RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Налоговый кодекс Украины

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

З'явився текст давно очікуваного Податкового кодексу від Міністерства Фінансів


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
9/02/16 09:55  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    11/01/16 22:11Дерево
доклад экспертов Международного валютного фонда (МВФ) "Снижение отчислений в фонд социального обеспечения и усовершенствование системы налогообложения корпораций и малых предприятий" обнародован в понедельник.

эксперты МВФ считают, что упущенные в результате снижения ставок ЕСВ поступления должны быть компенсированы за счет хорошо продуманных источников, а не из рассчитываемого, благодаря низким ставкам, расширения базы налогообложения.

По мнению экспертов Фонда, таким компенсаторами могут выступить: более умеренное, чем предпринятое, снижение средней ставки ЕСВ, например - до 28%; повышение предельного размера этого налога с фонда оплаты труда до 25 минимальных зарплат (МЗП, 30 тыс. грн); косвенные налоги. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

15/01/16 11:56  spear fishermanОтправить письмо > Marlboro!    11/01/16 22:11Дерево
Знайшов, дякую. Коротше кажучи, сайт Верховної Ради балує. Пам'ятаю, як певний час ст. 186-1 Земельного кодексу була в редакції, в якій частини цієї статті суперечили одна одній. Тоді на сайті знайшли вихід із цієї ситуації: стаття була викладена у старій редакції, а після тексту в дужках було вказано: зміни до статті див. у Законі...))

11/01/16 22:11  Marlboro! > spear fisherman    11/01/16 22:01Дерево

11/01/16 22:01  spear fishermanОтправить письмо > Marlboro!    22/12/15 11:54Дерево
До того ж, в офіційних виданнях Відомості Верховної Ради України та Офіційний вісник України цей закон не опубліковано. Хоча відповідно до пункту 1 прикінцевих положень цей Закон набирає чинності з дня набрання чинності Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік", але не раніше 1 січня 2016 року, крім...Відповідно до п. 1 Прикінцевих положень Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року. На сайті Верховної Ради сторінка законопроекту 3688 останній етап проходження: повернуто з підписом Президента (31.12.2015). Як це все можна розуміти? Дякую

11/01/16 22:00  Marlboro! > spear fisherman    11/01/16 21:54Дерево
Набули чинності, Податковий кодекс як закон просто на раді зараз без змін (вони не одразу там зявляються, а по мірі того, як люди їх вносять в закон).
Текст закону відрізняється від проекту бо були правки "з голосу" та під час ходьби проекту по кулуарах в день голосування.

11/01/16 21:54  spear fishermanОтправить письмо > Marlboro!    22/12/15 11:54Дерево
Ви можете пояснити, чи набули чинності зміни до Податкового кодексу і який текст Податкового кодексу? На офіційному сайті Верховної Ради України текст без змін, внесених законом 909-VIII від 24.12.2015. Проте на цьому ж сайті є сам закон 909-VIII від 24.12.2015, статус: чинний. І його текст відрізняється від тексту законопроекту 3688 від 22.12.2015.

6/01/16 14:06  tasmanecОтправить письмо > вилы    28/12/15 14:13Дерево
чи залишили місцевим радам єдиний податок 4 групи? (фіксований).

5/01/16 13:09  spear fishermanОтправить письмо > вилы    28/12/15 14:13Дерево
Хоть какое-то послабление для бедных бизнесменов

28/12/15 14:13  вилы > ОК АКА Олюня    25/12/15 15:29Дерево
главное что квартиры до 300 кв.м. освободили от налога. все бедняки и трудяги вздохнули с облегчением

25/12/15 15:29  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    22/12/15 11:54Дерево
Обновленный компромисс: в Раде дописали поправки к Налоговому Кодексу. Инфографика [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

23/12/15 10:45  spear fishermanОтправить письмо > Marlboro!    22/12/15 11:54Дерево
Дякую за посилання

22/12/15 12:18  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    22/12/15 11:54Дерево
вроде, Рада сопротивляется

22/12/15 11:54  Marlboro! > ОК АКА Олюня    16/12/15 01:28Дерево
Спроба номер три? Як відомо, під тиском лоббі прийняття кодексу в новій редакції відклали. Натомість пообіцяли "косметичні правки" з компромісом. Ну, і самі косметичні правки на 93 сторінках: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

