RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Азбука для ЧП / ФЛП

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Прекращение деятельности СПД-фл


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
22/12/08 16:18  СПДфЛ_ > liubaha    22/12/08 16:13Дерево
вот собираюсь к инспектору. Ранее он запросил доки. Из доков нашлось три договора, выписка о движении по счету, Ф10 и квитанции ЕН. пытаюсь понять хватит ли инспектору этого и что вообще делать дальше)
Спасибо за участие)

22/12/08 16:13  liubahaОтправить письмо > СПДфЛ_    22/12/08 15:53Дерево
Сумма должна быть подтверждена доками, нет доков - говорите с инспектором...
Это не та ситуация, чтоб строить из нее проблему.

22/12/08 15:53  СПДфЛ_ > liubaha    22/12/08 15:49Дерево
суммы есть. прибыль была.

22/12/08 15:49  liubahaОтправить письмо > СПДфЛ_    22/12/08 15:45Дерево
Книгу доходов вели, там какие-то суммы есть? В отчетах прибыль показывали, прибыль была вообще?

22/12/08 15:45  СПДфЛ_ > liubaha    22/12/08 15:37Дерево
оплата ЕН и Ф10 есть. есть даже кой-какие договры. а вот всего остального нет. что с этим делать? не подделывать же. НИ сможет как-то проверить без предоставления реестра?

22/12/08 15:37  liubahaОтправить письмо > СПДфЛ_    22/12/08 15:05Дерево
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ від 14.12.2004р. N 9652/Г/17-3115

ДПАУ розглянула питання, викладені у листі, і повідомляє.

З 01.07.2004 р. порядок держреєстрації СПД, а також реєстрації припинення підприємницької діяльності, зокрема, фізичної особи - підприємця за його рішенням регулюється Законом України від 15.05.2003 р. N 755 "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Облік платників податків належить до функцій податкових органів, визначених Законом України від 04.12.90 р. N 509 "Про державну податкову службу в Україні", на підставі якого наказом ДПАУ від 19.02.98 р. N 80 затверджено Інструкцію про порядок обліку платників податків, що зареєстрована в Мін'юсті України 16.03.98 р. N 172/2612.

Згідно з цим порядком для зняття з обліку, у разі прийняття власником (власниками) рішення про ліквідацію, платнику податків слід у 3-денний термін з дати прийняття рішення подати в орган ДПС, в якому платник перебуває на обліку, такі документи: заяву про зняття з обліку платника податків за ф. N 8-ОПП, оригінали документів, що видаються органами ДПС платнику податків (свідоцтва, патенти, довідки за формою N 4-ОПП, інші довідки тощо) і підлягають поверненню до органу ДПС, а також завірені органом ДПС копії цих документів, якщо такі видавалися та підлягають поверненню до органу ДПС.

Для внесення до Єдиного держреєстру запису про рішення фізичної особи - підприємця щодо припинення нею підприємницької діяльності фізична особа - підприємець або уповноважена нею особа повинні подати держреєстратору (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи: нотаріально посвідчену заяву про припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем, документ, що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про прийняття фізичною особою - підприємцем рішення щодо припинення підприємницької діяльності.

Для проведення держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням фізична особа - підприємець або уповноважена нею особа не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації подає держреєстратору особисто (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням, свідоцтво про держреєстрацію фізичної особи - підприємця; довідку відповідного органу ДПС про зняття фізичної особи - підприємця з обліку як платника податків; довідку відповідного органу ПФУ про зняття з обліку; довідки відповідних органів фондів соцстрахування про зняття з обліку.

Довідка органу ДПС про зняття фізичної особи - підприємця з обліку як платника податків надається після проведення документальної перевірки її підприємницької діяльності.

Проведення документальних перевірок суб'єктів СПД регулюється Указом Президента України від 23.07.98 р. N 817/98 "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності" та постановою КМУ від 15.10.2003 р. N 1625 "Про внесення змін до Порядку координації проведення планових виїзних перевірок фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності контролюючими органами", якими регулюються порядок і строки проведення як планових, так і позапланових перевірок, до яких належать обставини у зв'язку з реорганізацією (ліквідацією) підприємства чи припиненням підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за його рішенням.

