RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Налоговый кодекс Украины

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Изменения в ККУ в связи с принятием НК


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
27/09/10 12:28  Игорь ЗабутаОтправить письмо > легенда    24/09/10 13:17Дерево
Видимо законодатель предполагает по умолчанию присвоить плательщику налогов статус потерпевшего, что, в принципе, верно. Или свидетеля - в случае отрицательной базы налогообложения.
А если серьезно, наверное примут соответствующие процессуальные нормы, например, приравняют проверку к следственным действиям.

24/09/10 16:21  sennex > легенда    24/09/10 13:17Дерево
в том то и дело, что в конечном итоге нет окончательного перечня способов этого налогового контроля. но понятно, что в первую очередь имеются в виду проверки. так любую ошибку (в цифрах...) или неточность "субъкта преступления" в процессе налогового контроля можно считать "неправдивим показанням".
кроме того, уивляет сам термин "показання" Показання - це відомості про факти, які підлягають встановленню у кримінальній чи цивільній справі і мають важливе значення для правильного вирішення справи.
короче говоря, очередной технико-юридический ляп команды "проффесионалов", который может дорого стоить, учитывая тенденции развития правосудия и работы ДПА.

24/09/10 13:17  легенда > sennex    24/09/10 13:03Дерево
податковый контроль -это не только проверки
ГЛАВА 5. ПОДАТКОВИЙ КОНТРОЛЬ

Стаття 1. Визначення податкового контролю та компетенція органів державної влади щодо його здійснення.
1.1. Податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Податковий контроль в частині здійснення заходів, що вживаються митними органами з метою перевірки правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, є складовою частиною митного контролю.
1.2. Податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті41 цього Кодексу, в межах їх компетенції, встановленої цим Кодексом.
1.3. Органи Служби безпеки України, внутрішніх справ, податкової міліції, прокуратури та їх службові (посадові) особи не можуть брати безпосередньої участі у проведенні перевірок, що здійснюються контролюючими органами.

Стаття 2. Способи здійснення податкового контролю
2.1. Податковий контроль здійснюється шляхом:
2.1.1. ведення обліку платників податків;
2.1.2. інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби;
2.1.3. перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому іншими спеціальними законами, що регулюють відповідну сферу правовідносин;
2.1.4. інших способів контролю, передбачених цим Кодексом.


24/09/10 13:09  Rossi > sennex    24/09/10 13:03Дерево
может то на заключение эксперта было рассчитано...

24/09/10 13:03  sennex   Дерево
В проекте НК в п. 25 переходных положений указано относительно ККУ:
у частині першій статті 384 після слів та знаку "досудового слідства," доповнити словами та знаком "здійснення податкового контролю органами державної податкової служби,";
Нынешняя редакция части 1 статьи такова:
Стаття 384. Завідомо неправдиве показання

1. Завідомо неправдиве показання свідка чи потерпілого або завідомо неправдивий висновок експерта під час провадження дізнання, досудового слідства, здійснення виконавчого провадження або проведення розслідування тимчасовою слідчою чи спеціальною тимчасовою слідчою комісією Верховної Ради України або в суді, а також завідомо неправильний переклад, зроблений перекладачем у таких самих випадках, -

караються виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.

То есть по логике законодателя, дача заведомо ложных покзаний при "здійсненні податкового контролю органами державної податкової служби" (т.е. при проверках) грозит уголовной ответственностью? Комментарий к указанной статье говорит, что «Об'єктом злочину є інтереси правосуддя у частині забезпечення процесуального порядку отримання доказів у кримінальній справі.». То есть, только при ОРД в рамках расследования уголовного дела. Но если НК примут -внесут изменения в комментарий, и добавят: «Об'єктом злочину є інтереси правосуддя у частині забезпечення процесуального порядку отримання доказів у кримінальній справі, а також інтереси органів ДПС щодо дотримання вимог законодавства в процесі проведення заходів податкового контролю». Это не проблема.
Но остается вопрос, как при проведении проверок (не в рамках уголовного дела) можно иметь статус пострадавшего или свидетеля?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100