RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Налоговый кодекс Украины

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Филия без создания юрлица и Порядок учета по неосновному месту учета плательщика


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
4/07/16 11:07  BurzakovskayaОтправить письмо > Matias    24/03/16 13:08Дерево
Добрий день, Ваш діалог озвучує мої думки и сьогоднішні проблеми)) Ви отримали відповідь на запит? Поділитесь інформацією?

24/03/16 13:08  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    24/03/16 12:38Дерево
Чудова ідея! :) Катувати ДПА змінюючи запитання та по черзі! Так і зроблю! Дякую! Я в захваті!

24/03/16 13:06  MatiasОтправить письмо > Matias    24/03/16 12:31Дерево
Цікава стаття: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

про те що податківців треба повідомляти і про обєкти створені до 2011 р. за формою 20-ОПП, але консультатні вважають, що вимоги про це не має.
При цьому наявність магазниу (не треба навіть реєструвати, як філію, просто орендувати площі) з працівниками у іншому місті, підприємство повинно стати на облік у цьому іншому місті (та платити ПДФО)... і цього податківцям недостатньо: крім 1-ОПП и 5-ОПП а ще і 20-ОПП...за орендоавний склад, наприклад...:)...
!
При передачі (отриманні) в оренду об'єктів основних засобів платники податків - як орендодавець, так і орендар - зобов'язані подати форму до органу ДПС за місцезнаходженням об'єкта оренди. Орендодавець при заповненні графи «Стан об'єкта оподаткування» зазначає (на підставі акта приймання-передачі) «об'єкт передано а оренду» та протягом 10 днів із моменту зміни стану об'єкта подає форму № 20-ОПП до податкового органу. Орендар протягом 10 днів із дати отримання об'єкта в оренду подає форму № 20-ОПП, у якій надає відомості про об'єкт оренди, і якщо отриманий об'єкт відразу почав експлуатуватися, то у графі «Стан об'єкта оподаткування» зазначає «отримано в оренду та експлуатується» якщо отриманий об'єкт не експлуатується, то в цій графі зазначається «отримано в оренду, тимчасово не експлуатується». Тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

штраф одноразовий...

24/03/16 12:38  Marlboro! > Matias    24/03/16 12:35Дерево
Нормально.
Ви можете "розбити" запит на частини. Одну групу питань послати в ДФС, іншу в ГУ ДФС, а через деякий час поміняти місцями (перший до ГУ ДФС, а другий запит до ДФС).
Просто питань можна ставити декілька, але чим більше буде питань, тим менш конкретними можуть бути відповіді

24/03/16 12:35  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    24/03/16 12:29Дерево
А так:
Питання щодо сплати податків на території розташування офісу не за місцезнаходженням юридичної особи:
чи повинна юридична особа звітувати та сплачувати податки за структурний підрозділ якій розташовано у офісі на території іншої територіальної одиниці ніж юридична особа?

24/03/16 12:31  MatiasОтправить письмо > Matias    24/03/16 12:21Дерево
Податківці розглянули питання щодо сплати ПДФО та подання форми №1-ДФ за працівників, які працюють в різних регіонах (09.12.2015): [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Багато питань виникає у роботодавців щодо сплати ПДФО за працівників, які працюють в різних регіонах,...

Податківці надали роз’яснення з цього приводу у листі від 07.12.2015 р. №26598/10/28-10-06-11.:
Сплата ПДФО та подання форми №1-ДФ за працівників, які працюють у різних регіонах України.
Податківці наполягають на тому, що ПДФО підлягає сплаті до відповідного місцевого бюджету за місцезнаходженням власних або !орендованих приміщень! в різних регіонах України - навіть у разі відсутності у такої юрособи відокремлених структурних підрозділів!!!
І ось на підставі чого вони дійшли такого висновку.
Згідно з пп. «б» п. 176.2 ПКУ у разі наявності у юрособи відокремленого підрозділу, така юрособа має або надати цьому підрозділу самостійно звітувати і сплачувати ПДФО, або виконувати цей обов’язок за такий підрозділ (тобто, ставати на облік в органі ДФС за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу, як за неосновним місцем обліку)...

Саме на підставі цієї норми податківці вважають, що за місцем розташування (реєстрації) !орендованих приміщень!, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, !!!хоча відокремленого підрозділу юрособа і не створила (за установчими документами) та не зареєструвала!!!, вона зобов'язана стати на облік за неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
Отже:
якщо юрособі доведеться звітувати за свій відокремлений підрозділ, то форму № 1-ДФ у вигляді окремого витягу за такий підрозділ юрособа потрібно подавати двічі:
- до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням;
- та копію такого розрахунку до контролюючого органу за місцезнаходженням відокремленого підрозділу.

