКА Олюня    16/01/14 20:32Дерево
Я вот и думаю где лучше. Правовой подоплеки я там не вижу. Потому эмоционально склоняюсь к ПФ... Интересует мнение старожила.

16/01/14 20:32  ОК АКА Олюня > pikwick    16/01/14 20:22Дерево
а почему не в БФ?

16/01/14 20:22  pikwick > ОК АКА Олюня    16/01/14 15:39Дерево
Считаю, что заочное уголовное производство заслуживает отдельной темы на политфоруме.

16/01/14 15:45  Karbofos > ОК АКА Олюня    16/01/14 15:39Дерево
Это там же. Со стр. 23.

16/01/14 15:39  ОК АКА Олюня > Karbofos    16/01/14 15:18Дерево
можно еще и изменения в УК выложить. там тоже весело (

16/01/14 15:29  ОК АКА Олюня > Karbofos    16/01/14 15:18Дерево
Отлично! Вот Вы и дали ;) это громоотвод для юрфорумов ;)

16/01/14 15:18  Karbofos > ОК АКА Олюня    16/01/14 14:13Дерево
Это ж юридический форум, можно просто дать ссылку на текст сравнительной таблицы и все, кто захочет почитают [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Там еще много интересного

16/01/14 14:47  Козак-вітер > ОК АКА Олюня    16/01/14 14:13Дерево
запам"ятайте сьогоднішній день - це день коли скасовані конституційні права украйнців та законодавчо встановлена диктатура.

Це день державного заколоту, день узурпації влади!

16/01/14 14:28  Козак-вітер > ОК АКА Олюня    16/01/14 14:13Дерево
"Здесь полная демонстрация импотенции власти. Это профанация и демонстрация всему миру и Украине коллапса власти. И то, что голосуют руками, и то что принимают бюджет без обсуждения. Нужно еще видеть сам текст самого закона. Руками наверное голосовали еще в древности. А вот чтобы принимали бюджет без обсуждения - это, конечно, беспредел. Понятное дело, что все обсуждения в Раде ничего не решают. Потому что все решения принимает президент. Но раньше хотя бы создавали видимость" , - рассказал Кирш.

Экономист отметил, что принятый таким образом бюджет не совсем легитимный.
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

16/01/14 14:13  ОК АКА Олюня > All-new    16/01/14 12:58Дерево
ну и бюджет абсолютно циничный

16/01/14 14:13  ОК АКА Олюня > All-new    16/01/14 12:58Дерево
В українському інтернеті ввели цензуру, SIM-карти за паспортом та багато інших новацій в новому законі [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

16/01/14 14:12  ОК АКА Олюня > All-new    16/01/14 12:58Дерево
2. Клевета в произведении, которое публично демонстрируется в средствах массовой информации или в сети Интернет, а так же совершенное лицом, ранее судимым за клевету, - наказывается штрафом от пятидесяти до трехсот необлагаемых минимумов доходов граждан или общественными работами на срок от ста пятидесяти до двухсот часов, либо исправительными работами на срок до одного года. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

16/01/14 14:11  ОК АКА Олюня > All-new    16/01/14 12:58Дерево

Страницы: << 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 >>    Всего: 9

Реклама

bigmir)net TOP 100