RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Налоговый кодекс Украины

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Податковий кодекс - Прикінцеві та перехідні положення


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
1/12/10 20:56  Багіра > ustis    25/11/10 01:41Дерево
Азаров сказав, що ми навідь не розуміємо який гарний ПК

25/11/10 01:41  ustisОтправить письмо   Дерево
Даним розділом передбачено внесення змін та доповнень до низки нормативно-правових актів (в тому числі Цивільного кодексу, Господарського кодексу,ЗУ "Про державну реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб") та ін.,що на мою думку обтяжить суттєві практичні аспекти.Розглядаю цікаві моменти
22. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
............
23) у Законі України „Про державну податкову службу в Україні” (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 15, ст. 84; 2005 р., № 10, ст. 187, № 17 - 19, ст. 267):
пункт 11 статті 10 доповнити абзацами наступного змісту:
звертатися до суду про припинення державної реєстрації юридичної особи та підприємницької діяльності громадянина - підприємця, у тому числі про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб’єктів господарювання та/або змін до них, скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів, визнання недійсним свідоцтва платника податку на додану вартість та документів, що є наслідком такої діяльності, а також продовження строку адміністративного арешту активів платників податків та накладення арешту на кошти на банківських рахунках платника податків;
24) у Господарському кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 18 - 22, ст. 144; 2005 № 11, ст.205):
після статті 55 доповнити новою статтею 551 такого змісту:
„551. Фіктивна діяльність суб’єкта господарювання.
1. Ознаки фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення особи, в тому числі визнання реєстраційних документів недійсними:
- зареєстровано (перереєстровано) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи;
- незареєстровано у державних органах, якщо обов’язок реєстрації передбачено законодавством;
- зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам, або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження;
- зареєстровано (перереєстровано) та проваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників”;
у статті 59:
у частині першій слова „цим Кодексом” замінити словом „законами”;

26) У Кримінально-процесуальному кодексі України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1961, №2, ст. 15):
пункт 11 статті 101 викласти у такій редакції:
“11) податкова міліція - у справах, що належать згідно із законом до її компетенції; ”;

30) у Законі України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 31 - 32, ст. 263; 2006 р., № 27, ст. 234, № 37, ст. 310):
абзац 5 статті 1 викласти в новій редакції:
„Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення основної діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснюється управління та облік.”
частину першу статті 19 доповнити абзацом такого змісту
„У разі зміни юридичною особою фактичного місця ведення основної діяльності чи розташування офісу, за адресою якого зареєстроване місцезнаходження юридичної особи, необхідно протягом 10 календарних днів надати державному реєстратору заяву про внесення змін та реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.”;
37) у Цивільному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 40 - 44, ст. 356):
Статтю 93 викласти у новій редакції:
„Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення, управління і обліку.”(с)

Виходячи з вищевказаного

- Без офісу не зареєструєш юридичну особу (реєстрація за місцем проживання одного із учасників (засновників) по суті буде скасовано);
- Компанія переїхала на інший офіс, в інший район. "Будь-ласка" протягом 10 днів вносьте зміни до установчих документів, знімайтесь з реєстрації в одному районі ставайте в інший на облік і т.д., а то ДПС подасть до суду про скасування держ реєстрації!

- зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам, або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження;
Виникає питання "Підставна особа"- це хто?Людина пенсійного віку - це підставна особа,чи все таки пенсіонер хоче скористатися своїм конституційним правом займатися підприємницькою діяльністю?"... або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження." Виникає питання: Якщо особа зареєструвала ТОВ і не провадить деякий час фінансово-господарську діяльність,через сотні причин, то така особа автоматично визнається органами ДПС,такою що не мала намір вести фін.-госп. діяльність, а отже підпадає під ознаки фіктивності відповідно до Господарського кодексу і як наслідок накладення арешту на активи та судова "рутина" про скасування держ. реєстрації?

Аналізуючи деякі зміни, що пропонуються в ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕННЯХ ПК, дійшов висновку, що підготували серйозну правову основу,яка примножує "важелі тиску" на СПД збоку ДПС, як наслідок ще глибше завязнемо в болоті корупції...

Пишіть будь-ласка свої коментарі, щодо "підводних каменів" ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ ПК.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100