24/03/16 12:29  Marlboro! > Matias    24/03/16 12:10Дерево
Я думаю так, може. В будь-якому разі "по факту" це абсолютно реальна ситуація.
А от чи стане він від цього "відокремленим підрозділом" сказати важко. По ідеї не повинен, тим більше якщо не реєструвати його в реєстрі.

24/03/16 12:21  MatiasОтправить письмо > Matias    24/03/16 11:34Дерево
в ДПІ у Шевченківському районі відбулась Інтернет-конференція за участі першого заступника ДПІ у Шевченківському районі: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

ЗАПИТАННЯ: В якому органі ДФС має перебувати на обліку юридична особа, якщо її місцезнаходження зареєстровано в одному адміністративному районі, а офіс і виробництво розташовані в інших районах?

Відповідно до статті 93 ЦК України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Згідно з пунктом 63.3 ст. 63 ПКУ платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в органах ДФС за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Отже, юридична особа повинна стати на облік в органі ДФС за місцем розташування офісу, тобто основне місце обліку, а також, в органі ДФС за місцем розташування (реєстрації), у разі наявності, підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

24/03/16 12:10  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    24/03/16 11:45Дерево
О Marlboro! Дякую! Я поділяю Вашу думку!
Дійсно, коли були перевірки, на це увагу ніхто не звертав. Фактично, не відомо що планували створюючи цей підрозділ - розширюватись чи ні, але оскільки у 2010 р. дозволялось підприємству щось вибирати, то нічого так і не довели до логічного кінця... утворився гібрід ... мутант... відділ названий філія.
У аналогічних "знайомих" юриках - виявилась подібна ситуація щодо старих офісів та працівників в інших містах: вони це не афішують, нікому з контролюючих органів не повідомлять. Оренда по юрособі - на видатки, ПДФО не окремо, а по юр.особі у свій бюджет.
Отже Ваші поради дуже важливі.
Я так бачу ситуацію. Сидимо тихо, як і раніше. Якщо податкова прийде та виявить, та буде податкове-повідомлення, то ми до суду (тут у нагоді Ваша судова практика - ми ж платили!) Саме у суді доводимо - що це не філія, а структурний підрозділ у іншому місті - офіс. А потім можна і до держреєстратора - прбирати інформацію про "філію" із справи юридичної особи.
Можна і запити на майбутне поробити.... але я бачу їх вже інакше...
Може...
Питання щодо сплати ПДФО:
чи може бути структуриний підрозділ юридичної особи розташований на території іншої територіальної одиниці?

24/03/16 11:45  Marlboro! > Matias    24/03/16 11:34Дерево
На майбутнє можете спробувати вирішити питання так, щоб ця одиниця втратила статус філії і організувати все так, щоб вона вважалась структурним підрозділом.

А стосовно періоду на минуле - я б стояв на позиції в тім, що хоча податки і платились не в той бюджет, але вони вважаються правильно сплаченими (згідно позиції судів).
Плюс період з 2010 вони вже в будь-якому разі повністю не охоплять, строки то пройшли.

24/03/16 11:34  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    24/03/16 11:17Дерево
Так, запити до ДПІ на майбуте....
але ж проблема, як виявилась в іншому!... Дякуючі Вашої консультації, у мене відкриваються очі....починаю щось розуміти... оцінюю наслідки ситуації..
АЛЕ ? що робити з вже створеним у 2010 р. структурним підрозділом у іншому місті, якій назвали філія, і її можна побачити у ЄДР в структурі юридичної особи, у якої не має самостійного балансу... та взагалі нічого....щоб не сплачувати усі податки та збори?

24/03/16 11:33  Marlboro! > Matias    24/03/16 11:29Дерево
Так, можна.
Просто відділяйте їх якось в тексті і все. Я пишу примірно так:

Питання щодо сплати єдиного податку
Бла бла бла
Прошу розяснити: ...

Питання щодо РРО
Бла бла бла
Відтак, прошу надати відповідь на такі питання: ...

24/03/16 11:29  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    24/03/16 10:58Дерево
У однієї податковій консультації можна декілька запитань ставити?

Лист ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВАвід 03.03.2011 р. N 2340 " щодо надання роз'яснення про правомірність створення юридичною особою структурних підрозділів поза її місцезнаходженням" [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

24/03/16 11:17  Marlboro! > Matias    24/03/16 11:12Дерево
Ну якщо ця одиниця буде названа "філія", то тоді скоріш за все в цій частині доказати щось важко буде
Потрібно змінювати.

Але ж то стосується на майбутнє....

