Сортировать по времени сообщений
[ ]
|
21/12/18 15:33
Sven > ydcrbh1957
21/12/18 15:18
Вопросы возникают всегда:) Этот, так называемый опус, поверг в ступор не только Вашу бухгалтерию. Написанный эзоповым языком, он оставил больше вопросов за собой, чем ответом. Ключевое в этом всем бреде вот это - "бюджетні зобов'язання мають братися в тому періоді, в якому настає відповідна подія" Осталось только разобраться что же это за "подія" такая? Приказ на отпуск? Сам отпуск? Или что-то третье?? С моей точки зрения, если в бюджете 2018 года была статья расходов, предусматривающая отпуск Иванова, к примеру, то такой Иванов может топать туда даже в последний день года. Т.е. для меня "подія" - это приказ на отпуск. Ваш бухгалтер, как мне видится, считает, что "подія" - это отпуск. И поскольку он разбит на два временных отрезка - 2018 год и 2019 год, он делает вывод, что в 2019 году Иванову отпуска ещё не положено, поскольку нет бюжетирования. Вот такие дела.
|
21/12/18 15:18
ydcrbh1957 > Sven
20/12/18 21:23
В том то и дело, что указанный сын ошибок трудных показывает, что ранее никогда не возникало в связи с этим подобных вопросов
|
20/12/18 21:23
Sven > ydcrbh1957
20/12/18 13:03
Учитывая, что речь идет о бухе бюджетного предприятия, его трактовка не то чтобы правильная, просто она - разумная. Он не хочет связываться с КРУ, поэтому подстраховывается такими выводами. Это называется опытом.
|
20/12/18 13:03
ydcrbh1957

Державному службовцю графіком відпусток передбачена щорічна відпустка (частина) з 28.12.2018 р. до 11.01.2019 р.
І раптом голов. бух, посилаючись на лист Державної аудиторської служби України від 10.10.2018 р. N 25-14/497 "Щодо оплати відпускних у перехідний період", в якому зазначено наступне: ""абзацом другим пункту 5 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року N 228, визначено, що установи мають право брати бюджетні зобов'язання витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлених затвердженими кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету, планами надання кредитів із загального фонду бюджету, планами спеціального фонду.
З огляду на зазначене та на те, що виходу працівника у відпустку передують видання наказу та виплата відпускних, витрати на які передбачаються кошторисом на відповідний рік, слід вважати, що бюджетні зобов'язання мають братися в тому періоді, в якому настає відповідна подія.
З огляду на зазначене та на те, що виходу працівника у відпустку передують видання наказу та виплата відпускних, витрати на які передбачаються кошторисом на відповідний рік, слід вважати, що бюджетні зобов'язання мають братися в тому періоді, в якому настає відповідна подія."",---
доводить до державного службовця, що може дати йому відпустку тільки за період з 28.12. до 31.12.2018 р. включно, а у січні передбачена графіком відпустка не може бути надана внаслідок відсутності коштів у січні 2019 р. І що державний службовець може взяти на цей період тільки безоплатну відпустку.
Питання:
1). Чи вірно голов. бух трактує вказані норми і дійсно за таких обставин державний службовець не має права на отримання відпустки у січні, як передбачено графіком? Дякую
|