RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Недвижимость

Земля и Недвижимость

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
8/02/18 18:58  Konstantin_DОтправить письмо > Marlboro!    8/02/18 16:29Дерево
Не понимаю смысл этого постановления ВС, если честно.
Если, например, отказали в выдаче разрешения на разработку проекта, то уж утверждать его точно не будут.
Да и согласятся ли землеустроители что-то разрабатывать при отсутствии соответствующего разрешения...

8/02/18 16:29  Marlboro! > masterweek    5/07/16 23:13Дерево
Колеги, є цікава практика нового ВС [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] :
Системний аналіз наведених вище норм Земельного кодексу України дає підстави для висновку, що у разі ненадання відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або вмотивованої відмови у його наданні у встановлений строк, це не перешкоджає процесу відведення земельної ділянки, оскільки здійснення замовлення на виготовлення проектної документації можливе без отримання дозволу на її виготовлення.

Судами встановлено, що клопотання позивача від 02.11.2015р. не було розглянуто відповідачем у строк, передбачений статтею 118 Земельного кодексу України. Водночас, у спірних правовідносинах права позивача захищені на законодавчому рівні. Тобто, у зв'язку з бездіяльністю відповідача позивач набув права на самостійне замовлення розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га, для ведення особистого селянського господарства, за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності, яка знаходиться в межах території Краснопільської сільської (селищної) ради Врадіївського району Миколаївської області (за межами населеного пункту), за правилами, передбаченими абзацом 3 частини 7 статті 118 Земельного кодексу України.

Враховуючи викладене, суди першої і апеляційної інстанцій дійшли обґрунтованого висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог. Доводи касаційної скарги не спростовують висновків судів попередніх інстанцій, оскільки позивач мав право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, а тому, бездіяльність відповідача щодо не розгляду його клопотання, у строки, визначені ст. 118 Земельного кодексу України, не порушило його прав та законних інтересів.


В кого була практика реалізації цих норм ЗКУ на практиці? Тобто оформлення документації без згоди ради з подальшим затвердженням документації і передачею землі в оренду?

Є ситуація - є земля в межах села, яку по ЗКУ можна передати в оренду без аукціону. Але сільська рада відмовляє заявнику через своє особливе тлумачення ЗК вказуючи на потребу проводити аукціон. Є ідея подати звернення за дозволом в раду в проміжку між сесіями щоб вони просто не встигли прийняти рішення про відмову.
Але що робити, якщо вони відмову все ж нададуть, але із запізненням? Наприклад, подаємо сьогодні заяву, 09 березня (якщо відмови не надали) замовляємо документацію і інформуємо про це раду. А вони 20 березня надають відмову. Що тоді?

6/07/16 08:44  Marlboro! > masterweek    5/07/16 23:13Дерево
Як видно, є практика зобовязання ради прийняти певне рішення. Депутати, звісно, вільні у способі голосування, - так само як і, наприклад, керівник органу влади може на практиці ігнорувати рішення суду про зобовязання органу вчинити дії. Але тут вже може бути невиконання рішення суду із відповідною відповідальністю.

П.С. наскільки я знаю в тій мірі, в якій стикався із земельними питаннями і самоврядуванням, реально всім цим займається обмежене коло людей (земельні комісії, відділи земкадастру ради, і т.д.тп.). Депутати при цьому просто підіймають руки за те, що їм подасть це обмежене коло (і результати голосування як в кращі часи СРСР - одноголосно).

5/07/16 23:13  masterweek > Marlboro!    5/07/16 13:22Дерево
А условие ВАСУ указывает
----------
Відповідно ч.3 ст.123 ЗК України забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об'єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.
--------
А что уже есть практика обязывать депутатов голосовать согласно решению суда?

5/07/16 14:18  Ivanka_KhОтправить письмо > Marlboro!    5/07/16 13:22Дерево
Цікава практика!!! Дуже дякую!

5/07/16 13:22  Marlboro! > Ivanka_Kh    5/07/16 13:12Дерево

5/07/16 13:12  Ivanka_KhОтправить письмо   Дерево
Доброго всім дня! Поділіться, будь ласка досвідом, як можна змусити міську раду надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. В судовому порядку зобов'язати неможливо, оскільки суд не може здійснювати повноважень органу місцевого самоврядування, а може лише визнати незаконною відмову у видачі дозволу і зобов'язати повторно розглянути заяву особи про надання такого дозволу.
А міська рада виконуючи рішення суду знову може відмовити. І дальше яка перспектива - знову по колу???

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100