24/03/16 11:12  MatiasОтправить письмо > Matias    24/03/16 10:54Дерево
Як підрозділ назвеш, так він і працюватиме...
тут статья по учету за 2007 г.: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Яким чином довести, що створено структурний підрозділ (відділ) у іншому місті, а не філію? Невже треба іти до реєстратора, щоб перейменувати? Замість філії зазначити щось інше...?

Згідно з листом ДПА № 4816/6/29-0116 від 20.07.2001 р., якщо в іншому місті створено саме структурний, а не відокремлений підрозділ підприємства, то податки, збори, інші платежі, які відповідно до чинного законодавства підлягають внесенню до відповідних бюджетів за місцезнаходженням цього структурного підрозділу, повинні сплачуватись до Держбюджету України та бюджетів територіальних громад безпосередньо підприємством. При цьому саме підприємство, а не зазначений структурний підрозділ, зобов’язане стати на облік у відповідних територіальних органах державної податкової служби як платник окремих податків. тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

24/03/16 10:58  Marlboro! > Matias    24/03/16 10:54Дерево
Отже, як діяти зараз?

- додати в запит на консультацію ще одне питання - такий офіс буде "структурним підрозділом" чи "відокремленим підрозділом"?

24/03/16 10:54  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 16:32Дерево
У мене сталася велика криза - я зрозуміла, що ні я, ні податкова, ні керівники, ні інші юристи не розуміють головного:
що між визначеннями «структурний підрозділ» і «відокремлений підрозділ» є істотна різниця. А різниця в оподаткуванні!
Держпідприємництво України від 19.7.2007 "Щодо відокремлених та структурних підрозділів юридичних осіб"
Тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] и Тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Структурним підрозділом підприємства (організації, установи) є така його ланка, яка має чітко визначені функції у виробничому процесі, що відрізняються від функцій інших ланок, і через це входить в ціле як організаційно відокремлена від інших підрозділів частина підприємства (організації, установи).
Тобто структурний підрозділ не є відокремленим ні організаційно, ні територіально від підприємства (організації, установи), оскільки керівник такого підрозділу призначається на посаду і діє відповідно до штатного розпису підприємства (організації, установи), а не на підставі довіреності від імені юридичної особи, як це передбачено чинним законодавством для відокремлених підрозділів (філій, представництв тощо).
Іншою істотною відмінністю є те, що відокремлений підрозділ юридичної особи розташований поза її місцезнаходженням !!! і здійснює всі або частину її функцій і є платником податку на прибуток.
Листами ДПАУ № 4816/6/29-0116 від 20.07.2001 та № 224/4/15-1110 від 18.05.2001 підприємство може створювати за межами свого розташування, як відокремлені підрозділи (філії, представництва), так і структурні підрозділи, що не мають ознак відокремлених підрозділів (дільниці, цехи, відділи). Чинне законодавство взагалі ніяк не обмежує право підприємства самостійно вибрати, які саме підрозділи (відокремлені чи виробничі структурні) будуть створені за межами розташування цього підприємства. Інша річ, що залежно від обраної форми підрозділу буде визначатись його правовий, зокрема податковий статус, а відтак і відповідні права та обов’язки самого підприємства...
У вищезгаданих листах ДПАУ зазначає, що на практиці непоодинокими є випадки, коли підприємства не роблять або не розуміють різниці між структурними та відокремленими підрозділами, коли після реорганізації підприємства чи його підрозділів не вносяться відомості до ЄДРПОУ або не повідомляється орган державної реєстрації про проведену реорганізацію, коли структура підприємства багаторівнева та побудована за географічним принципом тощо. Внаслідок цього підрозділи, які відповідно до статуту підприємства та положення про них є фактично структурними (цеховими) підрозділами підприємства, можуть бути внесені до ЄДРПОУ як відокремлені підрозділи підприємства. Відносно таких підрозділів і виникають питання щодо реєстрації їх як самостійних платників податків. За таких умов виникає питання про різницю між відокремленим підрозділом (філія, представництво) і структурним виробничим підрозділом (цех, відділення тощо). Відразу слід взяти до уваги, що саме по собі розташування підрозділу підприємствами на території іншої територіальної громади не є вирішальною ознакою для віднесення цього підрозділу до відокремленого.
тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

А тут гібрід - орендований офіс в іншому місті,де іноді зустрічаються 2 штатних працівника юр.особи (директор филии и менеджер филии). Є Положення - за яким не має самостіного балансу,не мають майна, права відкривати рахунки та не має права вести облік, та інші обмеження. Директор филиї діє на підставі Положення. А ле унього є Довіреність від юр.особи - підписувати договори від юр. особи.та на інші представницкі дії.

