RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Проверка госинспекции по труду. Санкции на предприятие за нарушение КзОТ


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
16/05/17 08:29  lyk > Yolka_Yulia    15/05/17 15:41Дерево
від сьогодні постанова КМУ № 295 набрала чинності... допоки не затвердять і оприлюднять форми документів для перевірки: форми службового посвідчення інспектора праці, акта, довідки, припису, вимоги, перелік питань, що підлягають інспектуванню вправі відмовити у проведені перевірки дотримання законодавства про працю ...

15/05/17 15:41  Yolka_YuliaОтправить письмо > вилы    15/05/17 15:37Дерево
ДРС не погодила постанову КМУ щодо порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

15/05/17 15:37  вилы > vitaliyPV    15/05/17 13:43Дерево
думаю надо исходить из иерархии нпа закон/подзаконный акт

15/05/17 13:43  vitaliyPVОтправить письмо > Кутузов    30/04/17 00:22Дерево
Ага, только теперь вообще бред получается: есть проверки (плановые/внеплановые) по Закону, а есть контроль и надзор по КзОТ, но, при этом, и то и это "те же я..., только в профиль". Вот в чем отличие?!
Пока не вижу, как можно перетянуть все визиты в правовое поле Закона (((( Придется применять и эти Порядки от КМУ.

30/04/17 00:22  Кутузов > ОК АКА Олюня    28/04/17 19:51Дерево
Вот это замутили! Почитал - жесть! ,)

28/04/17 19:51  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > vallerro    28/04/17 17:22Дерево
Кабінет Міністрів України
Постанова від 26.04.2017 №295
Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

Уряд визначив порядок проведення перевірок інспекторами праці. Документом запроваджено нові підходи у відносинах держави та бізнесу, згідно з якими головними пріоритетами інспекторів визначені профілактична робота та консультування роботодавців.
Порядком передбачено, що роботодавці можуть ініціювати проведення державними інспекторами регулярних інформаційно-роз'яснювальних кампаній щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників.
Запроваджується також можливість проведення за бажанням роботодавця так званого "аудиту" трудового законодавства, а заходи впливу пропонується застосувати лише у випадку, якщо роботодавець відмовляється усувати порушення законодавства про працю.
Разом з тим, порядок визначає ефективний механізм виявлення неоформлених працівників, що є черговим кроком Уряду у боротьбі за легалізацію доходів громадян та недобросовісних підприємців.

Постановою затверджені:
Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю;
та
Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю.

28/04/17 19:38  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > vallerro    28/04/17 17:22Дерево
ссылки на копипаст давать надо

28/04/17 18:20  lyk > HRtry    28/04/17 16:51Дерево
поки що вони ходять за наявності службового посвідчення, і направлення на проведення перевірки, про планову повідомляють не пізніше за 10 днів, позапланова за згоди Держпраці, про що зазначається у направлені, і перевіряються лише питання, які стали підставою для перевірки, як правило, звернення, потрібно бути уважним, щоб підставу інспектор "не розширив" під час перевірки... для запуску перевірок за новим порядком, ще потрібно врегулювати окремі питання тому реально "запрацюють" через місяць, або два...

28/04/17 17:22  vallerroОтправить письмо > HRtry    28/04/17 16:51Дерево
Кабінет міністрів оприлюднив Порядок здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства про працю, ухвалений на засіданні Кабміну 26 квітня.
Постанова від 26 квітня 2017 р. № 295 оприлюднена на Урядовому порталі.
"Порядок визначає ефективний механізм виявлення неоформлених працівників, що є черговим кроком уряду у боротьбі за легалізацію доходів громадян та недобросовісних підприємців", - прокоментували розпорядження в Секретаріаті Кабінету Міністрів.
Згідно з документом, Кабмін дозволив інспекторам праці без попередження перевіряти роботодавців на предмет неоформлених працівників.

28/04/17 16:51  HRtry > lyk    25/04/17 13:33Дерево
Зрозуміло. Дякую. Ще б розібратися тепер з тим як вони ці інспектори можуть ходити. Бо в їх Положенні "Про Державну службу України з питань праці" зазначено що співробітники цього органу мають право безперешкодно проводити без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби. А в порядку 390 зазначено, що інспектор може проводити планові та позапланові перевірки у випадках, передбачених Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
То як вони у підсумку мають ходити? Відповідно до закону? Чи безперешкодно "як заманеться"?