16/12/15 01:28  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Младенец    14/12/15 22:50Дерево
Нарада з попереднього розгляду проекту 3630 (ПКУ) в комітеті ВРУ завершується.
Підсумок: жоден розділ проекту підтримки та розуміння у депутатів та експертів не знайшов. (с)

16/12/15 01:01  HomenkoОтправить письмо > Marlboro!    13/12/15 22:13Дерево
А яка практика з приводу реєстрації платником пдв у спрощенців, які переходять на загальну систему ? от умовою є 1 млн. ( 2 млн.в проекті ) з 01 числа юридична особа на загальній. Оборот в 2015 році враховується для цілей реєстрації , коли перебував на спрощеній чи ні ? Бо якось не розумно включати ці обороти для цілей обов'язкової реєстрації платником ПДВ.

14/12/15 22:50  МладенецОтправить письмо > Marlboro!    11/12/15 17:11Дерево
сайт Верховної ради тимчасово не доступний через масове звернення до проекту ПКУ

13/12/15 22:13  Marlboro! > Младенец    13/12/15 21:46Дерево
Мабуть мали на увазі рухоме майно яке забезпечує діяльність ФОПа, тобто, наприклад, станок токаря чи молоток коваля. Але записали в текст як завжди.

13/12/15 21:46  МладенецОтправить письмо > Homenko    12/12/15 20:58Дерево
Цитую 263.2 новели щодо виключень з доходів ФОП на спрощеній:
При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

Мені одному тут ввижається підвох?

13/12/15 21:32  МладенецОтправить письмо > Homenko    12/12/15 20:55Дерево
:) спрощенка в новому вигляді за проектом має працювати з 01.01.2016.
Жодної відстрочки.
Оцініть красу гри))

13/12/15 00:29  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Homenko    13/12/15 00:01Дерево
ото ж

13/12/15 00:01  HomenkoОтправить письмо > ОК АКА Олюня    12/12/15 23:36Дерево
))))))))))) риторичне питання )

12/12/15 23:36  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Homenko    12/12/15 21:32Дерево
За 10 лет из Украины в оффшоры выведено $116 млрд.
Угадайте, сколько из этой суммы выведено упрощенцами? (с)

12/12/15 21:32  HomenkoОтправить письмо > Marlboro!    12/12/15 21:26Дерево
а хто казав, що там буде компроміс ?)) це ж імітація компромісу )) ну погрались зі ставками і на цьому завершили. Я от одного не можу знайти...де в цих опз чи кабінету платника "заява про застосування спрощеної системи оподаткування" чи я не бачу чи просто тупенький ))) треба трьох ФОПів "заморозить" на загальну, а кататись їм не дуже хочеться в інші регіони з фізичною бумаженцією.

12/12/15 21:26  Marlboro! > Homenko    12/12/15 20:58Дерево
Я бігло подивився текст КМУ - не побачив, щоб там щось взяли з проекту Южаніної, те саме що в Мінфіну було.
Мабуть вишенкою на торті реформи буде зміна голови комітету, якщо брати до уваги риторику Южаніної і КО

12/12/15 20:58  HomenkoОтправить письмо > Marlboro!    11/12/15 17:11Дерево
так там прям суцільний компроміс ) групу Б з 4% до 2,5% зменшили "податок з обороту" )

12/12/15 20:55  HomenkoОтправить письмо > Marlboro!    11/12/15 17:11Дерево
хлопнули таки другогрупників і юриків ) Уявляю, скільки людей побіжить в понеділок-вівторок переводитись на загальну систему )

11/12/15 17:56  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    11/12/15 17:11Дерево
BREAKING NEWS

Відкрита заява
авторського колективу законопроекту #3357
щодо оголошеного «компромісу» в податковій реформі

Вчора, 7 грудня 2015 року, ЗМІ поширили заяву представників Міністерства фінансів про нібито досягнений компроміс невстановлених авторів податкової реформи «від Мінфіну» з авторським колективом законопроекту #3357 (ліберальна податкова реформа).

Наголошуємо: компроміс – це згода сторін, досягнута взаємними поступками як результат перемовин заради досягнення спільної мети.

