RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение

Карьера и Образование

Работа и Образование

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Второй раз поступить на бюджет (высшего образования нет)

Ваше имя:    EMail: 

Страницы:    Всего: 1

Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]

15/02/18 14:00  Любовь#ьвобюЛ > Den Doe    16/08/13 11:23Дерево
Учусь на 3 курсе в университете, можно ли уйти и поступить в другой на базе 9 класса?

16/08/13 15:08  AMОтправить письмо > ОК АКА Олюня    16/08/13 14:05Дерево
Стаття 53. Кожен має право на освіту.

Повна загальна середня освіта є обов'язковою.

Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам.
( Офіційне тлумачення положень частини третьої статті 53 див. в Рішенні Конституційного Суду № 5-рп/2004 від 04.03.2004 )
Громадяни мають право безоплатно здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основі.

Громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через національні культурні товариства.

Стаття 4. Право громадян на вищу освіту
1. Громадяни України мають право на здобуття вищої освіти.