RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Банки: Кредиты / Депозиты

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Оплата за послуги через термінал ощадбанку не дійшла до отримувача


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
8/12/17 17:24  роторОтправить письмо > Paul135    8/12/17 15:22Дерево
Если у получателя другой банк, то, для начала, необходимо выяснить кто виноват в том, что клиент не получил деньги. Ощад или банк получателя?

8/12/17 15:22  Paul135   Дерево
Добрий день!
Оплачував послуги через термінал ощадбанку. При оплаті отримав чек, але через 2 місяця виявилося, що кошти до компанії не дійшли. Номер рахунку вказаний у чеку правильно. Через це команія нарахувала мені пеню. Чи можу я звертатись до банку із вимогою оплатити таку пеню, або повернути мені кошти та сплатити 3% річних і інфляційні. Я подав заяву через відділенння ощадбанку, але вони не реагують на мої заяви, а їх працівники кажуть, що строк розгляду претензії від фіз. осіб в них складає 45 днів. Чи є якісь розяснення або постанови НБУ з цього приводу?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100