Дальше:
Згідно з листом ДПАУ № 4816/6/29-0116 від 20.07.2001 якщо в іншому місті створено саме структурний, а не відокремлений підрозділ підприємства, то податки, збори, інші платежі, які відповідно до Закону України ’’Про бюджетну систему України’’ та інших законодавчих актів підлягають внесенню до відповідних бюджетів за місцезнаходженням цього структурного підрозділу, повинні сплачуватись до Державного бюджету України та бюджетів територіальних громад безпосередньо підприємством. При цьому саме підприємство, а не вказаний структурний підрозділ, зобов’язане стати на облік у відповідних територіальних органах державної податкової служби як платник окремих податків. Позиція ДПАУ базується у наведених листах на відповідних нормах Закону України «Про підприємства в Україні», що втратив свою чинність. Втім, вказані норми цього закону текстуально включені до ГКУ, отже фактично зберігають свою чинність (статті 55, 64 ГКУ).

Отже, як діяти зараз?

24/03/16 10:30  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 19:14Дерево
К Marlboro! ДЯКУЮ! ДЯКУЮ!

22/03/16 19:18  Marlboro! > Marlboro!    22/03/16 19:14Дерево
А взагалі питання 2 і 3 можна викинути.
На 2 питання Ви і так знаєте відповідь (1-ДФ подавати, інше не подавати). А на питання 3 вони й так дадуть відповідь накидавши Вам цитат з ПКУ.

22/03/16 19:17  Marlboro! > Marlboro!    22/03/16 19:14Дерево
Навіть не так - пункт 1 питання отак:
1) сплачувати ПДФО за працівників підрозділу (в місцевий бюджет, на бюджетні рахунки за цим іншим місцезнаходженням) та подавати звіт 1-ДФ?

А також питання 4:
4) Якщо юридична особа сплатить ПДФО за працівників підрозділу не в місцевий бюджет за місцезнаходженням підрозділу, а в бюджет за своїм основним місцезнаходженням - чи буде вважатись таке податкове зобовязання погашеним? І чи не виникне в цьому разі податковий борг?

22/03/16 19:14  Marlboro! > Matias    22/03/16 16:32Дерево
Я б починаючи від слів "Відповідно до п. 1.4 Порядку..." до слів "Податкова декларація та фінансова звітність" прибрав.
Нормативку вони і самі знають, зайвий раз її цитувати не обовязково, якщо Ви тільки не робите акцент на конкретному реченні чи словосполученні.

Питання я б трохи перефразував:

Питання: чи повинна юридична особа не тільки за своїм місцезнаходженням, але і за місцезнаходженням не уповноваженого відокремленого підрозділу (тобто за неосновним місцем обліку):

1) сплачувати податок на доходи фізичних осіб за працівників підрозділу та подавати звіт 1-ДФ?
2) подавати податкові декларації (розрахунки, звіти) окремо за підрозділ не тільки в частині ПДФО, але і за інші податки та збори?
3) Якщо так — то які та якими спеціальними нормами слід керуватися в цій ситуації?


Не робіть дуже довгі речення в питаннях - зі свого досвіду скажу, що їх там просто ніхто не буде читати)) Формулювати питання треба чітко, конкретно і лаконічно - інакше занадто велика вірогідність отримати у відповідь просто нарізку цитат без конкретної відповіді на питання.

22/03/16 16:32  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 15:08Дерево
Такій варант запиту - невже юрособа повинна вести окремий облік філії?
Болюче питання....