Зазначимо, що наш авторський колектив 3357 складається з громадських активістів, експертів, бізнесменів та народних депутатів. Їхні прізвища та прізвища народних депутатів, які внесли законопроект 3357 на розгляд у парламент, відомі. Текст цього законопроекту розміщений на сайті ВРУ півтора місяці тому. За цей час нами отримані сотні поправок від підприємців, галузевих асоціацій, аудиторів, юристів, представників малого та середнього бізнесу, які суттєво покращують законопроект та усувають низку недосконалостей. Цей текст вже є результатом консенсусу, досягнутого на десятках зустрічей та презентацій за останній рік. Весь цей час ми були і залишаємося відкритими для діалогу та співпраці, а також продемонстрували здатність враховувати доречні пропозиції.

Втім, наші чисельні спроби налагодити конструктивний діалог з Мінфіном залишилися без результату. Більше того, суспільство не знає, хто входить до авторської групи, що розробила варіант Міністерства фінансів, текст якого досі офіційно не оприлюднено.

Ми офіційно заявляємо, що перемовин між нашою авторською групою та розробниками реформи «від Мінфіну» не проводилося. Таким чином, заяви посадових осіб Міністерства фінансів про досягнення компромісу щодо податкової реформи – це цілеспрямоване введення в оману громадян України та наших міжнародних партнерів.

Ми й надалі залишаємося на своїй позиції та наполягаємо на негайному внесенні до порядку денного ВРУ та прийнятті законопроекту 3357 у першому читанні вже на цьому тижні з тим, щоб ухвалити зміни до податкового кодексу у цілому до кінця грудня цього року і на його основі прийняти Державний бюджет на 2016 рік.

Авторський колектив законопроекту #3357:
Larysa Antoschuk
Olga Bogdanova
Светлана Воробей
Alexey Gerashchenko
Vladimir Dubrovskiy
Тарас Козак
Дмитро Михайленко
Daniil Monin
Aleksey Oleksenko
Татьяна Острикова
Павел Себастьянович
Сергій Серветник
Михаил Соколов
Slava Cherkashyn
Alexander Shemiatkin
Tatyana Shevtsova
Ніна Южаніна [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

11/12/15 17:11  Marlboro! > Red Tag    11/12/15 10:31Дерево

11/12/15 10:31  Red Tag > Marlboro!    11/12/15 07:58Дерево
сначала "кто виноват?"

11/12/15 10:30  МладенецОтправить письмо > Marlboro!    11/12/15 07:58Дерево
Невже ми маємо малий досвід? Я не знаю, чому забулись регіональні/галузеві економічні експерименти. В Україні достатньо НДІ, в компетенції яких зробити макро- й мікроекономічне моделювання впливу тих чи інших податкових змін. В нас достатньо фахівців-правників, які мають досвід підготовки законодавчих актів - якісних з точки зору техніки нормотворення.

З іншої сторони я бачу, що все, чим лякали азаровські "соколи" і що було причиною протестного настрою - ця влада зробила: обмеження готівкових розрахунків, рро-зація, мінімальний ЄСВ, надлишковий контроль безготівкових розрахунків; пдв-шні нововведення з виведенням обігових коштів з обороту, жорстке переведення всіх і вся на електронне звітування і т.д. і т.п. Це вдалось зараз тому, що бізнес-середовище мало певний рівень терплячості (але котрий чим далі знижується).

Надзвичайно важливо - як робити зміни. Чому бізнес-спільнота знає про існування якогось проекту, про його переваги - з коментарів?.. В чому прозорість, відкритість і стабільність - податкового законодавства - не розумію. Але знаю, що виправдань тут буде недостатньо.

Єдине, що не зробив уряд з планів попередників, - певно, - ще жорстко не запровадив ЄСВ для ФОП та посадових осіб ЮО, що тимчасово не займаються господарською діяльністю ("0").

11/12/15 07:58  Marlboro! > Младенец    11/12/15 06:35Дерево
Мені здається не вистачає головного - а що ж робити?)

11/12/15 06:35  МладенецОтправить письмо > ОК АКА Олюня    11/12/15 05:11Дерево
О, форуми. Рідні форуми))


