RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Бизнес-Форум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 3 >>    Всего: 3


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
17/05/18 12:21  Mark-DonОтправить письмо > lawyer_beginner    17/05/18 11:56Дерево
"...шукайте відповідь, вона є".
Дополню - в том числе в Законе

17/05/18 11:56  lawyer_beginnerОтправить письмо > Ruten88    17/05/18 11:51Дерево
Про це вже писано/говорено... шукайте відповідь, вона є.

17/05/18 11:51  Ruten88Отправить письмо > gloria60    17/05/18 09:41Дерево
Добрий день! Підскажіть будь ласка чи обовязково потрібно викладати статут існуючого тривалий час ТОВ у новій редакції після вступу в силу нового закону?

17/05/18 10:33  gloria60 > Marlboro!    17/05/18 10:27Дерево
дякую.

17/05/18 10:27  Marlboro! > gloria60    17/05/18 10:22Дерево
Так, тепер заборон немає
Власне кажучи вона й до цього була не дуже логічна

17/05/18 10:22  gloria60 > Marlboro!    17/05/18 10:19Дерево
Дякую дуже за думку.
Можливо підкажете Вашу думку щодо зарахування вимог по внесенню вкладу в УК?
16/05/18 10:32 gloria60 > tata_p

17/05/18 10:19  Marlboro! > gloria60    17/05/18 10:08Дерево
Тому-що "майно" і "майнові права" співвідносяться як "общее и частное" (загальне і окреме).

17/05/18 10:08  gloria60 > Marlboro!    17/05/18 09:57Дерево
То есть считаете, что майнові права - тоже майно по статье 190, и можно вносить? Смущает, почему в статье 13 нового ЗУ не выделили?

17/05/18 09:57  Marlboro! > gloria60    17/05/18 09:41Дерево
ст 190 ЦКУ

17/05/18 09:41  gloria60 > gloria60    16/05/18 10:47Дерево
И ещё возник вопрос: статья 13 старого ЗУ говорить о том, что вкладом могут быть: "гроші, цінні папери, інші речі або майнові чи інші відчужувані права, що мають грошову оцінку, якщо інше не встановлено законом."
Статья 13 нового ЗУ "О ТОВ": "1. Вкладом учасника товариства можуть бути гроші, цінні папери, інше майно, якщо інше не встановлено законом."
Вопрос: по новому закону майнові права могуть быть вкладом в УК?
входят они в понятие "ынше майно"? Формально вроде да, но смущает что в старом ЗУ это было четко выделено, а в новом - нет.
Всем спасибо за мнения.


16/05/18 10:47  gloria60 > смт    16/05/18 10:43Дерево
Кхм.. Спасибо большое, но я о новом ЗУ "О ТОВ и ТДВ", которым, в том числе, статьи ЦК о ТОВ (140-151) исключены.

16/05/18 10:43  смт > gloria60    16/05/18 10:32Дерево
ч.2 ст 144 ЦК

16/05/18 10:32  gloria60 > tata_p    8/05/18 12:33Дерево
Коллеги, добрый день!
Подскажите, пожалуйста, правильно ли я понимаю, что в новом Законе о ТОВ-ках отсутствуют какие-либо ограничния по взаимозачету взноса в УК ТОВ-ки и обязательством ООО перед Кредитором-будущим участником? И можно относительно спокойно таким образом конвертировать долг ООО в частку в УК? Или я чего-то не доглядела?
Всем спасибо за мнения.

8/05/18 12:33  tata_pОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 15:34Дерево
Что-то я прихожу к выводу, что Вы правы. Надо не торопиться с приведением устава в соответствие с новым законом. Столько моментов неясных:)

4/05/18 15:58  Mark-DonОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 15:34Дерево
"Навіть суді ВС (КГС) збирались на обговорення нового закону.
Нажаль, матеріали того заходу не вдалося побачити."

Ні, вдалося кой-що:
Председатель Верховного Суда рассказала о том, что изменится со вступлением в силу закона «Об обществах с ограниченной и дополнительной ответственностью»: [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

4/05/18 15:38  lawyer_beginnerОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 15:34Дерево
Так, дякую!