Згідно з п. 52 Податкового кодексу України, просимо надати письмову податкову консультацію з такого питання.
ТОВ планує для здійснення діяльності відкрити на території іншої територіально-адміністративної одиниці - відособлений підрозділ юридичної особи, розташований поза його місцезнаходженням, що буде здійснювати частину його функцій (ст. 95 ЦК України), і якій не є юридичною особою та не несе самостійного податкового навантаження (не здійснює самостійної господарської діяльності, не веде окремий баланс, не відкриває рахунки та по суті є структурним підрозділом, що буде зазначено у Положенні про філію). Тобто юридична особа планує виступати податковим агентом підрозділу.
Відповідно до ст. 95 Цивільного кодексу, ст. 58 Господарського кодексу та ст. 28 Закону № 755-IV відокремлені підрозділи юридичної особи не підлягають державній реєстрації, але відомості про такі підрозділи залучаються до її реєстраційної справи та включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до п. 1.4 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.12.2011 за № 1562/20300, з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в органах державної податкової служби за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
П. 7.2 Порядку № 1588 передбачено, що протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов'язані з оподаткуванням, подати до відповідного контролюючого органу реєстраційну заяву за формою № 1-ОПП або формою № 5-ОПП з позначкою «облік за неосновним місцем обліку».
П. 7.3 Порядку № 1588 закріплено, що: у контролюючому органі за неосновним місцем обліку платник податків сплачує всі податки та збори, які згідно із законодавством мають сплачуватись на території адміністративно-територіальної одиниці, що відповідає неосновному місцю обліку, щодо таких податків подає податкові декларації (розрахунки, звіти) та виконує інші обов’язки платника податків, а контролюючий орган стосовно платника податків здійснює адміністрування таких податків, зборів.
Оскільки відокремлений підрозділ не уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати податки до бюджету, то податковий розрахунок за ф.1ДФ (відповідно до вимог Порядку затвредженого наказом ДПА України від 24.12.2010 р. № 1020) у вигляді окремої операції за підрозділ до органу Міндоходів за своїм місцезнаходженням повинна подавати юридична особа. А до органу Міндоходів за місцезнаходженням відокремленого підрозділу буде надсилатися копія такого розрахунку.
Податкова декларація та фінансова звітність подається за основним місцем обліку юридичної особи. Тому планується доходи і витрати від діяльності структурного підрозділу обліковувати у складі доходів та витрат самої юридичної особи.
Питання: чи повинна юридична особа не тільки за своїм місцезнаходженням, але і за місцезнаходженням не уповноваженого сплачувати податок відокремленого підрозділу (тобто за неосновним місцем обліку), подавати податкові декларації (розрахунки, звіти) окремо за підрозділ та сплачувати не тільки податковий розрахунок за ф.1ДФ, але і інші податки та збори? Якщо так — то які та якими спеціальними нормами слід керуватися.
Податкову консультацію в письмовій формі на ці запитання просимо направити на адресу ТОВ?

22/03/16 15:08  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 14:37Дерево
Жах! Бухгалтерія питає - а що стосовно іншіх податків (не по ф.1ДФ)? Теж треба за філію заповнювати і подавати до її ДПІ?

22/03/16 14:37  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 14:18Дерево
Тобто план я розумію так:
1. стаємо зараз?
2. чекаємо наслідки...
3. якщо - повідомлення-рішення, до суду його оскаржуємо - доводимо, що ми все платили у повному обсязі і своєчасно, а бюджет у країні єдиний!
Так? :)

22/03/16 14:18  Marlboro! > Matias    22/03/16 14:17Дерево
Притримуватись плану?)
Обов'язок стати на облік не вплинув на сплату податку (він сплачений, хоч і не туди).

22/03/16 14:17  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 14:16Дерево
шо робити? :(

22/03/16 14:16  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 14:04Дерево
168.4.3. суми податку на доходи, нараховані відокремленим підрозділом на користь фізичних осіб, за звітний період перераховуються до відповідного бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу.

У разі якщо відокремлений підрозділ не уповноважений нараховувати (сплачувати) податок на доходи фізичних осіб за такий відокремлений підрозділ, усі обов'язки податкового агента виконує юридична особа. Податок на доходи, нарахований працівникам відокремленого підрозділу, перераховується до відповідного бюджету за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу;

{Підпункт 168.4.3 пункту 168.4 статті 168 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4834-VI від 24.05.2012}

Тобто коли ці зміни сталися (12.2011 - 05.2012) - треба було юридичній особі звернутись до ДПІ за місцем знаходження філії (п. 7 № 1588)?
не звернулись...

22/03/16 14:04  Marlboro! > Matias    22/03/16 13:48Дерево
А "не виникають" - це випадки, коли утримувати/сплачувати ПДФО буде сам підрозділ, а не юрособа безпосередньо

22/03/16 14:03  Marlboro! > Matias    22/03/16 13:48Дерево
Я так розумію пункт 7.1 стосується підпункту 168.4.3 - якщо підрозділ не уповноважений нараховувати/сплачувати ПДФО, то це повинна робити за неосновним місцезнаходженням юрособа, що передбачає те, що вона повинна стати на облік я за неосновним місцем обліку.

22/03/16 13:58  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 13:48Дерево
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ № 9338/6/99-99-18-05-01-15
Про взяття на облік
...
У разі, якщо обов’язки податкового агента виконує юридична особа, вона повинна перебувати на обліку в органі Міндоходів за місцезнаходженням відокремленого підрозділу, як платник податків за неосновним місцем обліку, а відокремлений підрозділ цьому випадку перебуває на обліку з ознакою того, що обов’язки податкового агента виконує головне підприємство.