11/12/15 05:11  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 23:16Дерево
"І ще маю одну думку вголос.
Прихильники Макєєвої закидають, що податки - сфера, яка не може регулюватись на підставі настроїв у суспільстві; що податки - один з елементів примусу.
Так от.
Я цілком згоден, з цим твердженням! Це абсолютно серйозно.
Але, - ця комбінація запозичена з теорії права та економічної теорії й України не стосується!
Ми - виняток.
Пояснюю чому.
Тому, що перед укладачами чернетки проекту податкового кодексу від Мінфіну не ставили завдання все зробити відповідно до теорії економіки чи права. Завдання були інші.
Тому, що в даному випадку не застосовувались жодні наукові підходи обґрунтування потреб зміни до податкового кодексу.
Ніхто не прораховував на макро- чи мікроекономічних моделях результати від т.з."податкової реформи" і впливу всіх норм податкового кодексу на економічну поведінку суб'єктів господарювання.
Ніхто не опікувався тим, щоб Податковий кодекс укладався фахово, - щоб не було різного роду юридичної неповноцінності, т.з. ущербності й конфліктів з іншими НПА.
І багато іншого.
І саме тому - до підготовки податкового кодексу потрібно було віднестись не як до дипломної роботи, а дійсно як до головного нормативного податкового документу, за яким має жити країна з понад 40 мільйонів громадян. Для цього було достатньо часу і можливостей.
От тепер все. Виговорився." (с) Младенец

10/12/15 22:58  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Homenko    10/12/15 22:37Дерево
спросила в ФБ. появится информация, выложу

10/12/15 22:37  HomenkoОтправить письмо > ОК АКА Олюня    8/12/15 00:36Дерево
а хтось редакцію кодекса компромісного знає де знайти, що сьогодні був затверджений на Кабміні ?

8/12/15 10:56  Red Tag > Александра_Т    7/12/15 21:44Дерево
"А в чем конкретно вопрос ко мне?" та ваще ни в чем. Разве я задавал какой-то вопрос или мне что-то было не понятно? Если Вы человек "технический", в том смысле, что у Вас есть задача донести какую-то конкретную мысль до Вашей аудитории, то скажу Вам, что у Вас не получилось. Полагаю, что под влиянием того словоблудия, которого Вы наслушались во время участия в мозговых штурмах о том "как нам реорганизовать Рабкрин". Т.е. поставленная задача "больше денег в бюджет" должна смазываться фразами типа "налоговая нагрузка на предприятия не увеличится (или даже снизится!)". Иначе "слоника не продать" и выживающие муравьи-налогоплательщики могут развернуться в ответку.

Поэтому у меня есть пожелание: не кормите мылом, не надевайте на голову сапог: НДС 20% означает, что 20% к добавленной стоимости товара надо добавить и заплатить эту надбавку государству в виде налога. И это не обсуждается и не "выкручивается". А если товар уже со своим НДС пришел, то плательщик не платит уже кем-то уплаченную в бюджет сумму (налоговый кредит), а платит только за свою надбавку. Ровно 20% к тому, что он добавил к сумме. А не 16,67%. А 16,67% относится к порядку расчета, т.е. к способу определения величины обязательства, которая точно соответствует описанной выше логике "20% к добавленной стоимости (цене) товара надо добавить и заплатить эту надбавку государству в виде налога", или иначе: в сумме добавленной стоимости добавлен так же и налог, подлежащий уплате

Реальная реформа должна давать больше прав налогоплательщику за большие обязанности, при этом право (и возможность) контроля власти - основа отношений - это, я полагаю то, за что стоял майдан, но, как показывает жизнь, не выстоял. Потому что те, которые обещали газ по 70 вчера покупали, сегодня продают. Так вот не надо становиться продающимся...

Ну и теперь вопрос лично к Вам: считаете право налоговой признавать или не признавать расходы, не требует, как минимум, реформирования?

8/12/15 00:36  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 23:16Дерево
Впечатление, что мы, налогоплательщики, для них враги хуже х...а...

страница в ФБ Елены Макеевой, заместителя Яресько

Владимир Третьяк:
Попахивает Азаровщиной. Елена поймите суть реформы заключаться не в том что определенный работник получил на 200 -1000 грн "чистой" зарплаты (это может сделать указивкой Кабмин), а в том что бы вывести из тени зарплаты (зп в конвертах). Сделать условия при которых любому работодателю не было надобности платить зп в конвертах. Сократите налог. нагрузку до 20-23 % с фонда ЗП (ЕСВ+ПФ) и при этом из этих 20-23 % работник платит 15-17% а работодатель 3-6%. При таких условиях все работодатели сами откажутся от ЗП в конвертах и переведут работников на офиц. ЗП в полном объеме хотят этого работники или нет (схема офиц миним ЗП + зп основная в конверте рубится на корню). Начните смотреть в корень проблемы наконец, Вы же просто проедаете деньги налогоплательщиков (и мои в том числе).

