RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Бизнес-Форум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Повернення коштів за неякісний ремонт речі


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
4/10/18 17:04  rommkopf > iryna.ter    4/10/18 15:53Дерево
Я не маю на увазі аналогію закону, я маю на увазі застосування загальних положень про зобов'язання та його виконання. Поставка товарів та надання послуг - це окремі випадки загальних положень про зобов'язання, тому за моїм посиланням Ви цілком можете переходити від окремого (поставка товару) до загального і знову до вже іншого окремого (надання послуг), перевірити, чи достатньо у Вас підстав вважати договір укладеним, чи конкретизовано предмет та строки виконання і т.д.

4/10/18 15:53  iryna.terОтправить письмо > rommkopf    4/10/18 15:26Дерево
за посиланням, яке Ви дали мова йде про непоставку товару та повернення у звязку з цим попередньої оплати, ці норми ЦК чітко з глави ЦК про купівлю-продаж. Тут звісно все просто, а от як бути з послугами (роботами з ремонту)? Ви маєте на увазі, що можна застосувати аналогію закону? норми, що стосуються купівлі-продажу застосувати до підряду?
норми про безпідставне отримання коштів тут застосувати теж ніяк - кошти отримано на підставі рахунку за ремонт(перераховано як попередня оплата за ремонт).

4/10/18 15:26  rommkopf > iryna.ter    4/10/18 13:01Дерево
Що вказано в рахунку та платіжному дорученні щодо призначення платежу?
Повернути кошти можна або посилаючись на їх набуття без достатньої правової підстави (глава 51 ЦКУ) або як повернення саме передоплати за договором (докладніше див. алгоритми та статті НПА за посиланням): [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]

4/10/18 13:01  iryna.terОтправить письмо > rommkopf    4/10/18 11:48Дерево
Послуги не прийнято, гідромотор не пройшов технічне приймання з ремонту на відповідність технічним параметрам

4/10/18 11:48  rommkopf > iryna.ter    2/10/18 16:20Дерево
Як оформлювали (якщо оформлювали) приймання-передачу послуг, чи були в цих документах зауваження замовника?

3/10/18 15:41  Могильная Я.Я.Отправить письмо > ротор1    3/10/18 13:14Дерево
Но на вопрос, я так понимаю, вы тоже не знаете ответ?

3/10/18 13:14  ротор1 > Могильная Я.Я.    3/10/18 11:43Дерево
По-перше, ЗУ "Про захихст прав споживачів" тут ні до чого взагалі. По-друге, прочитайте в ст. 1 цього Закону визначення терміну "продукція".

3/10/18 11:43  Могильная Я.Я.Отправить письмо > iryna.ter    2/10/18 16:20Дерево
Вопрос на первый взгляд простой, но в ЦК и ЗУ "О защите прав потребителей" не предусмотрена возможность возврата денег за услугу, в отличии от товара.

2/10/18 16:20  iryna.terОтправить письмо   Дерево
Правовідносини між ДП (замовник) та ПП (підрядник, договору в письмовому вигляді не має, оплата 100%(аванс)була здійснена по рахунку. Послуги з ремонту надані неякісно, річ повертали ПП для усунення недоліків, однак іх усунути пп не вдалось. Як повернути кошти за неякісно зроблений ремонт? на які норми посилатись? В ЦК по підряду йде мова лише про збитки.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100