Заступник Міністра А.П.Ігнатов

22/03/16 13:48  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 10:17Дерево
Почала складати запит, і щось знову колізії.
Порядок № 80 замінено на № 1588 (грудень 2011), якій вже не передбачає бажання юридичної особи...
Якщо я запитаю на майбутне - нададуть відповідь по п. 7 № 1588... за неосновним місцем обліку платників податків ...треба реєструвати за неосновним місцем ....
"7.1. Якщо відповідно до законодавства в платника податків, крім обов'язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов'язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі."
Але ситуація у тому, що філія вже існує до 2010 р., коли було передбачено обовязок реєстратора повідомляти ДПІ, а якщо не повідомлено, то за бажанням юридичної особи....
Зараз інші вимоги.... з кінця 2011 р.... що вони розуміють під:
Якщо відповідно до законодавства в платника... винкають обовязки на іншої території - треба реєструватись?
А якщо не виникають - що це за випадки?

22/03/16 12:39  Marlboro! > Matias    22/03/16 12:25Дерево
Можете скасовувати будь-яку.
Взагалі, консультація може бути гарним інструментом превентивного захисту.

Наприклад - є спірна ситуація, де суди приймають протилежні рішення.
В такому разі можна зробити декілька запитів (один в ДФС, другий в ГУ ДФС / районні ДПІ для Києва). Потім через деякий час ЩЕ раз робити так само запити.
Після чого можна почати одразу чотири різні судові процеси у чотирьох різних суддів (оскарження чотирьох різних консультацій). І так до безкінечності, доки справа не дійне до Верховного суду чи доки не отримаєте потрібне рішення суду.
Головне встигати платити судовий збір (зараз одна мінімалка).

Зі своєї практики скажу, що доцільніше оскаржувати ту консультацію, де більше всього дана детальна відповідь. Просто якщо консультація містить воду чи взагалі не надана відповідь, то суд її скасує, але з інших мотивів, наприклад як у мене тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Єдиною підставою скасування консультації тут було те, що ДФС не надала мені детальної відповіді.
Формально така консультація скасована і є рішення суду, але практично від такого скасування для мене користі майже немає. Так як суд не досліджував мою ситуацію по суті (тобто не вказав, як правильно застосовувати норми права - чого саме від суду я і хочу).
Виконуючи таке рішення суду ДФС все рівно може надати мені негативну консультацію, і мені потрібно буде йти в суд другий раз.

А от приклад другого процесу: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Тут податкова надала детальну відповідь (негативну для мене). Достатній рівень деталізації консультації дав мені і суду можливість скасувати її по суті, т.е. можливість навести правильне застосування норм ПКУ.

22/03/16 12:25  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 11:34Дерево
а якщо консультація "на майбутне" по різним областям, та якщо різні відповіді отримаємо, чи треба скасовувати ту, що не сподобалась? :) мабудь треба всеж на щось наважитись...Ви мені дали дуже вичерпну консультацію, треба діяти... але страшно....:)

22/03/16 12:24  Marlboro! > Matias    22/03/16 12:19Дерево
Звертайтесь)
Бухгалтери не часто попадають на президентські, так що я мабуть буду виділятись)

22/03/16 12:19  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 11:58Дерево
Зробила що змогла поки тут! :) Президентські? Завжди! Але як я Вас пізнаю? По прапору? :) Боже, я почуваю себе як Емма Фара-Фаулер...:)... розумні чоловіки дуже рідкісне явище, але таке приемне! ДЯКУЮ!

22/03/16 11:58  Marlboro! > Matias    22/03/16 11:56Дерево
Голосуйте скрізь, особливо коли/якщо попаду в бюлетень на президентських))

22/03/16 11:56  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 11:44Дерево
Marlboro! Ви справжній спеціаліст! Дякую! Де за Вас голосувати?

22/03/16 11:44  Marlboro! > Matias    22/03/16 11:37Дерево
Так, звільняє вона від штрафів і пені, а від тіла податку не вберігає.
Хоча з моєї практики до донарахування податку не доходило, особливо якщо це консультація безпосередньо Міндоходу/ДФС. Я просто одразу заявляю представникам податкової на місцях, що якщо вони не врахують консультацію при прийнятті рішення, то напишу в Міндоход/ДФС скаргу на інспектора і (!!) на посадову особу ДФС яка підписала консультацію ;)

По другому питанню - звернення це документ, на підставі якого надається консультація.

22/03/16 11:37  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 11:17Дерево
Тут цікаво про те від чого звільняє індивідуальна податкова консультація :) НЕ звільняє від донарахованого податку! :) [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Ще запитання - звернення (запит) и податкова консультація індивідуальної дії мають відмінности? Це не теж саме?