4/05/18 15:34  Konstantin_DОтправить письмо > lawyer_beginner    4/05/18 15:08Дерево
Як вже зазначав, одностайність потрібна в таких випадках. [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

А далі - ст.34
2. Рішення з питань, передбачених пунктами 2, 3, 13 частини другої статті 30 цього Закону, приймаються трьома чвертями голосів усіх учасників товариства, які мають право голосу з відповідних питань.
2) внесення змін до статуту товариства, прийняття рішення про здійснення діяльності товариством на підставі модельного статуту;
3) зміна розміру статутного капіталу товариства;
13) прийняття рішень про виділ, злиття, поділ, приєднання, ліквідацію та перетворення товариства, обрання комісії з припинення (ліквідаційної комісії), затвердження порядку припинення товариства, порядку розподілу між учасниками товариства у разі його ліквідації майна, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, затвердження ліквідаційного балансу товариства;

3. Рішення загальних зборів учасників з питань, передбачених пунктами 4, 5, 9, 10 частини другої статті 30 цього Закону, приймаються одностайно всіма учасниками товариства, які мають право голосу з відповідних питань.
4) затвердження грошової оцінки негрошового вкладу учасника;
5) перерозподіл часток між учасниками товариства у випадках, передбачених цим Законом;
9) створення інших органів товариства, визначення порядку їх діяльності;
10) прийняття рішення про придбання товариством частки (частини частки) учасника;

4. Рішення загальних зборів учасників з усіх інших питань приймаються більшістю голосів усіх учасників товариства, які мають право голосу з відповідних питань.

4/05/18 15:26  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 15:19Дерево
У мене теж є випадки, де у ТОВ - один засновник. І там також навряд чи будуть нюанси з корпоративних питань (як-то кажуть - сам п"ю, сам гуляю...)
Але в інших випадках - гарантій бути не може.
Навість суді ВС (КГС) збирались на обговорення нового закону.
Нажаль, матеріали того заходу не вдалося побачити. Але, думаю, далі простого читання справа не пішла.

4/05/18 15:22  tata_pОтправить письмо > lawyer_beginner    4/05/18 15:12Дерево
вы наверное уболтаете регистраторов на раз:))) я пока подумаю. тоже интересно насчет количества голосов.

4/05/18 15:19  tata_pОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 14:55Дерево
треті особи вообще для меня загадка. кто єто?
ч. 6 ст 18 мне еще понималось что прописано так, что участники которые воспользовались переважним правом вносят сначала доп. вклады, а потом могут остальные кто сколько хочет (не в пропорции доли) в пределах суммы увеличения ск.
но ч. 7 да, таки дала понять что это какие-то отдельные участники с переважним правом.
по чистым активам пример ясен, но почему не прописано в законе? да я обратила внимание, что есть только рыночная стоимость доли.
если честно, то мой устав больше чисто для формальности, у меня 1 участник. многие вопросы скорее всего на практике не возникнут, но все же.

4/05/18 15:13  rommkopf > Konstantin_D    4/05/18 13:13Дерево
Спасибо!

4/05/18 15:12  lawyer_beginnerОтправить письмо > tata_p    4/05/18 15:03Дерево
По ревкомісії - напишіть, що вона повинна бути створена до 16 червня включно, якщо не створена до цього часу, то з 17 червня обов'язок її створення скасовується ;)

4/05/18 15:08  lawyer_beginnerОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 13:13Дерево
Дякую за Вашу щедрість, але все ж хочу уточнити... рішення про внесення змін до статуту не потребує одностайності за загальним правилом ст.34 нового закону. Тому можна статутом визначити, що зміни до статуту приймаються, наприклад, 50%+ голосами?

4/05/18 15:03  tata_pОтправить письмо > lawyer_beginner    4/05/18 14:53Дерево
да вот тут ниже столько пунктов с выборкой из старого и нового закона, что сравнительные таблицы можно составлять:))) Вы правы по голосам, можно решить вопрос таким образом, но есть моменты типа ревкомиссии и еще их много, я еще в процессе вычитки. наверное вариант все же устав по старому, потом новая редакция.

4/05/18 14:55  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 14:24Дерево
Ч.6 ст.18 "Треті особи та учасники товариства можуть вносити додаткові вклади протягом шести місяців після спливу строку для внесення додаткових вкладів учасниками, які мають намір реалізувати своє переважне право..."

ч.7 ст.18 "Статутом або одностайним рішенням загальних зборів учасників, в яких взяли участь всі учасники товариства, ...також може бути виключений етап внесення додаткових вкладів лише тими учасниками товариства, які мають переважне право".

Тобто є учасники ТОВ, які мають переважне право на внесення додаткових вкладів перед іншими учасниками, якщо я правильно зрозумів?

А хто, крім учасників може збільшувати СК? Що це за треті особи?

