RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

І знову експлуатаційний дозвіл


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
12/07/17 09:49  Marlboro! > Marlboro!    11/07/17 20:01Дерево
Ап
Уточню - на обладнання по варіантах 2-3 дозволи будуть, а чи треба на саме приміщення?

11/07/17 20:01  Marlboro! > igoruwk    7/07/14 02:13Дерево
Колеги, прошу висловитись з такого питання.
Є підприємство, планується продаж мясної продукції (напівфабрикат, зберігання не вище 10 градусів). Розглядається три варіанти діяльності:
1) продукція купляється у постачальника і від нього зразу ж доставляється ним же за кордон. Т.е. підприємство по суті виступає просто посередником, безпосереднього контакту з продукцією не здійснює.
2) продукція купляється у постачальника, доставляється на склад підприємства, а звідти через проміжок часу продається за кордон.
3) закупляється сировина, обробляється на установках підприємства, у нього ж зберігається - після чого продається.

А питання у мене такі:
1) По варіанту 1 я так розумію простіше всього - дозволів на саме підприємство не потрібно, санепідемія не потрібна. Цікавить тільки чи потрібно отримувати якісь документи на продукцію від постачальника? Копії їх експлуатаційних дозволів, санепідемії, тощо.
2) По варіантах 2 і 3 - чи потрібно на склад (там холодильники) отримувати експлуатаційний дозвіл та/або висновок санепідемії?

7/07/14 02:13  igoruwkОтправить письмо > Aristarch    26/06/14 13:43Дерево
Ст. 15 Закону "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" зазначає, що СЕС надає погодження на норми проектування, проектну та нормативно-технічну документацію на будівництво, реконструкцію, введення в експлуатацію нових і реконструйованих об'єктів виробничого, соціально-культурного та іншого призначення.

СЕС вправі вимагати погодження на введення в експлуатацію приміщень, що є новими або реконструйованими. А вимога СЕС щодо одержання дозволу/погодження на будь-які приміщення, що не є новими або реконструйованими (окрім тих, що використовуються для виробництва харчових продуктів), є неправомірною.

Звертаємо Вашу увагу на те, що законодавчо закріплена вимога щодо одержання погодження на введення в експлуатацію приміщень не означає обов'язок підприємця одержувати дозвіл на початок роботи. Адже підприємство може розпочати свою діяльність у приміщенні, раніше введеному в експлуатацію.

Крім цього, Вам варто знати, що незаконне втручання і перешкоджання діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади та їх посадових осіб забороняється на підставі ст. 19 Господарського кодексу України.
Пам'ятайте:

Якщо Ваші права порушено, Ви маєте право оскаржити дії органу СЕС чи посадової особи до суду або в адміністративному порядку (до вищестоящого головного державного санітарного лікаря).

28/06/14 00:23  Del.FinОтправить письмо > Aristarch    27/06/14 11:20Дерево
Чего Вы мучаетесь? С 26.04.2014 г. продукты животного происхождения для потребления человеком не являются объектом надзора со стороны втеринарной медицины. Ст. 2 ЗУ О ветеринарной медицине. Какое эксплуатационное разрешение?

27/06/14 11:20  AristarchОтправить письмо > vekar    26/06/14 17:19Дерево
Реконструкція коштовна річ, тим більше що це прерогатива власника, а йому такі витрати не до вподоби. Навіть якщо реконструкція на бумазі (формальна) то проходження усіх кіл архітектурного аду та реєстраційної служби стільки часу та коштів забере що власник відмахуватиметься руками та ногами від такої пропозиції. Питання ще в тому чи можливо отримати цей дозвіл якщо будівля не є об'єктом з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів? Якщо будівля не є таким обєктом то і дозвіл отримувати нема необхідності, адже жодна інша умова для магазину що відкрився не підходе. Давайте разом розберемося:
Оператори потужностей (об'єктів) повинні отримати
експлуатаційний дозвіл на кожну з потужностей (об'єктів) у таких випадках:

після введення в експлуатацію побудованих (реконструйованих) об'єктів з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів;

у разі зміни виду господарської діяльності та стану капітальних приміщень;

якщо експлуатаційний дозвіл був анульований;

у разі здійснення експорту харчових продуктів.

Тоді виходить що якщо я не підпадаю під умови коли повинен тоді і отримання вже не обовязкове, так?
Тепер дивимось перелік документів:
9. До заяви додаються:
копія документа, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта; де тут зазначене що обєкт повинен бути самео б'єктом з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів?

перелік харчових продуктів, що виробляються, переробляються або реалізуються, за підписом заявника;

протоколи досліджень харчових продуктів, проведених акредитованими лабораторіями.
Тоді виходить що подати документи можна відповідно до вимог п.9 ПКМУ не зважаючи на те що нерухомість у якій розташовано магазин не є об'єктом з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів і чекати на отримання дозволу?

26/06/14 17:19  vekarОтправить письмо > Aristarch    26/06/14 13:43Дерево
Правомірно. Перебудовуйте (реконструюйте) приміщення під магазин продовольчих товарів і отримуйте дозвіл та висновок.

26/06/14 13:43  AristarchОтправить письмо   Дерево
Магазин продовльчих товарів здійснює реалізацію мяса та мясних продуктів (ціла туша обвалюється на продовольчі частини, готується окремо фарш, та таке інше). В квітні 2013 року посадова особа управління ветеринарної медицини складає протокол про адміністративне правопорушення в якому вказує, крім іншого, в якості підстав для складання протоколу зазначена відсутність експлуатаційного дозвілу у ФО-П, який здійснює реалізацію мясних продуктів, чим порушується ПКМУ від 12.05.2007р. №712. Також посадовою особою управління ветеринарної медицини складено припис яким приписано отримання ФО-П експлуатаційного дозволу. У вересні 2013 року Актом санітарно-епідеміологічного обстеження об*єкту(ф.315/о) ФО-П запропоновано отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Проблема полягає у тому що документи на нерухомість (акт про готовність закінченого після реконструкції обєкта до експлуатації та свідоцтво про право власності) містять відомості про те що обєкт нерухомості є виставочною залою, у звязку з чим отримати дозвіл в світлі ПКМУ №712 не уявляється можливим. Питання полягає у тому як обійти отримання експлуатаційного дозволу або оскаржити майбутні постанови управлння ветеринарної медицини? Чи правомірно вимагають від ФО-П отримання цього дозволу при цьому фактично його не видають оскільки нерухомість не є об'єктом з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів як це передбачає п.5 Постанови КМУ а є виставочною залою.Дякую всім небайдужім за відгуки адже питання актуальне для всіх магазинів продовольчих товарів які розташовані в нежитлових приміщеннях що знаходяться в житлових будинках на 1-х поверхах та прибудовах до житлових будинків.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100