RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Бухгалтерские посиделки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Посада, П.І.Б. особи, яка отримала товар, на видатковій накладній


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
21/08/19 16:19  Kondor_AОтправить письмо > QwertyWerty    16/08/19 15:50Дерево
Не вбачаю підстав для відмови.
Якщо товар фактично прийняла особа, яка мала на це право (за довіреністю або керівник підприємства), то зазначені вами обставини не вплинуть на результати судового розгляду справи.

16/08/19 15:51  QwertyWerty > QwertyWerty    16/08/19 15:50Дерево
Ще є податкові накладні, прийняті ДФС

16/08/19 15:50  QwertyWerty > Marlboro!    1/04/15 13:02Дерево
На видаткових накладних не вказані посади постачальника та отримувача, чи можлива відмова в задоволені позову на підставі того, що первинний документ не містить обовязкових реквізитів? Всі видактові накладні підписували директори підприємстів, їх посади зазначені в договорі, Є також акт звірки (без вказання посад але с печаткою). Підкажіть, будь-ласка

1/04/15 13:02  Marlboro! > bt    1/04/15 12:58Дерево
А на якій підставі інша особа передає товар?
Взагалі, в принципі, видаткова накладна це документ, який підтверджує факт передачі товару від особи А до особи Б.
Щоб здійснився факт передачі від особи А до особи Б, таку передачу має здійснити (а відповідно і підписати документ) законний представник особи А. Це може бути безпосередньо особа (якщо це ФОП), представник за законом (директор) або довірена згідно ЦКУ особа. Відповідно, ЦКУ не обмежує коло осіб, яких можна робити довіреними.

Тобто так, можна. Посади тоді звісно не буде.

1/04/15 12:58  bt > Marlboro!    18/03/15 14:29Дерево
Еще В продолжение темы... Обязательно ли, чтобы человек, на которого выписана доверенность на ОТГРУЗКУ ТМЦ, являлся штатным сотрудником нашей фирмы? Если нет, то что тогда указывать в графе "посада"?

18/03/15 14:29  Marlboro! > В_италий    18/03/15 14:26Дерево
Не обязательно, это может быть любое лицо.
Должность просто не пишите, документ от этого дефектным не станет.

18/03/15 14:26  В_италий > Ксеня_    7/04/11 15:06Дерево
Добрый день! В продолжение вашей темы:
Обязательно ли, чтобы человек, на которого выписана доверенность на получение ТМЦ, являлся штатным сотрудником нашей фирмы? Если нет, то что тогда указывать в графе "посада"?

8/04/11 14:45  Ксеня_ > elina27    8/04/11 14:37Дерево
а в анс відгрузок багато, тому не має можливості з кожним спілкуватися стосовно довіреностей по телефону.
Та і трохи думку все таки змінила - все таки потрібно в накладній вказувати посаду та П.І.П особи, яка отримує товар.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.



Податковий кодекс щодо документального підтвердження господарських витрат на товари (послуги)

Платник податків не може подавати податкову та фінансову звітність без підтверджувальних документів таких як:
- первинні документи
- регістри бухгалтерського обліку
- фінансова звітність
- інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів.
Для уникнення неприємностей при проведення планової або непланової перевірки органів ДПС, або перевірки при ліквідації суб’єкта підприємницької діяльності платник податків повинен зберігати такі підтверджуючі документи протягом 3 років так як орган ДПС під час проведення перевірки може запросити всю податкову та фінансову звітність за останні 3 роки.
Звітні документи можуть бути складені як у письмовому вигляді на папері, так і на машинних носіях, але повинні мати обов’язково такі реквізити:
– назву документа (форми);
– дату і місце складання;
– назву підприємства, від імені якого складено документ;
– зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської
операції;
– посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і
правильність її оформлення;
– особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу,
яка брала участь у здійсненні господарської операції.



Так, в силу п.2.1. ст.2 Положення про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України №88 від 24.05.1995р., первинні документи - це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Для надання первинним документам юридичної сили і доказовості вони повинні мати обов'язкові реквізити, визначені у пункті 2.4. ст.2 названого Положення, зокрема, посаду, прізвище і підпис особи, відповідальної за дозвіл на здійснення господарської операції і складання первинного документа.



Господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміну у структурі активів і зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Інакше кажучи, господарською операцією є: банківська транзакція, одержання товару, відправлення товару, надання послуг і т.п.

Ну що тут можна ще сказати?

8/04/11 14:37  elina27Отправить письмо > Ксеня_    8/04/11 13:24Дерево
Ксеня_: а звідки ви знаєте яка особа з боку отримувача буде отримувати товар?

У нас не так много отгрузок, поэтому созваниваемся, получаем доверенность по факсу сначала - оттуда и беру данные. Если при оформлении накладной доверенности (даже факсовой) у меня нет (получатель в другом городе, отсылаем через транспортную фирму - а доверенность все равно должны иметь), вписываю номер и дату доверенности и фамилию получателя по факту после получения от них документов по почте.
Но после всех вышеуказанных постов задумалась...

8/04/11 14:29  катюшка1 > Ксеня_    8/04/11 10:58Дерево
вважаю не коректним щось дописувати замість отримувача, щоб в майбутньому не виникло проблем. Можуть потім сказати що і підпис підроблений....потім потрібно буде замовляти експертизу.... - допечатайте :) если бланк печатается из программы то все можно и пропечатать кроме подписи :)

8/04/11 14:19  elina27Отправить письмо > Накладная    8/04/11 14:07Дерево
Конечно, маразму и изобретательности ГНИ нет границ, но ведь среди обязательных реквизитов (процитированных здесь же чуть ранее) указано:

"посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;"

- судя по формулировке, имеется в виду "посади осіб" со стороны поставщика...
А то так, следуя перестраховочной логике, в ПКО и РКО получателей и лиц, сдающих в кассу ден.средства, тоже надо указывать со всеми должностями и регалиями...
Бред... В ГНАУ, уже давно, видимо, сидит секретный отдел, выискивающий, к чему еще можно неожиданно придраться...

8/04/11 14:07  Накладная > elina27    8/04/11 12:59Дерево
8/04/11 12:59 elina27.... не вважаю необхідним у видатковій накладній вказувати ще й посаду.

Знаете, когда снимают расходы на основании неправильного оформления "первичных документов" согл. ст. 9 ЗУ "Про бухоблык" , мнение меняется аж бегом... И скорость изменения мнения прямо зависит от кол-ва тысяч снятых расходов.
Извините, если резко... мы тут как раз свое мнение меняем....

8/04/11 13:24  Ксеня_ > elina27    8/04/11 12:59Дерево
а звідки ви знаєте яка особа з боку отримувача буде отримувати товар?

8/04/11 12:59  elina27Отправить письмо > Ксеня_    8/04/11 12:33Дерево
Я у видаткову накладну (в 1С 7.7) сама вписую прізвище та ініціали отримавача та номер і дату доручення. Оскільки доручення прикладається до видаткової накладної і в ньому, як правило, вказано посаду отримувача, не вважаю необхідним у видатковій накладній вказувати ще й посаду.

8/04/11 12:33  Ксеня_ > mariya248    8/04/11 12:29Дерево
та і мені здається, що якщо є довіреність на особу, в якій до речі міститься зразок підпису цієї особи, то в накладній достатньо лише самого підпису. Тим більше, що згідно ст. 9 ЗУ Про бухоблік " обов'язковим реквізитом є особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції

8/04/11 12:29  mariya248Отправить письмо > Ксеня_    8/04/11 12:18Дерево
Мы когда подписываем накладные поставщику и предоставляем доверенность, только одно предприятие этого требует (сам даже расписал такие поля в накладной), а большинству нет.Ни каких звонков и вопросов на эту тему не возникало.Даже когда мы делаем возвратную накладную,свое ФИО вписываем, и ни одно предприятие не пишет ФИО, а только стьавит подпись и доверенность пред-ет.(да и думаю и не надо).

8/04/11 12:18  Ксеня_ > mariya248    8/04/11 12:14Дерево
я розумію, але коли є довіреність, то чи потрібно робити розшифрування підпису в накладній?