І ще момент.

ч.3 ст.18 "У рішенні загальних зборів учасників товариства про залучення додаткових вкладів визначаються ... коефіцієнт відношення суми збільшення до розміру частки кожного учасника у статутному капіталі ..."

Тобто ЗЗУ вирішили збільшити СК, припустимо, на 20 000 грн.
СК до збільшення - 100 000 грн. Заплановий (після збільшення) - 120 000 грн.
Припустимо, три учасники із частками: 20% (20 000 грн.), 30% (30 000 грн.) та 50% (50 000 грн.)
Для кожного згадуваний кофіцієнт буде:
відношення суми збільшення до розміру частки
20 000 / 20 000 = 1
20 000 / 30 000 = 0,67
20 000 / 50 000 = 0,4

А навіщо він потрібен?

Щоб розібратись, звернувся до пояснювальної записки до законопроекту (ця стаття має однакове формулювання як у проекті, так і в прийнятому законі, лише номер статті в проекті - 17).
Ось що пишуть автори законопроекту з приводу збільшення СК:
"У статті 17 встановлені правила збільшення розміру статутного капіталу із залученням додаткових вкладів за рішенням загальних зборів.
У ч.3 враховано, що збільшення розміру часток учасників у статутному капіталі та сума фактично внесених внесків (їх грошової оцінки) можуть не співпадати. Так, якщо вартість чистих активів перевищує розмір статутного капіталу, то це у багатьох (якщо не в більшості) випадках означає, що ринкова вартість частки у статутному капіталі перевищує номінальну. Наприклад, якщо розмір статутного капіталу – 10 грн., а вартість чистих активів – 1000 грн., то буде нерозумним збільшувати розмір частки учасника, який додатково вніс, припустимо, 40 грн., на цю суму (адже тоді розмір статутного капіталу стане 50 грн., а частка учасника збільшиться аж на 80% від розміру статутного капіталу, в той час як чисті активи становитимуть 1040 грн, тобто збільшаться всього на 4% від їх вартості). Звичайно, у таких випадках внесення учасником додаткового вкладу на певну суму повинне мати наслідком збільшення його частки у статутному капіталі не на таку ж суму, а на меншу. Так, у наведеному прикладі розумно буде встановити коефіцієнт 0,01.
Задля уникнення конфліктів між учасниками та з метою захисту інтересів міноритарних учасників передбачена можливість спершу вносити додаткові внески пропорційно часткам учасників у статутному капіталі (ч.5), Водночас якщо всі учасники приймають рішення одностайно і бажають змінити ці правила, зокрема з огляду на термінову потребу товариства у грошових коштах, вони можуть це зробити (ч.7).
У ч.9 встановлений строк прийняття рішення про збільшення статутного капіталу та розміри часток учасників із застосуванням встановленого коефіцієнту. Так, у наведеному вище прикладі (коефіцієнт дорівнює 0,01) частка учасника, який вніс 40 грн. збільшиться всього на 0,4 грн. (40 грн. х 0,01), що відповідатиме відсотку збільшення чистих активів.
За одностайним рішенням всіх учасників може бути застосований спрощений порядок збільшення розміру статутного капіталу із залученням додаткових внесків – за договором (ч.8)."

Автори проекту ведуть мову про чисті активи. Але в статті закону немає ні слова про чисті активи, а тим більше про порядок застосування кофіцієнту, який повинен бути визначений У рішенні загальних зборів учасників товариства про залучення додаткових вкладів.

4/05/18 14:53  lawyer_beginnerОтправить письмо > tata_p    4/05/18 10:57Дерево
Якщо читати ч.5 ст.34 нового закону, роблю висновок, що статутом можна встановлювати іншу кількість голосів для прийняття рішень ЗЗУ. За винятком питань, де законом передбачено одностайність. Тобто при голосуванні по змінах до статуту вимогу 3/4 голосів можна скоротити до 50%+.

4/05/18 14:51  tata_pОтправить письмо > Mark-Don    4/05/18 14:40Дерево
да, кажется ниже именно Вы указали, что как-то старнно, что напрмре, размер и распределение долей согласно ст. 11 необязательно указывать в уставе. А где тогда? В протоколе? Ну вобщем таких моментов много и надо понимать, что "п. 6 статут може містити інші відомості, що не суперечать закону." пихать в устав все необходимое.
А вот эти все моменты (положення закону), которые Константин, нам предоставил в пользование (дякуэмооо), которые могут быть изменены уставом, их вероятно законодатель не считает нужным прописывать в статуте обязательно (только в случае если вы их хотите указать иным образом, чем в законе).