26/04/17 17:33  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Дон из Басса    26/04/17 16:57Дерево
В правовых ветках форумов не допускаются политические дискуссии и рассуждения в духе "кто виноват". (с) правила форумов [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

26/04/17 16:57  Дон из БассаОтправить письмо > HRtry    24/04/17 12:15Дерево
*** УДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ ***

25/04/17 13:33  lyk > HRtry    25/04/17 11:31Дерево
за затримку понад місяць -9600, і за інше - 3200

25/04/17 11:31  HRtry > lyk    24/04/17 13:38Дерево
Торік у нас були суттєві затримки у виплаті заробітної плати. По два-три місяці. Через стихійне лихо була загибель посівів, не було у підприємства коштів на виплати. Потім виплатили. Зараз чекаємо на планову перевірку держпраці і хочемо зрозуміти які кари нас чекають.

24/04/17 13:38  lyk > HRtry    24/04/17 12:15Дерево
ст.12 ЗУ "Про оплату праці"... у Держпраці бачать ширше...

24/04/17 12:15  HRtry > Marlboro!    7/04/17 11:13Дерево
Доброго дня! КЗоТ передбачено значну суму штрафу за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати. А де можна побачити зрозумілий перелік цих мінімальних державних гарантій в оплаті праці? І де буде межа між "порушенням інших вимог трудового законодавства" і "недотриманням мінімальних державних гарантій в оплаті праці"? Дякую.

7/04/17 11:13  Marlboro! > Крученый_ФОП    7/04/17 10:57Дерево
Як зазначає ОСОБА_4, в цей час ОСОБА_9 протирала столи і, на думку інспектора, виконувала трудову функцію. Однак, в судовому засіданні інспектор не змогла впізнати у присутній в залі судового засідання ОСОБА_9 чи саме ця дівчина протирала столи у приватного підприємця під час перевірки.
__________________

Автору ідеї жирний плюс. Гарний хід, однозначно)

7/04/17 10:57  Крученый_ФОП > Честный Предпр    31/03/17 09:40Дерево
Вот неплохое решение суда по штрафу - [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
Более менее расписано, как защищаться. Судя по порталу "Судова влада". не обжаловалось.

4/04/17 11:33  DayannaОтправить письмо > Marlboro!    30/03/17 17:19Дерево
Интересная "фича". С каждым годом можно проверять все более длинный период и штрафовать за него. В далеком 2027 можно будет оштрафовать за несвоевременную выплату зарплаты или недогулянный в 2015 году отпуск :)

31/03/17 13:57  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Честный Предпр    31/03/17 09:40Дерево
пожалуйста, используйте пробел при наборе своего ника

31/03/17 09:40  Честный Предпр > Marlboro!    30/03/17 17:19Дерево
А есть какой-то порядок, по которому эти самые инспекторы должны ходить? Предупреждение там за 10 дней, или еще как-то? Не чаще чем раз в месяц и тд.? Или могут приходить когда вздумается и сколько вздумается? Дайте ссылочку пожалуйста если есть!

30/03/17 17:19  Marlboro! > Dayanna    30/03/17 15:14Дерево
Немає такого строку. Це "не баг, а фіча" (с) - тобто так і задумувалось при введенні штрафів.
Стаття 114 ПК не підлягає застосуванню.

30/03/17 15:14  DayannaОтправить письмо > ОК АКА Олюня    4/01/17 10:28Дерево
То, что штрафы, предусмотренные ст. 265 КЗоТ, могут применяться к правонарушениям, совершенным/продолжаемым после 01.01.2015, понятно.
Но как определить срок давности для их применения?
В части 3 ст. 265 указано, что это финансовые санкции и они не относятся к административно-хозяйственным. Соответственно ст. 250 ХК с о годичном сроке с момента нарушения применяться не может.
Сейчас мне в голову по аналогии приходит только ст. 114 Налогового кодекса с ее предельным сроком применения штрафных (финансовых) санкций (штрафов) к налогоплательщикам, который равен 3 голам.
Подскажите, предусмотрен ли каким-то нормативным актом срок давности для применения 365 статьи? Может, я выжила из ума и не вижу очевидного?

24/03/17 14:33  vaskivanОтправить письмо > ьъ    24/03/17 10:15Дерево
Прізвище судді мабуть "Нетесаний". І Податковий кодекс мабуть не бачив, не говорячи про сферу його дії. Цікаво б побачити ще й клопотання "профі" прокуратури і поліції.

