RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Авто

Автофорум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Требуют шайбу от тахографа у водителя грузового автомобиля


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
7/02/18 16:46  ЭдельвейсОтправить письмо > We are the    7/02/18 16:25Дерево
Правила форумов [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
"п. 22. Запрещено использовать CapsLock в заголовке. Запрещено чрезмерное использование знаков препинания в текстах и заголовках тем. Темы и сообщения написанные только БОЛЬШИМИ БУКВАМИ или с чрезмерным использованием знаков препинания могут быть удалены."

7/02/18 16:25  We are the > We are the law    7/02/18 14:48Дерево
На вашем сайте , я так понимаю, одним можна чрезмерно пользоваться знаками припинания, другим, низя.

7/02/18 14:56  ЭдельвейсОтправить письмо > We are the law    7/02/18 14:48Дерево
Темы и сообщения написанные БОЛЬШИМИ БУКВАМИ или с чрезмерным использованием знаков препинания могут быть удалены.

7/02/18 14:48  We are the lawОтправить письмо > zavgar    1/02/18 15:29Дерево
*** УДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ ***

7/02/18 14:44  We are the lawОтправить письмо > user0000    31/01/18 19:12Дерево
*** УДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ ***

7/02/18 14:39  We are the lawОтправить письмо > Konstantin_D    1/02/18 15:50Дерево
*** УДАЛЕНО МОДЕРАТОРОМ ***

1/02/18 18:45  Евгений ОсычнюкОтправить письмо > zavgar    1/02/18 15:29Дерево
Не "штанга", бо я не екстрасенс - як питання ТС поставлене, так я і відповів.

1/02/18 15:50  Konstantin_DОтправить письмо > zavgar    1/02/18 15:29Дерево
В прошлом году разбирался о необходимости тахографа (в частности для внутренних перевозок предприятием собственных грузов).

Пришел к таким вот выводам (см.ниже).
Если с чем-то не согласны - готов к обсуждению, т.к. вопрос периодически становится актуальным.

Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 р. №340 затверджено «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів». П.6.1. вказаного Положення передбачено, що автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами.
Даний пункт набрав чинності для випадків перевезення вантажів колісними транспортними засобами з повною масою понад 12 тонн – з 01.06.2013 р., перевезення вантажів колісними транспортними засобами з повною масою від 3,5 тонн до 12 тонн - з 01.06.2015 р.
Відповідальність за відсутність тахографу передбачена абз.11 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт», якою передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто 680 грн.).
Таким чином, відповідальність за відсутність на транспортному засобі тахографу під час здійснення внутрішніх перевезень відсутня.
Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 р. №385 затверджено Інструкцію з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті.
Відповідно до вказаної Інструкції:
- Цю Інструкцію розроблено відповідно до вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - ЄУТР), Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті, а також Законів України "Про автомобільний транспорт", "Про дорожній рух". (п.1.1. Інструкції)
- Ця Інструкція визначає порядок установлення, технічного обслуговування та використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільних транспортних засобах (крім таксі), які використовуються для надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів. (п.1.2. Інструкції)
- Ця Інструкція поширюється на суб'єктів господарювання, які проводять діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та/або вантажів автомобільними транспортними засобами (крім таксі). (п.1.3. Інструкції)
Отже, Інструкція регулює тільки питання, що пов’язані з міжнародними перевезеннями, або внутрішніми перевезеннями, пов’язаними з наданням послуг, та не розповсюджується на випадки перевезення вантажів транспортними засобами (власними чи орендованими) для власних потреб.
Єдиним способом, за допомогою якого Укртрансбезпека може впливати на внутрішніх перевізників з метою спонукання встановлення тахографів є наступний.
Після проведення будь-якої перевірки та складення акту порушення за результатами розгляду справи про порушення керівник органу державного контролю або його заступник за наявності підстав виносить припис щодо усунення порушень законодавства про автомобільний транспорт. Припис підлягає обов'язковому виконанню в зазначений у ньому строк. Оскільки вимога щодо обов’язкової наявності тахографу міститься у чинному законодавстві, то за його відсутність може бути винесено припис – усунути порушення (встановити тахограф). А за невиконання припису абз.13 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачена відповідальність у вигляді штрафу у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Інструкцією з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті (яка поширюється тільки на міжнародні перевезення або внутрішні перевезення, пов’язані з наданням послуг) передбачено, що водій транспортного засобу, обладнаного тахографом:
- забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа;
- своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання;
- використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом;
- має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР , або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом;
- у разі несправності або пошкодження аналогового тахографа своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформує про це відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв);
- у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.
П.3.5. вказаної Інструкції також передбачено, що перевізники:
- забезпечують водіїв, які відправляються в рейс, необхідною кількістю тахокарт або паперу для роздруківки даних, що відповідають типу тахографа (аналоговий, цифровий);
- зберігають інформацію, отриману за допомогою тахографа, кожного водія протягом 12 місяців з дати останнього запису, а протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, свідоцтва про повірку - протягом одного року з дати закінчення терміну їх дії;
- аналізують інформацію щодо дотримання режимів праці та відпочинку водіїв, отриману за допомогою тахографа, а в разі виявлення порушень вживають заходів щодо недопущення та запобігання виникненню їх в подальшому.
Але під перевізниками у даній Інструкції розуміють суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та/або вантажів автомобільним транспортом (п.1.4. Інструкції).
У крайньому випадку за відсутності тахокарти посадовими особами Укртрансбезпеки може бути застосований штраф, передбачений абз. 8 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: порушення режимів праці та відпочинку водіями транспортних засобів - штраф у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

1/02/18 15:29  zavgarОтправить письмо > Евгений Осычнюк    1/02/18 07:56Дерево
Штанга.
Питання не таке просте, як здається.
Не завжди обивательське визначення "транспортная полиция" означає саме поліцію. В цьому випадку 100% йдеться про співробітників Укртрансбезпеки, які мають повноваження, викладені у ЗУ "Про автотранспорт", перевіряти транспортні засоби із правом їх зупинки. Мають повноваження перевіряти наявність у водія документів, перелічених у ст. 39 (пасажири) та 48 (вантажі) Закону про автотранспорт. Список відкритий, оскільки включає і "...інші документи, передбачені законодавством". Крім того, мають повноваження перевіряти дотримання водіями режимів роботи і відпочинку.
По суті питання: "всьо сложно". На користь "ні" вказує п.п. 4 п.5 Наказу Мінтрансзвязку №340 від 07.06.10, але він конкретно шайб не стосується, бо стосується виключно самих тахографів. Також на "ні" вказує ст. 53 Закону про автотранспорт, бо про шайби вказує тільки щодо міжнародних перевезень. На користь "так" вказує п.15 Порядку № 1567, що зазначає про перевірку режиму праці і відпочинку. Тому правильна відповідь: ні, права вимагати від водія вантажівки при внутрішніх перевезеннях саме ШАЙБИ працівники Укртрансбезпеки не мають права, але при цьому мають право вимагати документи, що підтверджують дотримання режиму праці і відпочинку водіїв.

1/02/18 07:56  Евгений ОсычнюкОтправить письмо > user0000    31/01/18 19:12Дерево
"Водій зобов'язаний: мати при собі та на вимогу поліцейського, а водії військових транспортних засобів - на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, пред'являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, - страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" - согласно ч.1 ст.19 КУ, право что-то требовать не всегда означает "симметричную" обязанность это выполнять.

31/01/18 19:12  user0000Отправить письмо   Дерево
Имеют ли право транспортная полиция требовать шайбу от тахографа у водителя грузового автомобиля , перевозящий груз внутри страны?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100