4/05/18 14:40  Mark-DonОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 13:52Дерево
Что я могу сказать ? Только одно - Вы просто молодец !
Меня удивляет, когда когда говоря о содержании устава по новому Закону, люди не видят иных требований кроме ч. 5 статьи 11.
А когда эту позицию слышишь/читаешь от профессиональных юристов, то остается только удивляться.

Тут можно говорить также о качестве написания Закона.
Ведь что мешало ч.5 дополнить одним абзацем типа - " а также иные сведения, необходимость в которых указана в статьях N...NN". Или что-то в этом роде. Тогда все было-бы понятно без всяких догадок и споров.

Ведь есть же примеры более нормального изложения устава, например ФЗ России об ООО (правда это не совсем свежая редакция):

"2. Устав общества должен содержать:
полное и сокращенное фирменное наименование общества;
сведения о месте нахождения общества;
сведения о составе и компетенции органов общества, в том числе о вопросах, составляющих исключительную компетенцию общего собрания участников общества, о порядке принятия органами общества решений, в том числе о вопросах, решения по которым принимаются единогласно или квалифицированным большинством голосов;
сведения о размере уставного капитала общества;
сведения о размере и номинальной стоимости доли каждого участника общества;
права и обязанности участников общества;
сведения о порядке и последствиях выхода участника общества из общества;
сведения о порядке перехода доли (части доли) в уставном капитале общества к другому лицу;
сведения о порядке хранения документов общества и о порядке предоставления обществом информации участникам общества и другим лицам;
иные сведения, предусмотренные настоящим Федеральным законом.
Устав общества может также содержать иные положения, не противоречащие настоящему Федеральному закону и иным федеральным законам".

4/05/18 14:24  tata_pОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 13:52Дерево
про выход все логично вроде с уменьшением ск, помню, еще по старому закону мне такой вопрос как-то задавали на собеседовании. только вот с частями в процентном соотношении да не ясно. может кто-то подключиться и подскажет.
по увеличению, я так поняла что переважне право маэ кожен учасник в межах загальної суми збільшення, пропорційно частки. А уже после реализации этого права, если остались "межі" суми збільшення запланованої, то все могут дополнительно вносить по решению ззу. Могу ошибаться, но я надеюсь я объяснила не коряво:)

4/05/18 13:52  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 13:20Дерево
Користуйтесь на здоров"я!))

"просто есть все же противоречия между действующим и новым зу по многим вопросам и похоже так хитро статут прописать не выйдет, что и вам\шим и нашим. придется потом новую редакцию." - ось саме це я і мав на увазі.

Оскільки на початок червня заплановано ЗЗУ ТДВ, то мені один з учасників вже мозок виїв питанням - які зміни внести в діючий статут, щоб він відповідав вже й новому законодавству.

Особисто для себе, а також рекомендував цьому учаснику (та й усим бажаючим) не поспішати та жити за старим статутом.

Деякі механізми нового закону вкрай не зрозумілі.

Наприклад, возьмемо умовне ТОВ, в якому статутний капітал 100 грн., що сформований грошовими коштами трьох засновників: 75 грн., 20 грн. та 5 грн. Віповідно і частки кожного - 75%, 20% та 5%.
І ось засновник із 5% вирішив вийти. Написав заяву, засвідчив свій підпис на заяві у нотаріуса та подав реєстратору.
Реєстратор вносить зміни до відомостей реєстру щодо виходу учасника, та одночасно вносить запис про зменшення розміру статутного капіталу на розмір відповідної частки.

Якщо я правильно розумію, то внаслідок маємо зменшений статутний капітал - 95 грн. (замість 100 грн.).

А що з частками учасників?
75 грн. у новому СК буде складати вже не 75%, а 79% (+4%).
20 грн. у новому СК буде складати вже не 20%, а 21% (+1%).

Тобто у грошовому виразі розмір частки не змінюється, а от у відсотковому - зростає.

Або я щось не так розумію у новому механізмі?

Не розумію і новий механізм збільшення СК (одні учасники мають переважне право на внесення додаткових вкладів до СК перед іншими, а що це за учасники - не зазначається).

4/05/18 13:23  tata_pОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 13:16Дерево
просто есть все же противоречия между действующим и новым зу по многим вопросам и похоже так хитро статут прописать не выйдет, что и вам\шим и нашим. придется потом новую редакцию.

