RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Петиции Президенту, ВР и КМ Украины

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Скасування розмитнення і акцизного податку на імпорт авто


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
30/09/15 05:45  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > 5ww5    30/09/15 00:35Дерево
а слаб0 давать ссылку на официальный ответ?!

30/09/15 00:35  5ww5 > 5ww5    13/09/15 13:33Дерево
Відповідь Президента України на електронну петицію № 22/000055-еп
"Скасування розмитнення і акцизного податку на імпорт авто",
розміщену на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України 29.08.2015 громадянином І.М.Матвієнком


Відповідно до статті 40 Конституції України та статті 231 Закону України "Про звернення громадян" мною розглянуто розміщену на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України 29.08.2015 громадянином І.М.Матвієнком електронну петицію "Скасування розмитнення і акцизного податку на імпорт авто", яку підписали понад 38 тисяч громадян.
Дякую всім, хто долучився до використання нової форми взаємодії влади і суспільства.
Згідно з чинним законодавством під час розмитнення легкового автомобіля до бюджету сплачуються ввізне мито, акцизний податок, податок на додану вартість, додатковий імпортний збір, а також спеціальне мито у разі ввезення на митну територію України нового транспортного засобу. Із врахуванням поточної ситуації окремі заходи щодо зниження податкового навантаження на імпорт легкових автомобілів вже реалізовано або планується реалізувати. Так, за рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 10 вересня 2015 року з 30 вересня поточного року скасовано спеціальне мито. Крім того, Уряд планує припинення з 1 січня 2016 року справляння додаткового імпортного збору.
Прийняття збалансованого рішення з порушеного питання потребує його всебічного розгляду Кабінетом Міністрів України, який згідно з Конституцією України та Законом України "Про Кабінет Міністрів України" забезпечує проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики, структурно-галузевої політики, політики у сферах праці та зайнятості населення, екологічної безпеки, здійснення зовнішньоекономічної діяльності України.
У зв'язку з цим Прем'єр-міністру України А.П.Яценюку запропоновано забезпечити комплексне та ґрунтовне опрацювання центральними органами виконавчої влади зазначеної проблеми та за підсумками цієї роботи ухвалити необхідні рішення.


П.ПОРОШЕНКО

и шо бы это значило ???росталкуйте будьте любезны....
здается мне это все очередная пыль в глаза...

25/09/15 23:33  5ww5 > Defender    14/09/15 14:28Дерево
дядя придержи коней
такое впечатление что ты не с украины и настроен против нее

15/09/15 22:03  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > 5ww5    15/09/15 15:28Дерево
1. уже есть отдельный подфорум [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] , но в названии давайте название петиции, а не ссылку на петицию.
2. для каждой петиции создавайте отдельную тему.

15/09/15 15:38  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > 5ww5    15/09/15 15:28Дерево
прекратите спамить во всех темах и плодить темы.
создание тем-клонов запрещено правилами форумов [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

15/09/15 15:28  5ww5 > 5ww5    15/09/15 15:27Дерево
19810
підписів з 25000
необхідних
До кінця збору підписів залишилося
75 днів
Підтримати електронну петицію:

15/09/15 15:27  5ww5 > 5ww5    15/09/15 15:26Дерево
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Текст електронної петиції:
Ситуація, коли транспортний засіб в Україні коштує в декілька разів більше, ніж у державах ЄС є неприйнятною. Девальвація національної валюти та зменшення реальних доходів перетворила автомобіль для більшості українців з засобу пересування на розкіш. Причина цьому: неадекватний рівень податків, зокрема акцизів на транспортні засоби. Вартість 5-7 річного автомобіля середнього класу у Польщі становить 3000-5000 доларів, в Україні - 10-13.

Окремо слід зазначити, що введення таких ставок акцизів не сприяє розвитку національного автовиробника, оскільки ситуація з виробництвом власних автомобілів з кожним роком все гірше.

Також слід зазначити, що скасування акцизу призведе до значного (орієентовно - в рази) збільшення придбань транспортних засобів, а отриманий внаслідок збільшення НДС дозволить повністю компенсувати втрати до Держбюджету.

Таким чином, просимо Вас ініціювати законопроект про скасування акцизів на імпорт та власне виробництво акцизів для здешевлення транспортних засо

15/09/15 15:26  5ww5 > 5ww5    13/09/15 13:31Дерево
38326
підписів з 25000
необхідних
Збір підписів завершено

14/09/15 14:28  Defender > ОК АКА Олюня    13/09/15 19:37Дерево
если Вы не поняли, то разговор идет об автомобилях за 1-3 тыщ. долл..и альтернатива тоже есть, -это развитие структуры общественного транспорта.. и тд..
\\"Скасування розмитнення і акцизного податку на імпорт авто"\\
смишно звучит даже.. унитазы из Польши таможить надо, а автомобили уже нет? ;) впереди планеты всей будем? Насколько мне помнится в Германии растаможка автомобиля составляет всего 19% от его стоимости.. другое дело, что акцизным сбором облагаются скорее предметы роскоши, которыми автомобили и были 20 лет назад..
Так что скорее всего речь мможно вести о снижении стоимости растаможки и о том чтоб вообще убрать акцизный сбор с нее..
А то по факту мы признаем, что мы аборигены, для которых автомобиль это предмет роскоши.. хотя так оно и есть по факту..

13/09/15 19:37  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Defender    13/09/15 19:14Дерево
и толку от тех рабочих мест?
мы десятилетиями зачем-то защищали т.н. "отечественного производителя", а по факту сборщика, чтобы несмотря на эту защиту Украина оказалась на последнем месте в мире по производству легковых автомобилей?

Наихудший результат по объемам производства легковых автомобилей и показателю падения объемов выпуска, увы, за Украиной – минус 90% в первом полугодии 2015 года. За шесть месяцев в нашей стране было произведено всего 2 289 легковых автомобилей. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

ну, не выращиваем мы бананы и авокадо в промышленных масштабах, не производим то, что не умеем или не можем производить, ну, так и это просто не наша ниша. смириться, перепрофилироваться и цивилизованно открыть рынок для импорта.

13/09/15 19:14  Defender > 5ww5    13/09/15 13:31Дерево
\\цього немає ні в одній цивілізованій країні\\\
кто вам такое сказал? Есть..
а есть и побольше налоги на ввоз транспортных средств в странах..
это смотря с какой стороны посмотреть, если с точки зрения пересичного, который рассчитывает за 3т. уе. купить приличный автомоибиль, то может и отменить, если с точки зрения правительства страны и бизнеса, о лучше в Украине собирать и рабочие места и налоги, чем ввозить эти машины..
Так что вопрос спорный, что оно лучше..
И нашим людям все лишь бы нахаляву..Была растаможка 1-1500 долл. за 2,0л. автомобиль, так ой как дорого, потом стало 3 т.уе. так ой-ой-ой, как дорого.. поставь хоть и 500 долл. таможку, так все равно найдутся те, что будут репетувать, спасите-помогите, ой как дорого..
Для хохла - автомобиль это статус..Это больше чем автомобиль,
это как титул .. это чтоб сразу, купил БМВ и с огорода да в князи

13/09/15 13:33  5ww5 > 5ww5    13/09/15 13:31Дерево
СКАСУВАННЯ РОЗМИТНЕННЯ І АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ НА ІМПОРТ АВТО
Скасуйте розмитнення і акцизний збір, скільки можна народ доїти, цього немає ні в одній цивілізованій країні.
уже 38325голосов

13/09/15 13:31  5ww5   Дерево

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100