RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Политфорум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Внесення змін до Конституції України щодо недоторканності


Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
16/07/15 22:30  Grandfather ColdОтправить письмо > Евгений Осычнюк    16/07/15 16:02Дерево
Все больше вас становится жаль. Извините.

16/07/15 21:56  All-new > Евгений Осычнюк    16/07/15 18:30Дерево
може й так...

ось що я знайшов з цього приводу

Український центр економічних і політичних досліджень ім. Олександра Разумкова, згідно з результатами соціологічних опитувань, населення оцінює рівень корупції в державі як масштабне явище. Більшість опитаних дотримується такої точки зору: «хабарі беруть, використовуючи службове становище, майже всі» – так вважають 12% опитаних; «багато хто» – 49%; «дехто» – 29%. Тільки 2% респондентів вважають, що «майже ніхто в країні не бере хабарів». В цілому навіть для реалізації своїх законних прав громадяни України повинні вдаватися до корупційних дій, давати хабара. За даними соціологічного опитування Центру Разумкова, 60,5% респондентів знають про випадки, коли давали хабара для ухвалення законного рішення. 47,5% опитаних знають про випадки хабарництва для ухвалення незаконного рішення.
За даними іншого дослідження, проведеного громадською організацією «Партнерство за прозоре суспільство», 65% опитаних вважають, що «корупція дуже поширена в Україні», 27% – «дещо поширена». Кожен третій (31%) громадянин протягом останнього року давав хабара. Про масштаби корупції свідчить і те, що за різними оцінками, до 6,5% від своїх середньорічних доходів підприємці в Україні витрачають на хабарі посадовим особам. Експерти Світового банку оцінюють річну суму хабарів в Україні на рівні двомісячного торгового обороту країни.
Тепер звернемося до даних соціологічних опитувань, що пропонують іноземні спостерігачі. Так, згідно офіційного Прес-релізу про стан корупції в Україні, що був проголошений 22 травня 2007 року послом США в Україні Вільямом Тейлором, понад 50% громадян України вважають, що корупція – це прийнятний шлях вирішення питань. Для прикладу наведемо кілька основних результатів дослідження:
∙ 67% громадян України, які за останній рік мали справу з державними посадовцями, повідомляють, що були прямо задіяні у тих чи інших випадках корупції. 26% повідомили, що протягом останнього року давали хабарі;
∙ на запитання, де саме вони давали хабарі, респонденти визначили як найбільш корумповані установи вищі навчальні заходи, медичні заклади, правоохоронні структури, органи регулювання та перевірок підприємницької діяльності;
∙ на думку переважної більшості громадян (77%), з 2004 р. рівень корупції в Україні залишився сталим або збільшився. Понад дві третини гадають, що влада на всіх рівнях робить недостатньо зусиль для боротьби з корупцією;
∙ більше половини громадян (52%) вважають, що у більшості випадків корупція – це виправданий шлях вирішення питань. Ця точка зору більш розповсюджена серед молодших вікових груп, аніж серед громадян старшого віку. Серед позитивних результатів у 2007 році, порівняно з 1998 роком, на 25% менше українців вважають, що для досягнення тих чи інших цілей необхідно застосовувати корупційні дії;
∙ найчастіше від корумпованих посадовців потерпають молоді, заможні та освічені громадяни; хоча вони є потерпілими, але часто-густо самі з готовністю ініціюють процес дачі хабара. Третина громадян сьогодні висловлює готовність захистити свої права у спілкуванні з корумпованими посадовцями.
За даними опитування, рівень хабарництва в Україні є майже таким, як у сусідніх державах (26%), але порівняно до сусідів, громадяни України набагато менше вірять у те, що влада має політичну волю до ефективних дій проти корупції;
∙ на думку громадян, за останні 10 років обсяги корупції у державних органах стабільно та суттєво зростали. При цьому, фактичні обсяги хабарництва збільшилися: у 1997 р. 19% опитаних повідомляли про те, що їм довелося сплачувати хабарі; у 2007 р. цей показник складає 26%. За останнє десятиріччя відчутно зросло хабарництво у таких сферах, як медицина, правоохоронна діяльність, житлові послуги, митниця, судова система, прокуратура та система освіти. За той же період, сплата хабарів зменшилася у таких галузях, як податкова служба, ДАІ та служба соціального забезпечення.
Провівши детальний аналіз зазначених фактів можна зробити такий висновок:
- корупція в Україні сприймається майже нормою, значна частина населення бачить у корупційній системі певні переваги, а саме – система корупції і хабарництва дають можливість оперативного подолання адміністративних бар’єрів, безкарного обходження неефективних норм, захисту від свавілля органів державного контролю і нагляду;
- вплив корупції на українське суспільство і державу має комплексний характер;
- існування корупції призводить до того, що у суспільстві функціонують фактично дві соціальні підсистеми – офіційна та неофіційна: перша дотримується правових і моральних норм, друга – використовує протиправні методи. Суб’єкти корупції функціонують у неофіційному середовищі, де панує своя система цінностей, свої цілі і методи їх досягнення;
- корупція впливає на всі сфери економіки України. Її провокує масова «тінізація» економічного сектору України, що, в свою чергу, є економічним підґрунтям корумпованих зв’язків;
- корупція в Україні впливає на формування органів державної влади, на вироблення і реалізацію державної політики;
- корупція та боротьба з нею широко використовується у практиці політичної діяльності в Україні.