4/05/18 13:20  tata_pОтправить письмо > Konstantin_D    4/05/18 13:13Дерево
Оооо, работа колоссальная!!! Спасибо, что поделились. Я все же склоняюсь регистрировать пока по старому, а вот потом уже новую редакцию и Ваши наработки просто огромное спасибо!

4/05/18 13:16  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 10:56Дерево
Які положення діючого закону можна змінювати статутом зараз - окремо не виписував (у мене це у вигляді поміток на роздрукованому ЗУ "Про господарські товариства" та статті ЦКУ, що стосуються ТОВ.
Але там список (якщо не помиляюсь) буде пунктів 10.

4/05/18 13:13  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 10:56Дерево
Ну і на десерт.))

Перелік питань, з яких необхідна присутність усіх учасників товариства та їх одностайне голосування.

1) Внесення змін до статуту, зміна або виключення з нього:
- обмежень щодо зміни співвідношення часток учасників (ч.3 ст.12);
- іншого строку для внесення учасником свого вкладу з дати державної реєстрації товариства (ч.1 ст.14);
- положень про інший, ніж той, що передбачений законом, порядок реалізації переважного права учасників товариства на придбання частки (її частини), що відчужується третій особі, розподілу відчужуваної частки (її частини) між іншими учасниками товариства, відмови від реалізації переважного права учасників товариства (ч.6 ст.20);
- про те, що учасники не мають переважного права на придбання частки (ч.6 ст.20);
- обов’язок учасника провести спершу переговори з іншими учасниками щодо продажу частки (ч.6 ст.20);
- положення про те, що відчуження частки (її частини) та надання її в заставу допускається лише за згодою інших учасників (ч.2 ст.21);
- інших, ніж ті, що передбачені законом, строк, порядок, розмір та спосіб проведення розрахунків з учасником, що виходить з товариства, а також порядок вибору суб’єкта оціночної діяльності (ч.12 ст.24);
- іншої кількості голосів для прийняття рішення з питань порядку денного загальних зборів учасників (ч.5 ст.34);
- щодо порядку надання згоди на вчинення правочинів, щодо яких є заінтересованість (ч.2 ст.45).

2) Затвердження оцінки вкладу у негрошовій формі (ч.3 ст.13).

3) Встановлення інших строків для внесення додаткових вкладів під час збільшення статутного капіталу за рахунок додаткових вкладів, можливість учасників вносити додаткові вклади без дотримання пропорцій їхніх часток у статутному капіталі або права лише певних учасників вносити додаткові вклади, а також може бути виключений етап внесення додаткових вкладів лише тими учасниками товариства, які мають переважне право (ч.7 ст.18).

4) Рішення про укладення відплатного договору про набуття товариством частки у власному статутному капіталі (ч.2 ст.25).

5) Рішення про виплату дивідендів в іншій формі, ніж грошовими коштами (ч.2 ст.26).

6) Рішення з будь-якого питання без дотримання вимог, встановлених законом та статутом щодо порядку скликання загальних зборів учасників та щодо повідомлень (ч.10 ст.31).

7) Рішення про внесення змін до порядку денного (ч.10 ст.32).

8) Рішення з питань, не включених до порядку денного (ч.5 ст.33).

9) Рішення про проведення загальних зборів за межами території України (ч.7 ст.33).

10) Рішення загальних зборів учасників, прийняті шляхом опитування (ч.10 ст.36).

4/05/18 13:12  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 10:56Дерево
А ось те, що можна буде передбачити в статуті інакше, ніж встановлюється ЗУ "Про ТОВ (ТДВ)".

Положення закону, які можна змінити статутом.