24/03/17 10:15  ьъ > ОК АКА Олюня    23/03/17 22:30Дерево
лига делится новостью:
"Підприємству доведеться сплатити 320 тис. грн за недопуск інспектора до перевірки.
До ГУ Держпраці у Львівській області надійшла ухвала Яворівського районного суду в межах кримінального провадження по ст. 172 КК України про призначення проведення позапланової перевірки на підприємстві щодо дотримання трудового законодавства, а також із питань укладення трудових відносин.
На виконання рішення суду інспектори ГУ Держпраці у Львівській області спільно з оперуповноваженими відділу поліції відвідали фактичне місце провадження діяльності підприємства з метою проведення перевірки. Однак товариство відмовило в допуску до проведення перевірки.
За повідомленням ГУ Держпраці у Львівській області."


нахожу определение яворивского райсуда от 20.02.2017, а там такая прелесть

Відповідно до підпункту «в» пункту 12прикінцевих положень Закону України «Про прокуратуру» №1697-VII від 14.10.2014 р. уКримінальному процесуальному кодексі Українивиключено пункт 4 частини другої статті 40, відповідно до якого, слідчий мав право призначати ревізії та перевірки.
Згідно п.75.1ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
За правилами п.п.78.1.11п.78.1ст.78 Податкового кодекс України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, в тому числі, рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.
Стороною кримінального провадження, яка звернулась із даним клопотанням, в судовому засіданні, доведено про необхідність отримання дозволу на призначення перевірки, оскільки отримані за результатами такої перевірки відомості матимуть істотне значення для встановлення обставин у вказаному кримінальному провадженні, що підтверджується матеріалами кримінального провадження, відтак призначення перевірки є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.
Керуючись п.78.1.11ст.78, п.85.2,85.4ст.85 Податкового кодексу України, ст. ст.91-93,132 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання заступника начальника СВ Яворівського ВП ГУ НП у Львівській області майора поліції ОСОБА_2 задовольнити.
Призначити проведення перевірки щодо додержання трудового законодавства субєктами господарювання, реалізації державної політики у сферах: промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці,здійснення державного гірничого нагляду, з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, а також з приводу укладення трудових відносин наступними субєктами господарювання:
[Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

23/03/17 22:30  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > ьь    23/03/17 18:34Дерево
читайте вдумчиво ст.24 КЗоТ - приказа со всеми сущ условиями договора достаточно. в общем случае это название должности, срок и ЗП

23/03/17 22:28  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > ьь    23/03/17 18:34Дерево
нiт! ;)
это недопонимание украинского трудового и калька российского трудового, где уже давно именно письменный ТД обязателен везде

23/03/17 18:56  Marlboro! > ьь    23/03/17 18:34Дерево
За посиланням спір був не про укладення договору наказом, а про укладення його саме в письмовій формі наказом.
Моя думка з того часу концептуально не змінилась - якщо є наказ, то в нас є трудовий договір, який однак може не вважатись "письмовим".

23/03/17 18:34  ьь > Marlboro!    23/03/17 18:19Дерево
дякую) здається тут [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] позиція ще російськомовного Marlboro! дещо відрізнялася

і ніби розумію що дурість, але можливо легше укладати договори, ніж доводити, що ти не верблюд

23/03/17 18:23  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > ьь    23/03/17 18:13Дерево
эта волна вспыхивает регулярно от недопонимания бухгалтерами сути, озвученной ниже Marlboro!

23/03/17 18:19  Marlboro! > ьь    23/03/17 18:13Дерево
Існує міф, що трудовий договір - це папірець на кшталт "цивільного (господарського) договору" з підписами з обох сторін і т.п.
Звісно це не так, адже трудовий договір (власне так як і цив/госп) це в першу чергу відносини між двома особами. Закон вимагає, щоб ці відносини мали прийнятну форму, але при цьому не встановлює такої конкретної форми.
В нинішніх правових умовах для надання трудовому договору прийнятної форми достатньо наказу про прийняття на роботу.

23/03/17 18:13  ьь > ОК АКА Олюня    27/01/17 18:06Дерево
бухгалтерия сходила на какой-то семинар и запаниковала:
дескать пошла волна трактовать ст 265 КЗоТ буквально.
Юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту)
нет подписанного договора - 96000
кто-то слыхал о таком?

27/01/17 18:06  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > ротор    27/01/17 17:59Дерево
согласна.
Порядок разработан для всех инспекторов, но из-за несогласованных полномочий инспекторов органов местного самоуправления завернули весь новый Порядок.
а так - да, инспекторы Держпраци могут проверять по действующему порядку.