Олена Макеєва:
вам что 20%, что 10%, все равно из тени не выйдете, нет доверия, нет чувства ответственности, нет совести, простите. Ничего личного, вы - это те, кто в тени

Владимир Третьяк:
Елена проблема в том что Вы и не пытаетесь вернуть это доверие. Вы не осознаете всей проблемы теневой экономики. Для того что бы победить врага надо научится мыслить как он. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

7/12/15 23:16  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 23:13Дерево
Ніна Южаніна себе, особисто в моїх очах, дискредитувала. У спільноті в неї був кредит довіри як у Ющенка після оранжевої, а вона все профукала.

7/12/15 23:13  Александра_ТОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 23:09Дерево
Мала нагоду спитати особисто у Ніни Южаніної щодо деяких пунктів, тому згадала прес-конференцію.
Якщо Вам раптом буде цікаво, є відеозаписи на нашому каналі на youtube.

7/12/15 23:09  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 23:00Дерево
Я не читаю блогів (на Ваш увагу привернув коментар про арифметику), і конференції не дивлюсь, інформацію краще отримувати з перших рук (або ж з найменшою кількістю посередніх ланок). Що і Вам рекомендую.

7/12/15 23:00  Александра_ТОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 22:56Дерево
Цілком погоджуюсь, що можна було внески правки у діючий кодекс.
Якщо Ви стверджуюєте, що в проекті чогось немає, про що я пишу, то це означає, що Ви не знайомилися з проектом. Мабуть, читали не текст, а лише блоги)

7/12/15 22:56  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 22:50Дерево
Я вважаю, що при підтримці ліберального проекту ПКУ бюджет отримає більше коштів, ніж заплановано, за рахунок детінізації, на прикладі якої, як Ви зауважили, я зациклилася)

- у Вас є якісь розрахунки? Ви ж не просто з довільних міркувань виходите? На скільки знизиться рівень тіньової економіки?

Формат блогу дозволяє автору у стислому тексті коротко пояснити основні свої міркування з якогось приводу.

- Але в блозі Ви пишете речі, які або не перевірили, або які домалювали. "Прозорість, отличные вещи" і всяке таке. В проекті такого немає, а "отличные вещи" можна порахувати на пальцях двох рук та які можна було б внести в діючий кодекс без розробки на протязі пів року та без помпезної назви "лібералізація". До речі, від лібералізації там тільки назва проекту.

7/12/15 22:50  Александра_ТОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 22:43Дерево
Я не зациклююсь, а відповідаю на Ваші питання) Мені відома структура доходів бюджету у розрізі податків.
Я вважаю, що при підтримці ліберального проекту ПКУ бюджет отримає більше коштів, ніж заплановано, за рахунок детінізації, на прикладі якої, як Ви зауважили, я зациклилася)
Я написала блог, а не наукову доповідь з аналізом впливу на економіку у розрізі податків. Формат блогу дозволяє автору у стислому тексті коротко пояснити основні свої міркування з якогось приводу.
Загалом, за своєю професією, я працюю з тими законами, які є діючими, а не з блогами експертів чи думками з якогось приводу. І яку б редакцію НКУ зрештою не прийняли - закон є закон.

7/12/15 22:43  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 22:35Дерево
Який один мільйон? І чому Ви зациклились на "обналі"?) Ви вважаєте, що це якась проблема загальнодержавного характеру?
Щодо Ваших "сплачувати ПДВ за більш низькою ставкою на законних підставах не так "дороо", як вони вважають" я б хотів нагадати, що ПДВ - бюджетоутворюючий податок, який приносить найбільшу частину доходів ДБУ. Зниження ставки податку навіть на декілька відсотків може потягнути зниження доходів на мільярди, а може й десятки мільярдів гривень. Що, звісно, не буде перекрито тим, що "оптимізувати" буде менш вигідно.
За рахунок чого Южаніна пропонує компенсувати ці мільярди? За рахунок податкового бєспрєдєлу, а саме "неперсоніфікованих доходів по ПДФО" та Вашої "распределенной прибыли". Ну і звісно ж спрощену систему обрізають - при будь-яких варіантах.
Якби проект Ви читали, то точно не рекомендували б його приймати (в статті Ви, нагадаю, пишете про проект "бизнесу стоит поддержать"). Ну і якби Ви його читали, то написали хоча б щось по суті і наповненню проекту. Слова "інвестиції, економічний розвиток, бізнес" облиште для нетямущих, у нас все ж таки профільний форум.