1) Обмеження щодо зміни співвідношення часток учасників (ч.3 ст.12).
2) Інший строк внесення вкладів учасниками з дати реєстрації (ч.1 ст.14).
3) Додатковий строк для погашення заборгованості за невнесеним вкладом (ч.1 ст.15).
4) Інший порядок реалізації переважного права учасників на придбання частки, розподілу відчужуваної частки (частини частки) між іншими учасниками, відмови від реалізації переважного права учасника на придбання частки (її частини), правило, згідно якого інші учасники не мають переважного права на придбання частки; обов’язок учасника провести з іншими учасниками переговори щодо продажу частки (ч.6 ст.20).
5) Відчуження частки (її частини) та надання її в заставу допускається лише за згодою інших учасників (ч.2 ст.21).
6) Строк на прийняття рішення щодо надання згоди на вихід учасника (ч.3 ст.24).
7) Інший строк для виплат учаснику, який вийшов (ч.7 ст.24)
8) Інші строк, порядок, розміри та спосіб проведення розрахунків з учасником, що виходить, а також порядок вибору суб’єкта оціночної діяльності (ч.12 ст.24).
9) Період, за який виплачуються дивіденди (ч.3 ст.26).
10) Строк виплати дивідендів (ч.ч.4 ст.26).
11) Додаткові умови, за яких загальні збори учасників не можуть приймати рішення про виплату дивідендів, чи за яких дивіденди не можуть виплачуватися (ч.2 ст.27).
12) Визначення кількості голосів, які має кожен учасник на загальних зборах учасників (ч.3 ст.29).
13) Інші питання, які можуть бути віднесені до виключної компетенції загальних зборів учасників (ч.4 ст.30).
14) (ч.9 ст.31)
15) Орган, уповноважений на скликання загальних зборів учасників (ч.1 ст.32).
16) Строк повідомлення учасників про дату проведення загальних зборів учасників (ч.3 ст.32).
17) Іншій спосіб повідомлення учасників про дату проведення загальних зборів учасників (ч.4 ст.32).
18) Строк повідомлення про внесення змін до порядку денного (ч.9 ст.32).
19) Порядок ознайомлення із документами та інформацією, необхідними для розгляду питань порядку денного на загальних зборах учасників (ч.11 ст.32).
20) Порядок проведення загальних зборів учасників (ч.1 ст.33).
21) Інше місце проведення загальних зборів учасників (ч.7 ст.33).
22) Інший порядок прийняття рішень загальними зборами учасників, ніж відкрите голосування (ч.1 ст.34).
23) Інша кількість голосів для прийняття рішення загальними зборами учасників, але не менше, ніж більшість голосів, яка передбачена законом, та крім рішень, які приймаються одностайно (ч.5 ст.34).
24) Обмеження щодо прийняття рішення загальними зборами учасників шляхом опитування (взагалі або з певних питань) (ч.1 ст.36).
25) Додаткові питання, рішення з яких не приймаються шляхом опитування (крім тих, що передбачені в ч.2 ст.36) (ч.3 ст.36).
26) Встановлення, хто може бути ініціатором проведення опитування (ч.4 ст.36).
27) Визначення засобів електронної комунікації, якими учасникам може надсилатися запит з проектом рішення із запропонованого питання ініціатором опитування (ч.5 ст.36).
28) Порядок відповіді (у разі згоди із запитом) учасником, який отримав запит (ч.6 ст.36).
29) Визначення засобів електронної комунікації, яким може надсилатися згода (ч.6 ст.36).
30) Вимоги до засвідчення волевиявлення учасників під час опитування (в тому числі необхідність нотаріального засвідчення справжності підпису учасника) (ч.7 ст.36).
31) Дата прийняття рішення, якщо голосування проводилось шляхом опитування (ч.10 ст.36).
32) Інші процедурні питання проведення опитування (ч.11 ст.36).
33) Можливість утворення наглядової ради (ч.1 ст.38).
34) Компетенція наглядової ради (ч.2 ст.38).
35) Порядок діяльності, компетенція, кількість членів, порядок їх обрання (у тому числі незалежних), розмір винагороди, порядок їх обрання та припинення повноважень (ч.3 ст.38).
36) Інша назва одноосібного виконавчого органу (ч.4 ст.39).
37) Можливість встановлення колегіального виконавчого органу та визначення його кількісного складу, іншої назви (ч.5 ст.39).
38) Можливість обрання членів виконавчого органу та його голови списком, кумулятивним голосуванням чи в іншому порядку (ч.6 ст.39).
39) Обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів, для прийняття рішення щодо яких скликається засідання колегіального виконавчого органу (ч.7 ст.39).
40) Перелік питань, прийняття рішення щодо яких вимагатиме більшої кількості голосів, ніж більшість голосів усіх членів колегіального виконавчого органу (ч.8 ст.39).
41) Можливість кожного або окремих членів колегіального виконавчого органу діяти від імені товариства без довіреності або можливість усіх чи окремих членів виконавчого органу вчиняти дії від імені товариства без довіреності виключно разом (ч.10 ст.39).
42) Вимога про обрання нових членів та тимчасових виконувачів для всіх членів колегіального виконавчого органу (ч.13 ст.39).
43) Можливість покладення витрат, пов’язаних з проведенням аудиту фінансової звітності, що проводиться на вимогу учасника (ів), який (які) володіють 10 і більше відсотків голосів на інших осіб або порядок їх відшкодування (ч.3 ст.41)
44) Визначення осіб, які є посадовими особами (ч.1 ст.42).
45) Документи, які товариство зобов’язано зберігати (ч.1 ст.43).
46) Особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини) (ч.1 ст.44).
47) Визначення порядку надання згоди на вчинення інших значних правочинів (ч.3 ст.44).
48) Особа, правочин укладений з якою буде вважатися правочином із заінтересованістю (ч.1 ст.45).
49) Порядок надання згоди на вчинення правочинів, щодо яких є заінтересованість (ч.2 ст.45).
50) Розмір додаткової (субсидіарної) відповідальності учасників ТДВ (ч.1 ст.56).