Пріоритетними визнаються встановлені органами ДПС строки, які не перевищують 30 робочих днів, крім перевірок СПД з річним сукупним валовим доходом 20 млн. гривень і більше, строки проведення яких можуть перевищувати 30 робочих днів.

Обмеження у строках та підставах проведення перевірок СПД не поширюються на перевірки, що проводяться на особисте прохання СПД. Тобто конкретного терміну проведення даної перевірки законодавством не встановлено.

Після проведеної перевірки платника податків, у разі встановлення факту відсутності заборгованості перед Держбюджетом України та місцевими бюджетами, орган ДПС знімає його з обліку. Зняття з обліку платника податків в органах ДПС проводиться за наявності повідомлення від установи банку про закриття такому платнику рахунків. Після завершення процедури зняття з обліку орган ДПС складає довідку про зняття з обліку платника податків за ф. N 12-ОПП, яку надсилає до органів держреєстрації або органу, що здійснив реєстрацію.

Якщо проведеною перевіркою платника податків встановлено факт заборгованості його перед бюджетами, орган ДПС не знімає його з обліку, а підрозділи обліку та звітності складають повідомлення про наявність обов'язків зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) за ф. N 10-ОПП і надсилають його особі, відповідальній за погашення податкових зобов'язань або податкового боргу, що є такою відповідно до законодавства в разі ліквідації платника податків.

Заступник Голови
С. Лекарь

Коротко: все документы за все время деятельности (все квитанции об оплате единого налога, книгу доходов и трат СПД, накланые, товарные чеки, ПКО...)

22/12/08 15:05  СПДфЛ_ > для справки    15/08/05 14:16Дерево
Ситуация как у автора темы. Ликвидация. налоговая просит накладные. их нет.
Предусмотрена ли ответственность? Что вообще нужно дать налоговой (я о документах:)) чтобы они выдали свою справку? а то налоговая просит все документы за все время деятельности

16/08/05 22:36  НАДІЯ > для справки    16/08/05 15:10Дерево
Попробуйте напрямую спросить по телефону или по запросу письменному в ГНАУ о полномочиях аудиторов при закрытии СПДФЛ http://www.sta.gov.ua/

16/08/05 15:10  для справки > СДело    16/08/05 14:57Дерево
В том-то и дело, что СПДшник на едином налоге, который платил исправно.

16/08/05 14:57  СДело > для справки    15/08/05 14:16Дерево
Между принятием решения о прекращении предпринимательской деятельности и регистрацией прекращения предпринимательской деятельности есть временной интервал, в котом вас должны снять с с учета в том числе и налоговики. Для этого они по идее должны провести у вас проверку. Очевидно в рамках такой провекри и требуют документы (вы скорее всего находитесь на общей системе налогообложения). Что для предпринимателя на общей системе логично - учитывать при исчислении чистого дохода он может только документально подтвержденные расходы. Но не обязательно накладными (расходы можно подтвердить другими документами). В этой связи не понятно , по чему требуют именно накладные.

16/08/05 14:34  для справки > НАДІЯ    15/08/05 22:16Дерево
Уже запросили, но на руки пока не получили.
Смущает называемый ими размер штрафа более 5 тыс грн...

15/08/05 22:16  НАДІЯ > для справки    15/08/05 16:19Дерево
Попробуйте сказать налоговикам, что упрощенная система налогообложения предполагает не ведение бухгалтерского учета. И пусть они сошлются вам на пункт постановления или указа ГНАУ, по которому они предъявляют вам требования о предоставлении накладных (письменно).

15/08/05 16:19  для справки > для справки    15/08/05 14:16Дерево
что, никакой ответственности?

15/08/05 14:16  для справки   Дерево
Подскажите, пожалуйста, что грозит СПД-фл, если после принятия решения о прекращении предпринимательской деятельности, налоговая требует предоставить накладные, по которым закупался товар, а их (накладных) нет?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100