RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Нет ответа из ДФС на жалобу по НУРам


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
20/09/18 11:24  Konstantin_DОтправить письмо > Konstantin_D    4/07/18 09:48Дерево
Доброго дня!
Хтось може підказати, в яких саме базах даних ДФС на сьогодні зазвичай обліковуються борги з податків?
Хто вносить цю інформацію за результатами перевірки та ППР - обласні органи ДФС?
В якому вигляді можна отримати підтвердження того, що у вказаних джерелах обліковується заборгованість підприємства з податків?

Інакше кажучи, якщо підприємство звертається до органу ДФС з проханням видати довідку про відсутність заборгованності за податками та зборами, в яких базах (джерелах) ДФС перевіряє відсутнсть такої заборгованності?

Продовжую воювати з ДФС з приводу відсутності відповідей на скарги.
По ЄДРСР бачу, що звертаються до суду із позовними вимогами накшталт
- визнати протиправними дії податкової щодо внесення змін до електронної бази..."Податковий блок", АРМ "Аудит", до картки особового рахунку по платнику податків
- зобов"язати відновити суми податкового кредиту та податкових зобов"язань в електронних базах...до картки особового рахунку по платнику податків

Але щоб заявляти таків вимоги, треба мати підтвердження того, що в певних базах (джерелах) обліковується заборгованість...

4/07/18 09:48  Konstantin_DОтправить письмо > вилы    27/03/18 12:53Дерево
Не підкажите, як багато часу пройшло між Вашим листом в податкову і моментом, коли податківці викреслили з баз заборгованість?

До початку червня ситуація була "ні нашим, ні вашим" - нам запис жити не заважав, податківці нічого не робили.
Але підприємство має намір брати участь у тендерах, а тому необхідно питання закривати.
26.06.2018 надав до ГУ ДФС в області лист про те, що внаслідок відсутності відповіді на наші скарги, вони вважаються задоволеними.

27/03/18 12:58  Konstantin_DОтправить письмо > вилы    27/03/18 12:53Дерево
Ми на стадії "при очередном визите бухгалтера в налоговую инспектор просто устно сказала что по учету висят суммы задолженности" - тільки в телефонному режимі.

Вони як зачудять арешт активів - потім в суді відбивайся.

Коли цим займалися райони - трохи простіше було, а ось ГУ ДФС у Дніпропетровській області трохи активніше буде.

27/03/18 12:53  вилы > Konstantin_D    27/03/18 12:45Дерево
вначале ни с чем. ждали. они никаких действий не предпринимали. потом при очередном визите бухгалтера в налоговую инспектор просто устно сказала что по учету висят суммы задолженности. по этому поводу нами было написано письмо со ссылкой на процедуру обжалования с копиями подтверждающих и они все суммы у себя поубирали. давно это было уже
в принципе можете ничего не делать и отреагировать только если они вам налоговое требование выставят или еще чего-то зачудят

27/03/18 12:45  Konstantin_DОтправить письмо > вилы    27/03/18 12:29Дерево
А з чим Ви до них зверталися?
Думаю, написати лист - прошу ... (а що саме - доки не можу сформулювати).

Фактично ж ППР є скасованими (будемо виходити з того, що на 100% вчасно відповідь не була надіслана), оскільки у випадку задоволення скарги резолютивна частина звучала б так: скаргу задовольнити, ППР скасувати.

Все інше (донарахування, пеня та інше) - це вже внутрішній облік ДФС.

27/03/18 12:29  вилы > Konstantin_D    27/03/18 11:40Дерево
у меня было. область не ответила вовремя. жалоба считалась удовлетворенной. через какое-то время и немного переписки они сами сняли с своих учетов насчитанные суммы

27/03/18 11:40  Konstantin_DОтправить письмо > Alex7    27/03/18 11:37Дерево
Можливо. Але все ж сумніваюсь, що обласна податкова у змові відділенням Укрпошти (вони навіть територіально на різних кінцях міста).