4/05/18 13:11  Konstantin_DОтправить письмо > tata_p    4/05/18 10:56Дерево
Поділюсь тим, що має.

Ось вимоги до статуту за діючим законодавством.

Вимоги до статуту ТОВ відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та Закону України «Про господарські товариства» (далі – Закон):
Статут товариства з обмеженою відповідальність повинен містити:
1. відомості про вид товариства (ст.4 Закону);
2. найменування юридичної особи (ст.88 ЦКУ, ст.4 Закону);
3. місцезнаходження товариства (ст.4 Закону);
4. предмет і цілі його діяльності (ст.4 Закону);
5. відмості про склад засновників та учасників товариства (ст.4 Закону);
6. порядок вступу до товариства (ст.88 ЦКУ);
7. порядок виходу з товариства (ст.88 ЦКУ);
8. розмір статутного капіталу товариства (ст.143 ЦКУ, ст.4 Закону);
9. порядок утворення статутного (складеного) капіталу (ст.4 Закону);
10. визначення частки кожного учасника в статутному капіталі товариства (ст.143 ЦКУ, ст.51 Закону);
11. розмір вкладу учасників (ст.51 Закону);
12. склад вкладу учасників (ст.51 Закону);
13. порядок внесення учасниками вкладів (ст.51 Закону);
14. порядок передення (переходу) часток у статутному фодні товариства (ст.143 ЦКУ, ст.51 Закону);
15. органи управління товариством (ст.88 ЦКУ, ст.143 ЦКУ, ст.4 Закону), в тому числі - склад органів (ст.143 ЦКУ, ст.4 Закону);
16. компетенція органів управління товариством (ст.88 ЦКУ, ст.143 ЦКУ, ст.4 Закону);
17. порядок прийняття рішення органами управління товариством (ст.88 ЦКУ, ст.143 ЦКУ, ст.4 Закону), в тому числі перелік питань, по яких необхідна кваліфікована більшість голосів (ст.4 Закону);
18. розмір резервного фонду товариства (ст.143 ЦКУ, ст.51 Закону);
19. порядок формування резервного фонду товариства (ст.143 ЦКУ, ст.51 Закону);
20. порядок розподілу прибутків товариства (ст.4 Закону);
21. порядок розподілу збитків товариства (ст.4 Закону);
22. порядок реорганізації товариства (ст.4 Закону);
23. порядок ліквідації товариства (ст.4 Закону);
24. порядок внесення змін до установчих документів (ст.4 Закону).

4/05/18 12:47  tata_pОтправить письмо > Mark-Don    4/05/18 12:39Дерево
спасибо за мнение. тоже даже бегло сравнив, поняла, что прописать и по-сарому и по-новому не выйдет в одном уставе.

4/05/18 12:46  tata_pОтправить письмо > Mark-Don    4/05/18 12:39Дерево
да горит же:))) нужно тов регистрировать в ближайшее время. потом уже наверное устав приводить в соответствие с новым зу.

4/05/18 12:39  Mark-DonОтправить письмо > tata_p    4/05/18 10:57Дерево
"...придеться регистрировать по старому, потом вносить изменения" - полностью согласен с Вашим выводом.
Но только не вносить изменения, а как того требует закон, принимать устав в новой редакции.
Однако это лишь в том случае, если "аж горит" с утверждением нового устава.
Если время терпит, то стоит подождать вступления в силу закона - осталось-то всего-ничего.

4/05/18 10:57  tata_pОтправить письмо > Marlboro!    4/05/18 09:31Дерево
а вот смотрите, например порядок принятия решений то, что бросилось в глаза,например при изменениях в устав - старый закон 50% голосов, новый 3/4. тут никак не напишешь иначе.
как тут пропишешь и для старого и для нового закона. блин похоже придеться регистрировать п старому, потом вносить изменения.

