RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Станция для электромобилей


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
1/02/18 12:29  Дюг > Duglas    18/09/17 13:28Дерево
Звертає на себе увагу таке.
Нині є Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії. Діяльність таких постачальник певним чином зарегульована, в т.ч. у взаємовідносинах з споживачами (під'єднання, облік, оплата, зміст договору, ін.). Ніщо з цього не може виконати ЕАЗ у відносинах з власниками ЕАМ.
До того ж, існуючі правила користування електричною енергією описують порядок підключення об'єктів споживачів, якими є нерухоме майно.
А ЕАМ скоріше підпадає під визначення електроустановки, ніж об'єкту підключення.
Все це в сукупності дає підстави вважати, що навіть за умови отримання ЕАЗ ліцензії, вона не зможе здійснбвати свою пряму діяльність. Звідси можливий висновок, для діяльності здійснюваною ЕАЗ відсутні ліцензійні умови. А в такому випадку, відповідно до ЗУ Про ліцензування видів господарської діяльності", ЕАЗ можуть діяти без ліцензії.
Власне чекатаму на роз'яснення всього цього.

1/02/18 12:19  Дюг > Duglas    18/09/17 13:28Дерево
Існує практика продажу послуг з доступу до обладання електроавтозаправки (ЕАЗ). Але, вона не відображає реального змісту відносин: метою власника електроавтомобілю (ЕАМ) і дійсним предметом оплати є придбання електроенергії.

А відповідно до ст. 8 та 56 ЗУ "Про ринок електричної енергії" постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.

Ось тут [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] колись написали таку думку: "Региональная НКРЕ дала мне следующий совет: для того, что бы не было проблем с лицензией, не заключайте договор "про надання доступу до місцевої (локальної) електромережі" и "про постачання електричної енергії" (для занятия данными видами деятельности действительно нужна лицензия), заключите договор на оказание услуг по передаче эл.энергии, что не подпадает под лицензирование."

Мав гіпотезу про використання механізму взаємодії користувача та субкористувача, яких передбачено Правила користування електричною енергією, але з низки особливостей регулювання субкористувачів власники ЕАМ не можуть бути субспоживачами при користуванні ЕАЗ.

BRDO, дослідження яких згадував раніше колега, на мої питання щодо необхідності ліцензії відповіли таке: "Ваше запитання має місце і при підготовці кейсу ми також собі його задавали. У енергетичного регулятора (НКРЕКП) є думка, що на сьогодні діяльність ЕЗС не є діяльністю з постачання електроенергії у розумінні нормативно-правових актів у сфері електроенергетики. Тому вона не потребує обов'язкового отримання ліцензії на постачання електроенергії. Необхідність в такій ліцензії може виникнути виключно у разі якщо оператор ЕЗС планує купувати електроенергію у ДП "Енергоринок". Тоді ліцензія є обов'язковою умовою вступу в ОРЕ та підписання договору з ДПЕ. Поки ж вважається. що зарядка електромобіля - послуга, а не продаж електричної енергії. Тому якщо у Вас виникають питання з ДФС пропонуємо звернутись до НКРЕКП за наданням офіційних роз'яснень про відсутність необхідності в отриманні ліцензії на постачання електроенергії при здійснені діяльності з зарядки електрокарів.
Згідно концепції функціонування ринку ЕЗС ([Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации] товаром, що реалізується при зарядці електрокару є, зокрема, кВт*год. Проте, для повноцінного впровадження цієї позиції необхідно доопрацювання вторинного законодавства: розробка договору-оферти постачання електричної енергії через ЕЗС, врегулювання питання обліку тощо."

Відповідальність передбачена ст. 95-1 та 164 КУпАП надто велика, щоб ігнорувати неоднозначність ситуації.

Планую направити запити для отримання роз'яснення, чи діяльність ЕАЗ ліцензується.

21/10/17 00:27  альт > Duglas    18/09/17 13:28Дерево

18/09/17 13:28  Duglas   Дерево
Может кто подскажет какой пакет документов необходим для открытия электрозаправок.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100