RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Трудовые правоотношения

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Чи потрібно ФОПу оформляти посадові інструкції, табелі, штатний розпис та ін. на найманців


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
8/08/17 16:59  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Sub Zero    8/08/17 14:38Дерево

8/08/17 14:38  Sub ZeroОтправить письмо   Дерево
Допоможіть будь ласка розібратись з наступним питанням.
Чинне трудове законодавство передбачає ряд документів, які начебто потрібно мати підприємству, а саме:
1. Посадові інструкції. Зі змісту ст. 29 КЗпП вбаєтьяся необхідність їх мати, але для власника або уповноваженого ним органу, тобто для юридичних осіб.
2. книга обліку руху трудових книжок та вкладишів до них. В Інструкції про порядок ведення трудових книжок знову ж таки вказано про підприємства і нічого про підприємців.
3. табелі обліку робочого часу також тільки для підприємств (про що каже наказ Держкомстату №489 від 05.12.2008)
4. Правила внутрішнього розпорядку, начебто в ст. 21 КЗпП передбачена їх необхідність в тому числі і для ФО-П.
5. Штатний розпис. Передбачається в ч.3 ст. 64 ГК України, але там йдеться тільки про підприємства.

Яке бачимо, здебільшого численну кількість кадрових документів повинні мати юридичні особи.

Водночас, в ст. 51 ЦК України передбачено, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.

Хоча КЗпП регулює трудові відносини, а не підприємницьку діяльність, все одно виникають побоювання, щодо наслідків відсутності "зайвих" документів.

Як ви вважаєте чи потрібно ФО-Пу оформляти на найманців такі документи як посадові інструкції, правила внутрішнього розпорядку, штатний розпис, книга обліку руху трудових книжок, табелі обліку робочого часу і таке інше? Чи контролери перевіряють, як відносяться до відсутності таких документів у ФО-Пів?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100