22/03/16 11:34  Marlboro! > Matias    22/03/16 11:17Дерево
До 01.09.2015 там дійсно практика по консультаціям плавала.
Але після цієї дати там були внесені зміни до статей 52 і 53 ПК, і суди стали простіше до цього відноситись.
Хоча в принципі і до 01.09.15 там в більшості випадків суди нормально їх скасовували, в мене в т.ч. була практика (справи 816/2736/15, 816/3988/15, 826/15636/15).
+ практика ВАСУ в ухвалі від 17 квітня 2014 року № К/800/9788/13 і ухвалі від 01 квітня 2013 року № К/9991/59150/12 (та ряд інших)

Окрім того, з 01.09.15 податкові консультації в паперовому вигляді надають тільки ДФСУ та ГУ ДФС в областях (чи районні податкові якщо річ про Київ).

22/03/16 11:17  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 10:41Дерево
Знайшла статтю - суди також не можуть вирішити питання чи можна оскаржувати індивідуальну податкову консультацію - вона ж не юридичний докумет! тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Головне — суди не визнають індивідуальну консультацію юридичним документом, бо вона необов’язкова для платника податків, якому надана.
Однак якщо платник діятиме відповідно до наданої йому індивідуальної консультації, то ПКУ звільняє його від відповідальності. У тому числі, у разі коли в майбутньому така консультація буде змінена (п. 53.1 ПКУ).

Отже, якщо Ви вважаєте, що можно запитати дійсно "на майбутне" (та й же у різних ДПІ! :)) буде смішно порівняти відповіді)...то може це не самий поганий вибір? :)

22/03/16 10:51  Marlboro! > Matias    22/03/16 10:43Дерево
Можливо не звернули увагу.
Ну тепер в них заборона на перевірку вже перевіреного періоду (доповнений пункт 78.2).

22/03/16 10:43  MatiasОтправить письмо > Matias    22/03/16 10:33Дерево
Доречі, коли юридичну особу перевіряло ДПІ, вони нічого з цього приводу не зазначали... це важливо?

22/03/16 10:41  Marlboro! > Matias    22/03/16 10:33Дерево
Так, можна не описувати ситуацію як по факту - а запитати типу на майбутнє.
Я і так, і так роблю. Повірте, ДФС (та що головний офіс на Львівській площі) розглядає сотні листів щомісяця. Якщо їм задати питання, то вони не те що не "візьмуть на карандаш", а їм взагалі буде пофіг))

Я за останній рік від різних підприємств зробить, мабуть, більше сотні запитів на консультації (десь в третині випадків можна отримати гарну і корисну відповідь, яка дає імунітет по ст.53 ПК).
Єдиною нестандартною реакцією на запити було те, що зателефонували директору одного з підприємств і пожалілись на мене, що я їм закидаю занадто багато роботи (я тоді зробив десь мабуть до 10 запитів за півтора місяці)

22/03/16 10:33  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 10:17Дерево
Я у захваті від цього рішення, цитата просто ВАУ:
"З аналізу наведених норм вбачається, що обов'язок платника податку, зокрема податкового агента зі сплати відповідного податку вважається виконаним з моменту сплати в повному обсязі відповідних сум податкових зобов'язань та у встановлений строк.
Згідно з ч. 5 ст. 45 Бюджетного кодексу України податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.
Податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи місцевого бюджету визнаються зарахованими до місцевого бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (ч. 5 ст. 78 БК України).
Відповідно до розділу 1 Положення про єдиний казначейський рахунок, затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.06.2002 № 122, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2002 за № 594/6882, єдиний казначейський рахунок - це консолідований рахунок, відкритий Державному казначейству України в Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України.
Згідно п. 2.1 розділу 2 зазначеного Положення єдиний казначейський рахунок консолідує кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, коштів інших клієнтів, обслуговування яких здійснюється органами Державного казначейства України та регламентується законодавством.
Таким чином, всі сплачені податки і збори (обов'язкові платежі), незалежно від того, до якого бюджету вони сплачені, в будь-якому випадку зараховуються та акумулюються на один консолідований рахунок - єдиний казначейський рахунок, а зарахування податку на відповідний рахунок має значення лише для обліку коштів; тому сплата позивачем податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів за місцем проживання фізичних осіб, а не за своєю податковою адресою, не вплинула на обставини зарахування такого податку та виконання податкового обов'язку щодо сплати податку своєчасно та у повному обсязі, а тому донарахування грошового зобов'язання спірним податковим повідомленням-рішенням є протиправним."
!!!!
Ваш варіант з індивідуальною податковою консультацією цікавий, але це знову ж таки вимагає від юридичсної особи ініціативи та "засвітитися"!
Зараз нихто не чипає, можна працювати.
Розмірковували над іншим варіантом - зробити запити до деяких крупних обласних центів. Написати листа до обласних ДПІ - плануємо створити філію у вашій області... можна зацітувати це рішення... і запитання:

"Чи сплата податковим агентом податку на доходи фізичних осіб до місцевого бюджету за місцем реєстрації юридичної особи (своєю податковою адресою), а не за адресою філії без статусу юридичної особи, вплине на обставини зарахування такого податку та виконання податкового обов'язку щодо сплати податку своєчасно та у повному обсязі?"