8/04/11 12:14  mariya248Отправить письмо > Ксеня_    8/04/11 11:51Дерево
У нас поставщики наши раньше ни кто практически не писал ФИО, но сейчас смотрю все начинают это делать,даже наши покупатель юр.лицо,еще где-то пол года назад звонил мне как то по этому поводу и просил указывать ФИО,спросили кто этим занимается и видно сами дописали.А вчера была на семинаре сказали чтоб сейчас с 1.04.11 особенно уделяли этому внимание(заполнению первичных документов,даже сказали чтоб все документы были на украинском),поскольку налоговый кодес опирается на него,т.е.на положение 88,чтоб оно было для нас как настольная книга.

8/04/11 11:51  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 11:18Дерево
Зрозуміло, ніхто товар не відвантажує і ніхто не отримує....
А шкода...

8/04/11 11:18  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 10:58Дерево
???;-(

8/04/11 10:58  Ксеня_ > катюшка1    8/04/11 10:56Дерево
вважаю не коректним щось дописувати замість отримувача, щоб в майбутньому не виникло проблем. Можуть потім сказати що і підпис підроблений....потім потрібно буде замовляти експертизу....
просто хотілось би почути ще якісь думки, може я все таки помиляюсь....

8/04/11 10:56  катюшка1 > Ксеня_    8/04/11 10:45Дерево
ну так сами все из доверенности и напишите, ведь нет требований чтоб эти данные заполнял получатель, есть требование только особистих подписей.

8/04/11 10:55  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 10:45Дерево
Ще яка-небудь інформація є???

8/04/11 10:45  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 10:29Дерево
В довіреності міститься зразок підпису особи, що одержала довіреність. Згідно ст. 9 ЗУ Про бухоблік "Первинні та зведені облікові документи можуть бути
складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі
ОБОВ'ЯЗКОВІ реквізити:

назву документа (форми);

дату і місце складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру
господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати
особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції."


Відповідно особистого підпису достатньо при наявності довіреності, в якій вказано посаду, П.І.П. особи, яка отримує товар.

Маєте інакшу думку?

8/04/11 10:29  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 10:01Дерево
???????

8/04/11 10:01  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 09:47Дерево
дивно, що ніхто нічого не знає......

8/04/11 09:47  Ксеня_ > Ксеня_    8/04/11 09:36Дерево
в кого ще який досвід є?

8/04/11 09:36  Ксеня_ > КИКА    7/04/11 18:55Дерево
але в нас клієнти протестують, мотивуючи тим, вони не мають часу там все це розписувати, і що є доручення на особу, яка приймає товар і там все написано: П.І.П та посада.
Як тоді у цьому випадку?

7/04/11 18:55  КИКА > Ксеня_    7/04/11 15:06Дерево
Да, ст. 9 ЗУ Про бухоблік,[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
...
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути
складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі
ОБОВ'ЯЗКОВІ реквізити:

назву документа (форми);

дату і місце складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру
господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати
особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

7/04/11 18:47  АллаИвановна > Ксеня_    7/04/11 15:06Дерево
Насколько я помню, в Законе о бухучете и в Положении №88 сказано, что обязательными реквизитами первичного документа являются подписи, должности и фамилии лиц, ответственных за разрешение и осуществление хоз. операций (может не совсем дословно). Т.к. накладная является первичным документом, выводы делайте сами. Я требую,чтобы на накладных это все было.

7/04/11 15:24  Ксеня_ > Ксеня_    7/04/11 15:19Дерево
у кого-небудь інформація по даному питанню є???

7/04/11 15:19  Ксеня_ > Ксеня_    7/04/11 15:15Дерево
упс...ніхто не знає???

7/04/11 15:15  Ксеня_ > Ксеня_    7/04/11 15:06Дерево
???

7/04/11 15:06  Ксеня_   Дерево
Чи потрібно на видатковій накладній повністю вказувати посаду, П.І.П. особи, яка отримує товар, якщо на цю особу виписано доручення на отримання ТМЦ?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100