RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Трудовые правоотношения

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Ч.1 ст.84 ЗУ Про держслужбу: припинення державної служби у зв’язку із втратою права на д/с


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
19/09/19 18:01  lyk > ydcrbh1957    19/09/19 17:04Дерево
набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення; є іншою підставою припинення державної служби, яка повязана з втратою державним службовцем права на державну службу або його обмеження... у ст.83 передбачено розмежування підстав для припинення державної служби

19/09/19 17:58  lyk > ydcrbh1957    19/09/19 17:04Дерево
в межах дісциплінарного провадження звільнення відбувається з інших підстав
Стаття 87. Припинення державної служби за ініціативою суб’єкта призначення 1. Підставами для припинення державної служби за ініціативою суб’єкта призначення є:
4) вчинення державним службовцем дисциплінарного проступку, який передбачає звільнення.
згідно ч.5 ст.66 Звільнення з посади державної служби є винятковим видом дисциплінарного стягнення і може бути застосоване лише у разі вчинення дисциплінарних проступків, передбачених пунктами 1, 3, 7, 9-11, 13, 14 частини другої статті 65 цього Закону, а також вчинення систематично (повторно протягом року) дисциплінарного проступку, передбаченого пунктом 12 частини другої статті 65 цього Закону. Саме за вчинення таких проступків відбувається звільнення з посиланням на п.4 ч.1 ст.87 Закону

19/09/19 17:04  ydcrbh1957Отправить письмо > lyk    13/09/19 15:20Дерево
до дисціплинарної відповідальності винна особа притягується одночасно з притягненням її до адміністративної відповідальності.

таким чином, звільнення за ч.3 ст.84 ЗУ "Про ДС" здійснюється в межах дісциплінарного провадження ?

13/09/19 15:21  lyk > ydcrbh1957    13/09/19 10:42Дерево
"повинна застосовуватися норма з ч.5 ст.74 КАСУ" ?

13/09/19 15:20  lyk > ydcrbh1957    13/09/19 10:42Дерево
Відповідно до частини другої статті 65 Закону № 1700 особа, яка вчинила корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язане з корупцією, однак судом не застосовано до неї покарання (!) або не накладено на неї стягнення у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю(!), ...., підлягає притягненню до дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Якщо застосовано покарання - штраф, то яка ще може бути дисциплінарка

13/09/19 10:42  ydcrbh1957Отправить письмо > lyk    12/09/19 17:48Дерево
тобто, таке звільнення можливе в межах дисциплінарного провадження і тому в цьому випадку повинна застосовуватися норма з ч.5 ст.74 КАСУ

12/09/19 17:48  lyk > ydcrbh1957    12/09/19 14:32Дерево
Лист Національного агентства України з питань державної служби від 04.04.2018 р. № 68/20/22-18

12/09/19 17:44  lyk > ydcrbh1957    12/09/19 14:32Дерево
що цим хочете сказати?

12/09/19 14:32  ydcrbh1957Отправить письмо > lyk    10/09/19 20:07Дерево
Методичні рекомендації щодо діяльності уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції
Затверджене Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 13.07.2017 № 317
…3.4. Здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства
Обмеження щодо заборони особі, звільненій з посади у зв'язку з притягненням до відповідальності за корупційне правопорушення, займатися діяльністю, пов'язаною з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування, або такою, що прирівнюється до цієї діяльності, встановлюється виключно за вмотивованим рішенням суду, якщо інше не передбачено законом.

10/09/19 20:07  lyk > ydcrbh1957    10/09/19 11:11Дерево
Стаття 19. Право на державну службу. На державну службу не може вступити особа, яка:5) піддавалася адміністративному стягненню за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення - протягом трьох років з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили; Відповідно право на державну службу така особа не має
вчинення державним службовцем адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, що підтверджується рішенням суду, яке набрало законної сили, є підставою для припинення державної служби у зв'язку із втратою державним службовцем права на державну службу.

10/09/19 11:11  ydcrbh1957Отправить письмо   Дерево
Державний службовець (один із керівників держ. органу) притягнений до адміністратиної відповідалності згідно із ч.ч. 1 і 2 ст. 172-7 КУпАП за неповідномлення про наявність реального конфлікту інтересів та прийняття рішення в умовах цього конфлікту інтересів (пов’язане з корупцією правопорушення).

Санкції за ці правопорушення передбачають тільки накладення штрафу. Припинення державної служби як санкція вказаними нормами не передбачено.

Пункт 3 ч.1 ст. 84 КУпАП встановлює таку підставу для припинення державної служби у зв’язку із втратою права на державну службу - набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення.

Питання: Припинення державної служби на зазначеній підставі можливо лише в тому випадку, якщо у санкції відповідної статті КУпАП передбачене таке припинення чи припинення наступає в любому випадку (коли така санкція у статті КУпАП відсутня) ?
Дякую

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100