Потім поміркувати над відповідями та вирішувати як діяти далі..?

22/03/16 10:17  Marlboro! > Matias    22/03/16 10:10Дерево
Зараз подивився - ВАСУ рішення про неправильні рахунки залишив в силі [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Після ухвалення постанови ВСУ (там за другим посиланням є) я думаю таких рішень ще більше. Тому в принципі можна залишити як є.

Але особисто я б діяв трохи інакше.
Зараз описуєте Вашу ситуацію і робите запит до ДФСУ на індивідуальну податкову консультацію (статті 52-53 ПКУ). В запиті треба чітко і детально описати ситуацію та поставити питання (чи буде вважатись, що податок не сплачено, чи буде податковий борг, чи будуть штрафи, і так далі).
Якщо податкова пише на Вашу користь - можна розслабитись. Якщо податкова пише не на користь (що майже гарантовано і буде) - оскаржуєте цю індивідуальну консультацію в суді (якщо хочете, то закину шаблон позову на скасування консультації).
І за результатами суду вже будете приймати рішення.

22/03/16 10:10  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    22/03/16 09:58Дерево
Дякую,Marlboro! Свого часу (десь у 2010 р.) намагалися оплатити до бюджету за місцем розташуваннням філії, вони повернули гроші, бо філія у них не обліковується! Було листування до ДПИ - як зробити?(не відповіли)...Так усе і заглохло....
Отже юридична особа сплачує усе до свого бюджету.
Але є хвилювання, оскільки наше законодавство не завжди зрозуміло.
Бухгалтер вважає, якщо зараз зареєструватись, та зробити вигляд, що виправлена бухгалтерська описка, то тільки невеликий штраф та й все.... А якщо вони "наедут", то штраф вже більший... враховуючи роки....

Але Ваша порада, посилання на рішення судів - мені надихають! :)
Може не треба щось зараз змінювати, а вирішувати проблеми за надходженням?
Якщо буде "наїзд" від ДПИ - судитися з ними? А якщо ні - робити як раніше?

22/03/16 09:58  Marlboro! > Matias    22/03/16 09:49Дерево
Так, по суду шанси пристойні відбитись.

По другій половині -з податковою проблема в пп.168.4.3 ПК. Вони вважають, що якщо підрозділ не зареєстрований в реєстратора і не взятий на обліку в органі ДФС, то це просто значить, що такий підрозділ є "не уповноважений нараховувати (сплачувати) податок на доходи". Відповідно платити в місцевий бюджет (за місцезнаходженням працівників) все рівно треба, але робити це має юрособа.
Це взагалі дуже спірне питання, воно ведеться ще з прийняття ПКУ)) Але відбитись можна.

22/03/16 09:49  MatiasОтправить письмо > Marlboro!    21/03/16 22:04Дерево
Спасибо, Шелдон! :) Упс! :) Marlboro!
Значит, если я поняла, не важно в какой бюджет заплачены деньги? Если налоговая вдруг "наедет", то вполне можно отбиться в суде?

Я тут нашла еще и такое:
Підставою для взяття на облік відокремленого підрозділу юридичної особи є надходження повідомлення про створення відокремленого підрозділу юридичної особи від державного реєстратора до органу державної податкової служби за місцезнаходженням відокремленого підрозділу (п. 4.4 Порядку № 80).

Згідно з п. 4.7 Порядку № 80 у випадку якщо за місцезнаходженням відокремленого підрозділу до органу ДПС не надійшли відомості від державного реєстратора, передбачається за !!! бажанням!!! юридичної особи взяття відокремленого підрозділу на облік на підставі визначених у п. 4.10 цього Порядку документів: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

И еще:
Прийняття відособленого підрозділу на облік в якості платника податків здійснюється на підставі повідомлення про створення такого підрозділу, який державний реєстратор направляє органу ДПС за місцезнаходженням такого підрозділу (п. 3.2 Порядку N 1588). тут: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Вывод:
Т.Е. ЕСЛИ РЕГИСТРАТОР НЕ ОТПРАВИЛ УВЕДОМЛЕНИЕ ДПИ о создании филиала по местунахаждению филиала, то, это не проблема юридического лица - не хочет не регестрирует филию отдельно, а платит и за себя и филию по своему месту - главное платить хоть в какой-то бюджет?

21/03/16 22:04  Marlboro! > Matias    21/03/16 16:48Дерево

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2

Реклама

bigmir)net TOP 100