4/05/18 10:56  tata_pОтправить письмо > Konstantin_D    3/05/18 17:51Дерево
по новому закону перечень обязательных пунктов статута не так и велик. 5. ст. 11.
п. 6 статут може містити інші відомості, що не суперечать закону.
пытаюсь для себя разобраться с основными отличиями в законах именно в контексте устава.
ст. 4 про госп. тов. Установчі документи повинні містити відомості про вид товариства, предмет і цілі його діяльності, склад засновників та
учасників, найменування, розмір та порядок утворення статутного
(складеного) капіталу, порядок розподілу прибутків та збитків,
склад та компетенцію органів товариства та порядок прийняття ними
рішень, включаючи перелік питань, по яких необхідна кваліфікована
більшість голосів, порядок підписання установчих документів,
порядок внесення змін до установчих документів та порядок
ліквідації і реорганізації товариства.ст. 51 про госп тов. Установчі документи товариства з обмеженою відповідальністю,
крім відомостей, зазначених у статті 4 цього Закону, повинні
містити відомості про розмір часток кожного з учасників, розмір,
склад та порядок внесення ними вкладів, розмір і порядок
формування резервного фонду, порядок передання (переходу) часток у
статутному капіталі.
які саме "питання, які можна змінювати в статуті за новим законом, за діючим законодавством (як правило) не можна міняти положеннями статуту." вы уже обнаружили? пока основательно не зарылась в сравнение. там похоже и по компетенции ззу и т.д. есть отличия.порядок принятия решений то, что бросилось в глаза,например при изменениях в устав - старый закон 50% голосов, новый 3/4. тут никак не напишешь иначе.

4/05/18 10:31  tata_pОтправить письмо > Marlboro!    4/05/18 09:03Дерево
кстате, мне кажется, что по новому закону наглядова рада фактически те же функции, что и ревкомиссия. контроль деятельности органа управления. думаю может написать, что может создаваться ревкомиссия и наглядова рада.

4/05/18 09:33  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    4/05/18 09:31Дерево
Так, це практична точка зору. Погоджуюся. Надіюся, як і Ви з моєю теоретичною думкою ;)

4/05/18 09:31  Marlboro! > lawyer_beginner    4/05/18 09:27Дерево
Реально така комісія майже ні в кого не створюється, наслідків немає - тому це досить неочевидний обовязок
В будь-якому разі я не думаю, що реєстратор не пропустить такий статут. Можна звісно попередньо прокунсультуватись з конкретним реєстратором
А після (якщо) того, як пропустить, це вже буде не суттєво

4/05/18 09:27  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    4/05/18 09:03Дерево
Хм, не погоджуюся. "Контроль за діяльністю дирекції (директора) товариства з обмеженою відповідальністю здійснюється ревізійною комісією..." - ст. 63 закону про господарські товариства. Тут написано не про може, а про обов'язок.

4/05/18 09:03  Marlboro! > lawyer_beginner    4/05/18 08:47Дерево
Можна написати, що "може створюватись ревізійна комісія за рішенням ЗЗУ" - а там уже ТОВ хай вирішує

4/05/18 08:47  lawyer_beginnerОтправить письмо > Marlboro!    3/05/18 17:29Дерево
Це може не відповідати потребам товариства. Наприклад, зараз без згадки про ревізійну комісію статут не може бути, новим законом, як усім відомо, ревізійна комісія - може бути, але не є обов'язковою. Якщо в травні прописати ревізійну комісію, то і після 17 червня статут буде відповідати закону, але чи потрібна ця ревізійна комісія конкретному товариству?

3/05/18 17:51  Konstantin_DОтправить письмо > Marlboro!    3/05/18 17:29Дерево
ІМХО не так багат моментів, що перетинаються.
Ті питання, які можна змінювати в статуті за новим законом, за діючим законодавством (як правило) не можна міняти положеннями статуту.

3/05/18 17:29  Marlboro! > tata_p    3/05/18 17:00Дерево
Можна написати статут який буде відповідати і новим, і старим нормам

3/05/18 17:00  tata_pОтправить письмо > Mark-Don    23/04/18 23:11Дерево
Вопрос, если регистрировать ТОВ сейчас в мае, до вступления в силу закона. Устав прописывать по старым нормам? А потом приводить в соответствие к новым?

Страницы: << [1] 2 3 >>    Всего: 3

Реклама

bigmir)net TOP 100