27/01/17 17:59  роторОтправить письмо > ОК АКА Олюня    27/01/17 17:57Дерево
Такие вот громкие заявления о недопуске тех, кого необходимо допускать (в статье нет никаких исключений, а Гоструда - это именно орган контроля), могут плохо для предпринимателей закончиться.

27/01/17 17:57  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > ротор    27/01/17 17:53Дерево

27/01/17 17:53  роторОтправить письмо > ьь    27/01/17 17:33Дерево
"Также специалисты ГРС отметили, что предприятие может не допускать должностных лиц органа госнадзора и контроля к проведению проверки соблюдения законодательства о труде и занятости до утверждения соответствующих нормативных документов".
Почему? Разве старый порядок проведения проверок отменен?

27/01/17 17:52  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > ьь    27/01/17 17:33Дерево
об инспекторах органов местного самоуправления, как я понимаю

27/01/17 17:33  ьь > ОК АКА Олюня    4/01/17 12:25Дерево

4/01/17 13:12  Avto-motoОтправить письмо > Marlboro!    4/01/17 08:57Дерево
Спасибо! Не заметил Ваш пост.

4/01/17 12:25  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Avto-moto    4/01/17 12:07Дерево

4/01/17 12:07  Avto-motoОтправить письмо > ОК АКА Олюня    4/01/17 10:28Дерево
Спасибо, Ольга! Вы меня спасли.

4/01/17 10:28  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Avto-moto    4/01/17 09:10Дерево
Стаття 265. Відповідальність за порушення законодавства про працю

ЧАСТИНА 1.
Посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 1.

Юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 2.

фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 3.

порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 4.

недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 5.

недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України "Про військовий обов’язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 6.

недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 7.

вчинення дій, передбачених абзацом шостим цієї частини, при проведенні перевірки з питань виявлення порушень, зазначених в абзаці другому цієї частини, - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

ЧАСТИНА 2.
АБЗАЦ 8.

порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами другим - сьомим цієї частини, - у розмірі мінімальної заробітної плати.

ЧАСТИНА 3.
Штрафи, накладення яких передбачено частиною другою цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 Господарського кодексу України.

ЧАСТИНА 4.
Штрафи, зазначені у частині другій цієї статті, накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

ЧАСТИНА 5.
Штрафи, зазначені в абзаці другому частини другої цієї статті, можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади, зазначеним у частині четвертій цієї статті, без здійснення заходу державного нагляду (контролю) на підставі рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу в разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, в установі, організації.

ЧАСТИНА 6.
Виконання постанови центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, покладається на органи державної виконавчої служби.

ЧАСТИНА 7.
Сплата штрафу не звільняє від усунення порушень законодавства про працю.

4/01/17 09:19  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Avto-moto    4/01/17 09:10Дерево
считайте абзацы части 2-й ст.265-й

4/01/17 09:19  Marlboro! > Avto-moto    4/01/17 09:10Дерево
Я Вам вже навіть намалював де який абзац. В чому складність, там же ключовими є слова "цієї частини". Поділіть статтю 265 на частини і подивіться до якої частини належить процитована норма. Після чого поділіть ТУ ЧАСТИНУ на абзаци.

4/01/17 09:17  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Avto-moto    4/01/17 09:10Дерево
Вы ж сами дали ссылку на КЗоТ:

недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

вчинення дій, передбачених абзацом шостим цієї частини, при проведенні перевірки з питань виявлення порушень, зазначених в абзаці другому ЦІЄЇ ЧАСТИНИ, - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

{Стаття 265 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1774-VIII від 06.12.2016}

4/01/17 09:10  Avto-motoОтправить письмо > ОК АКА Олюня    4/01/17 08:59Дерево
Это уже там есть. Абзац 2-й и 6-й - это 2-й и 6-й абзац 265 статьи?

4/01/17 08:59  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Avto-moto    4/01/17 08:38Дерево
на какой именно вопрос Вы не получили ответ?

4/01/17 08:57  Marlboro! > Avto-moto    3/01/17 20:34Дерево

4/01/17 08:38  Avto-motoОтправить письмо > lyk    3/01/17 22:25Дерево
Я задал вопрос. Ответа не получил.

3/01/17 22:25  lyk > Avto-moto    3/01/17 22:17Дерево
що саме не зрозуміло?

Страницы: << [1] 2 >>    Всего: 2

Реклама

bigmir)net TOP 100