RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Туризм

Туризм и Отдых

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Міжнародні авіалінії України


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
1/09/17 13:13  r.lawyer   Дерево
Доброго дня! в липні цього року летіли МАУ за маршрутом Київ-Кутаїсі-Київ. Коли поверталися назад в Київ, приїхали в аеропорт Кутаїсі, де нам сказали, що нашого рейсу по четвергам вже немає більше двох тижнів! ми летіли на 7 днів і нас могли би просто попередити на стійці реєстрації в Борисполі, що виникнуть проблеми.
Відповідно до правил авіаперевезень в Україні у разі скасування рейсу з будь-яких причин авіаперевізник повинен повідомити пасажирів за 14 днів.
Нам ніхто не дзвонив, не писав, не присилав електронного листа.
Я подзвонив в колцентр і перереєстрував нас на виліт з Тбілісі того ж дня. Витрати на дорогу, харчування, готель(в аеропорту ми були в 2 год ночі) не надавалися і представник МАУ(по телефону, в ап його нема) не поцікавився цим.
представники Мау сказали писати заяву через сайт у розділі зворотній звязок, яка розглядатиметься 3 місяці. Строк вже майже вийшов, і ніякої відповіді я не отримав.
По правилах авіаперевезень кожному пасажиру на рейсі до 3000 км має бути виплачена компенсація у розмірі 250 євро на пасажира а також повинні бути покриті додаткові витрати, понесені туристом.
хтось стикався з таким? які є поради? хочу подавати позов до суду, але є одне але: нам не поставили штамп про скасування рейсу в аеропорту Кутаїсі, бо такого рейсу в такий день просто не існує

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100