RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Бизнес-Форум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Рамкова угода за новим тендерним законодавством. В чому суть?


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
28/09/11 09:33  Такой себе мистер ХОтправить письмо > Flegmat    3/08/11 23:13Дерево
Юридические услуги закупать по рамковим угодам можно?
Кто может помоч с обгрунтуванням.
А то вообще не догоняю эти рамковые угоды

3/08/11 23:13  FlegmatОтправить письмо > peppy2005    3/08/11 11:30Дерево
Комментарий, ИМХО, избыточен. Хватило бы вот этого абзаца:

Наразі важко характеризувати цю процедуру, так як окрім Закону дана форма закупівлі регулюватиметься низкою підзаконних нормативних актів, які в даний час, зрозуміло, не ухвалені.
Зокрема, особливості укладення рамкових угод, перелік товарів та послуг, які можуть закуповуватись за рамковими угодами, має визначити Мінекономіки, а особливості виконання рамкових угод, порядок визначення генеральних замовників та взаємодії замовників з генеральним замовником за рамковими угодами - Кабмін.
Незрозумілим є підхід авторів законопроекту щодо розподілу повноважень між Кабміном і Мінекономіки щодо регулювання фактично однопредметних правовідносин.

3/08/11 11:30  peppy2005Отправить письмо > Flegmat    3/08/11 11:16Дерево
Нашла такое коментарий:
Закупівля за рамковими угодами
Ще однією новацією законопроекту є запровадження закупівля за рамковим угодами. Дана процедура замінює закупівлю на засадах координації.
Нагадаємо, відповідно до ч. 1 статті 13 Закону, КМ України має право за поданням Міністерства економіки затвердити перелік товарів, закупівля яких здійснюється на засадах координації за кошти Державного бюджету України, та визначити генерального замовника.
З часу набуття Законом чинності, уряд лише двічі скористався таким правом. Вже тільки ця обставина свідчить про нежиттєздатність цього інституту. Але, що пропонується в замін?
Закупівля за рамковими угодами давно відома на заході. Взяти хоча б для прикладу досвід США. Там використовуються рамкові угоди (Blanket Purchase Agreement) для регулярних закупівель широкого асортименту продукції (типовій приклад — канцелярські товари та інші витратні матеріали для роботи офісів, а також постачання запасних частин автогосподарства замовників). Питання поточного забезпечення потреб федеральних органів влади США вирішуються централізовано, через спеціальну організацію - Адміністрацію загальних послуг (General Services Administration), завдяки якій замовники можуть купувати широкий асортимент товарів, робіт, послуг, “єдиних стандартів” для всіх відомств, незалежно від сфери їх компетенції. Державним замовникам пропонується вибір з понад 4 мільйонів найменувань продукції, яка централізовано закуповується Адміністрацію загальних послуг. Така схема організації закупівель дозволяє суттєво здешевити саму процедуру закупівлі.
Дещо подібне пропонується запровадити в Україні. Закупівля за рамковими угодами передбачає визначення Генеральним замовником єдиних стандартів товарів і послуг, а також коло учасників, які будуть здійснювати їх постачання для нижчестоящих замовників. Рамкові угоди не можуть застосовуватися щодо закупівлі робіт. Хоча в законопроекті на це прямо не вказується, але такий висновок можна зробити, дослідивши ч. 2, 5 статті 13 Закону.
Наразі важко характеризувати цю процедуру, так як окрім Закону дана форма закупівлі регулюватиметься низкою підзаконних нормативних актів, які в даний час, зрозуміло, не ухвалені.
Зокрема, особливості укладення рамкових угод, перелік товарів та послуг, які можуть закуповуватись за рамковими угодами, має визначити Мінекономіки, а особливості виконання рамкових угод, порядок визначення генеральних замовників та взаємодії замовників з генеральним замовником за рамковими угодами - Кабмін.
Незрозумілим є підхід авторів законопроекту щодо розподілу повноважень між Кабміном і Мінекономіки щодо регулювання фактично однопредметних правовідносин.
Складання рамкової угоди передбачає два послідовні етапи.
Генпідрядник проводить відбір майбутніх учасників рамкової угоди - постачальників товарів, послуг в порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації з урахуванням встановлених Законом особливостей. Це так званий перший етап. Кількість учасників, які подали свої пропозиції не може бути меншою трьох. Разом з тим рамкова угода може бути укладена як з одним переможцем, так і декількома.
На другому етапі замовники (логічно, що це будуть адміністративно підпорядковані генеральному замовнику структури) укладають з постачальниками за рамковими угодами безпосередньо договори про закупівлю. Тобто, рамкова угода і договір про закупівлю - різні угоди. Договір про закупівлю укладається на виконання вимог рамкової угоди. Особливістю рамкових угод є те, що нею встановлюються критерії оцінки пропозицій учасників та визначення переможця, специфічні вимоги до предмета закупівлі, істотні умови договору про закупівлю, а також строк, протягом якого такі договори можуть укладатися (не більше чотирьох років). Таким чином, сторони договору про закупівлю не можуть відступати від умов, визначених в рамковій угоді.
Слабким місцем закупівлі за рамковими угодами є право замовника відмовитися від укладення договору про закупівлю. При цьому законопроект не наводить будь-яких мотивів чи підстав, які надають замовнику можливість скористатися таким правом. Замовник може відмовитися від здійснення закупівлі за рамковими угодами в будь-який час. Більше того, рамкова угода не створює для замовника жодних зобов`язань, а слугує лише «наполегливим» проханням, рекомендацією генерального замовника.
Таким чином, може скластися ситуація, за якою замовники, які не згодні з закупівлею у нав`язаних «зверху» постачальників, будуть самостійно організовувати закупівлю товарів, послуг. Такий варіант призведе до того, що процедура закупівлі одного й того ж предмету проводитиметься замовником та генеральним замовником паралельно.

3/08/11 11:16  FlegmatОтправить письмо > peppy2005    3/08/11 09:44Дерево
Цього поки що достеменно ніхто не знає. Окрім, ймовірно, авторів. )

3/08/11 09:44  peppy2005Отправить письмо   Дерево
В Новому ЗУ "Про здійснення державних закупівель" передбачено підписання рамкової угоди (ст. 13). В чому суть і для чого вона є?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100