[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

а може з іншої сторони подивитись... які причини ТАКИХ відповідей... якщо людині створили корупціонери ТАКУ СИСТЕМУ (умисне затягування вирішення питань, погане надання послуг і тд.), що вона інших шляхів НЕ БАЧИТЬ, то звісно ПРАКТИЧНО краще дати і вирішити (менше клопоту) чим боротись... система вішліфована під спротив тих, кому не подобається ... він побігає побігає і прийде до корупціонера зі жменею грошей....

16/07/15 18:30  Евгений ОсычнюкОтправить письмо > All-new    16/07/15 17:59Дерево
Для мене - теж. Але, по перше, ще десь в 2002 р. я з великим здивуванням прочитав в газеті "Бізнес", що існуючу корупційну систему вважають прийнятною 60% населення. А по-друге - якби не сприймалась більшістю, то її просто б не існувало. Не може існувати те, що не сприймається більшістю населення, це - аксіома.

16/07/15 17:59  All-new > Евгений Осычнюк    16/07/15 16:02Дерево
=...зручною для більшості населення...=

за більшість населення нічого особисто сказати не можу тому що мені не відомі соцопитування з цього питання ... для мене особисто ця система не є зручною


16/07/15 16:02  Евгений ОсычнюкОтправить письмо > All-new    16/07/15 15:47Дерево
Справа не в прокурорах\суддях\депутатах, справа у ментальності населення, що гальмує реформи. Надто зручною була ця система суспільних відносин зручною для більшості населення. Це - якщо дуже глибоко копати.

16/07/15 15:47  All-new > u m k a    16/07/15 08:36Дерево
=почнуть розправи над депутатами за допомогою кишенькових прокурорів=


хіба нинішня норма убезпечувала від цього? може не у недорканості справа? може пора почати садити прокурорів?

16/07/15 09:42  Евгений ОсычнюкОтправить письмо > u m k a    16/07/15 08:36Дерево
До речі, це все вже було в Росії на початку 20 сторіччя - я маю на увазі репресії стосовно депутатів Думи. Як на мене, треба не недоторканність депутатів та судей скасовувати, а послідовно вткорінювати причини політичної та суддівської корупції.

16/07/15 08:36  u m k aОтправить письмо > All-new    14/07/15 12:46Дерево
Можете закидати мене камінням, але я проти скасування недоторканності. Як почнуть розправи над депутатами за допомогою кишенькових прокурорів, ото буде кіно. Якщо вони всі такі всі свідомі, чи не спростит процедуру надання дозволу на арешт чи затриманна нардепа?

14/07/15 12:46  All-new   Дерево
Верховна Рада проголосувала за постанову, яка визначає графік розгляду законопроекту щодо скасування недоторканності суддів та депутатів.
За відповідне рішення у вівторок проголосували 283 народних депутати.
Президентський проект змін до Конституції ще у січні включили у порядок денний і в лютому спрямували до Конституційного суду.
Відповідно до прийнятої постанови, депутати та президент матимуть право подати поправки до законопроекту до 15 серпня.
Комітети Ради муситимуть до 25 серпня розглянути подані поправки та підготувати відповідний законопроект для розгляду у парламенті.
Сам розгляд муситиме відбутися в першому читанні після 25 серпня.


При цьому лідери усіх малих фракцій коаліції заявили, що якщо депутатська недоторканність за цим законопроектом знімається, то суддівська недоторканність залишається.
"Суддівська недоторканність нікуди не дівається. Просто це рішення (про зняття недоторканності – ред.) передається Вищій раді юстиції, яка повністю заангажована на вищих керівників держави", - заявила лідер "Батьківщини" Юлія Тимошенко.

коротше кажучи все починається спочатку ... рік втратили як мінімум

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100