7/12/15 22:35  Александра_ТОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 22:23Дерево
Читала обидва тексти, і 3357, і Мінфіну. Обидва мені не подобаються, мені здалося, що це повинно бути помітно.
Наприклад, з назви.
Про податковий кредит ми не говоримо, так як приклад неповний, немає цілої задачки. Тому пропоную уявити, що у підприємства залишися один мільйон гривень, з якого треба сплатити ПДВ або "оптимізувати" під 13%. Що, на Вашу думку, краще і яка реальна економія оптимізації?
Дякую

7/12/15 22:23  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 22:18Дерево
проте фактично ми сплачуємо 16,67% від надходжень.

- про податковий кредит не чули? І взагалі, податок то на "додану вартість". Ви розумієте, що це таке?

Щодо проекту 3357, я була на прес-конференції під час презентації податкової реформи Южаніної і там задавала багато питань, на які отримала відповіді. Ці відповіді свідчили про прозорість адміністрування. Якщо детально їх описувати, це буде не блог, а дисертація))

- Тобто Ви проект не читали? В цьому головна проблема як і проекту Южаніної, так і його прихильників. На слайдах нам малювали ще з початку літа цікаві речі і всі пускали слюні. Але коли зявився проект, то стало зрозуміло, що у комітету нічого окрім зниження ставок податків немає. А проект - настільки бездарно написаний текст, що навіть ні з чим порівняти (наспіх прийняті реформи Яценюка і ті якіснішими були).
Якщо проект Южаніної це, так сказати, продукт світил вітчизняних "аудиторів і економістів", то можна констатувати занепад укро-аудитури.

7/12/15 22:23  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 22:11Дерево
от Крамаренко, главред Деньги.юа
"Результат налоговой реформы по лекалам от Минфина – падение ВВП, рост цен, снижение поступлений в бюджет. И да - полная и окончательная ликвидация тонкой прослойки среднего класса в Украине. Альтернатива? Разве что отказ от налоговой реформы как таковой. И чтоб мы еще за это горячо благодарили." (с) [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

7/12/15 22:18  Александра_ТОтправить письмо > Marlboro!    7/12/15 22:11Дерево
Вказаним порівнянням я намагаюся пояснити, чому сплачувати ПДВ за більш низькою ставкою на законних підставах не так "дороо", як вони вважають. Ставка ПДВ 20%, проте фактично ми сплачуємо 16,67% від надходжень.
Щодо проекту 3357, я була на прес-конференції під час презентації податкової реформи Южаніної і там задавала багато питань, на які отримала відповіді. Ці відповіді свідчили про прозорість адміністрування. Якщо детально їх описувати, це буде не блог, а дисертація))

7/12/15 22:11  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 22:08Дерево
Не розумію яким чином Ви ув'язуєте "обнал" (таки те, про що я одразу подумав) з обрахунком суми ПДВ.
Ви ж не думаєте, що вся країна займається обналом і тому треба рівнятись та підганяти законодавство з врахуванням цього.

7/12/15 22:08  Marlboro! > Александра_Т    7/12/15 21:44Дерево
До речі, як у автора статті, хотів би запитати по наступних тезисах:

В проекте Южаниной еще много отличных вещей, которые в любом случае необходимо внедрять: прозрачность администрирования, круглосуточный он-лайн доступ к данным по своему предприятию через личный кабинет налогоплательщика
....
Вчитаемся в текст законопроекта № 3357. Распределенная прибыль – это дивиденды и приравненные к ним платежи. Приравненными платежами считаются выплаты, которые в том числе не оформлены как дивиденды (читаем – любое снятие денег)


В чому полягає "прозоре адміністрування" в проекті комітету?
Ви в курсі, що електронний кабінет вже ЗАРАЗ працює і вже ЗАРАЗ можна дивитись інформацію он-лайн? В проекті комітету там по кабінету трохи інакші зміни.
Ви представляєте, як на практиці буде працювати "распределенная прибыль"? І наскільки формулювання в проекті комітету дають широкі (ні, не так - ШИРОЧЕННІ) можливості для тиску з боку податкової?

п.с. не думайте, тут немає нічого особистого. Я, та і думаю Red Tag, виходжу з того, що якщо Ви щось публікуєте (виставляєте напоказ), то це вже автоматично означає, що Ви готові до критики

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2

Реклама

bigmir)net TOP 100