Думаю, проблема буде тільки в тому - що докази відправлення та вручення (оригінали) в ДФС в Києві, а на в області - немає нічого.

Але це вже будемо з"ясовувати в процесі так сказати.

P.S. А Вам відомі випадки, коли ДФС не вкладалась у строки для надання відповіді?

27/03/18 11:37  Alex7 > Konstantin_D    27/03/18 11:09Дерево
Нужно запросить копию ответа и доказательства вручения.
Налоговая часто действует в сговоре с почтой - письмо держат месяц на почте, а потом возвращают - решение считается врученным. Вы же пропускаете срок оплаты - возникает налоговый долг, пеня, залог, арест
Обжаловать НУР в суде еще возможно, но налоговый долг уже будет висеть.

Мы подаем иски в суд не дожидаясь ответа из ДФС, так надежней

27/03/18 11:09  Konstantin_DОтправить письмо > Alex7    27/03/18 10:13Дерево
Пеню податківці нараховуют - сьогодні вже дзовнила інспектор.
Але відповіді не було зовсім ніякої (від слова "взагалі").
Питання отримання листів на пошті було на контролі ще з самого початку перевірки.

Будем писать, що скарга вважається задоволеною у повному обсязі у зв"язку із ненадходженням відповіді, та їхати до податкової.
Гада, що позиція податківців буде одна - скаргу відправляли, а ви її не захотіли отримати.
Прийдется вимагати надання доказів відправлення (фіскального чеку в оригіналі) - "иначе нам удачи не видать".

27/03/18 10:14  Konstantin_DОтправить письмо > Aleks01    27/03/18 08:29Дерево
Ці положення ПКУ я знаю.
Задумка була в тому, щоб мати відповідь з Укрпошти - в період з ... под ... на вашу адресу листів від ДФС не надходило.
І вже після цього звертатися до ГУ ДФС в області - щоб податківців не змогли/не встигли щось намухлювати.

Чесно кажучи, поки що не чув про випадки, коли ДФС пропускала строки відповіді.

27/03/18 10:13  Alex7 > Konstantin_D    12/03/18 09:46Дерево
Посмотрите в личном кабинете на сайте ДФС Если ответ был не в вашу пользу, должна была появиться сумма задолженности

27/03/18 08:29  Aleks01Отправить письмо > Konstantin_D    12/03/18 09:46Дерево
За ПКУ коли відповідь на скаргу надійшла несвоєчасно, то вона вважається задоволеною на користь платника податків - знайдіть це самостійно в ПКУ, напишіть лист в свою податкову та прикладіть документи, що свідчять про відправлення вашої скарги в вищестоячу і т.п. - десь так

12/03/18 09:46  Konstantin_DОтправить письмо   Дерево
Стандартная ситуация - в августе 2017 ГУ ДФС в области провело внеплановую невыездную документальную проверку, составило акт о нарушениях, прислало НУРы.
Подали жалобу на НУРы в ДФС.
15.11.2017 получили ответ из ДФС о том, что срок рассмотрения жалобы продлен до 28.12.2017 г.
И с тех пор тишина - ни от ДФС, ни от ГУ ДФС в области никакой реакции.
Почту получаем регулярно, пропустить ответ не могли.
Обращались в свое почтовое отделение и на главпочтамт с запросом, приходили какие-либо письма от ДФС за такой-то период на наш адрес.
Почтовое отделение в устном порякде, а Главпочтамт - в письменном ответило, что могут дать ответ только если известен код отправления. А вот так взагалі ответить не могут.

Вопрос - кто как поступает в подобных ситуациях?

С одной стороны не хочется писать в область (мол, сроки прошли, ДФС нам ничего не ответило, значит, жалоба удовлетворена, НУРы отменены) пока все тихо.
С другой стороны - бездействовать тоже не лучший вариант.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100