RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Трудовые правоотношения

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Увольнение беременной женщины по п.5 ч.1 ст.84 ЗУ "Про державну службу"


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
31/03/21 22:16  Гвость > lyk    28/03/21 23:05Дерево
Вже третій раз пишу, але пости не пропускають через "підозрілу послідовність символів повідомлення буде розміщено після перевірки".
Цікавість полягає в юридичних аспектах. Подібного випадку в практиці ВСУ не знайшов.
А взагалі трапився "служебный роман" :)

28/03/21 23:45  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > lyk    28/03/21 23:09Дерево
дякую

28/03/21 23:09  lyk > ОК АКА Олюня    27/03/21 02:33Дерево
інструкція вимагає записувати з формулюванням чинного законодавства із посиланням на відповідну статтю, пункт закону, тому достатньо вказати ст.84 Закону, якщо додатково "попереду" вказувати КЗпП то п.9 ст.36

28/03/21 23:05  lyk > Гвость    27/03/21 18:24Дерево
і все ж Ви не розкрили "цікавість" ситуації як так сталось? Кого з "фігурантів" прийняли на роботу першим... може у наведені ситуації потрібно було порушити питання конфлікту інтересів...

28/03/21 23:02  lyk > Гвость    27/03/21 18:24Дерево
Відносини, що виникають у зв’язку із вступом, проходженням та припиненням державної служби, регулюються цим Законом, якщо інше не передбачено законом. ст.5 Закону
Дія норм законодавства про працю поширюється на державних службовців у частині відносин, не врегульованих цим Законом.
Підстави для припинення державної служби визначені ст.83 Закону, якщо там не має Вашого випадку припинення "шукайте" у КЗпП...

27/03/21 18:24  Гвость > lyk    26/03/21 20:10Дерево
ЗУ "Про державну службу не відносить таку обставину (пряме підпорядкування) до ініціативи власника, а кзот відносить:
Стаття 41. Додаткові підстави розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу з окремими категоріями працівників за певних умов
Крім підстав, передбачених статтею 40 цього Кодексу, трудовий договір з ініціативи власника або уповноваженого ним органу може бути розірваний також у випадках:
...
4) перебування всупереч вимогам Закону України "Про запобігання корупції" у прямому підпорядкуванні у близької особи;

Отже за КЗОТом таке звільнення це ініціатива адміністрації, відповідно і заборона звільнення вагітних діє.
Так?

27/03/21 02:33  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > lyk    26/03/21 22:12Дерево
В приказе и трудовой кроме ст. 84 зУ О госслужбе нужно что-то из КЗоТ указывать?

26/03/21 22:37  Гвость > lyk    26/03/21 22:12Дерево
Дуже дякую! Все ясно.

26/03/21 22:12  lyk > Гвость    26/03/21 21:56Дерево
мають запропонувати іншу рівнозначну вакантну посаду державної служби в цьому державному органі (якщо така є) або у іншому державному органі і надати згоду на таке переведення ... за ст.41 може бути переведення і на нижчу вакантну посаду... керівник державної служби повинен у місячний строк вжити такі заходи до їх усунення

26/03/21 21:56  Гвость > lyk    26/03/21 21:42Дерево
Тобто пропонувати наявні вакансії(або повідмити про них) всеж зобов'язані? І тільки в разі висловленої незгоди (чи відсутності поданої заяви про перевод протягом 15 днів на врегулювання) настає неможливість переведення та звільнення?

26/03/21 21:42  lyk > Гвость    26/03/21 21:29Дерево
"може перевести" за змістом вказаної норми означає що за наявності такої можливості він не може в односторонньому порядку здійснити таке, адже потрібно отримати згоду державного службовця. Не має згоди державного службовця означає, що не має можливості перевести, в такій ситуації особа, яка перебуває у підпорядкуванні, підлягає звільненню із займаної посади.
це ж не те "може" що було у ч.3 ст.87

26/03/21 21:29  Гвость > lyk    26/03/21 20:10Дерево
"Власник чи уповноважений орган здійснює їх працевлаштування самостійно або через державну службу зайнятості".
Так, у разі звільнання у випадку повної ліквідації підприємств або закінчення строкового трудового договору. Але ж у нас не ліквідація, та службовець не на контракті (не строковий трудовий договір). Є якісь норми з цього приводу?

А щодо віднесення підстави до категорії для припинення державної служби у зв’язку із обмеженням права на державну службу, а не ініціативи роботодавця - це так і передбачено ст 83:
Стаття 83. Підстави для припинення державної служби
1. Державна служба припиняється:
1) у разі втрати права на державну службу або його обмеження (стаття 84 цього Закону);
...
4) за ініціативою суб’єкта призначення (стаття 87 цього Закону);

Отже... звільнення, та ще й без працевлаштування, без вихідної допомоги...
Тоді ще питання.
Згідно із ст Стаття 32. "Обмеження щодо призначення на посаду"
...
У разі виникнення обставин, що призводять до порушення вимог частини першої цієї статті, відповідні особи, близькі їм особи зобов’язані повідомити про це керівника державної служби та вжити заходів до усунення таких обставин у 15-денний строк.
Якщо в зазначений строк такі обставини добровільно не усунуто, керівник державної служби повинен вжити у місячний строк заходів до їх усунення. Для цього керівник державної служби МОЖЕ перевести державного службовця за його згодою ...

Отже - "може перевести" не означає "зобов'язаний перевести", в т.ч. на прохання працівника. З наведеного не вбачається обов'язку роботодавця запропонувати вакантну посаду (посади), так само як і обов'язку задовольнити заяву такого працівника про переведення...
Чи це так? Зовсім ніяких шансів уникнути звільнення?
Практики судової з подібними випадками не траплялось?

26/03/21 20:10  lyk > Гвость    26/03/21 18:23Дерево
Цікава ситуація... але в даному випадку має місце підстава для припинення державної служби у зв’язку із обмеженням права на державну службу, а не припинення державної служби за ініціативою суб’єкта призначення
фізіологічний стан державної службовки для застосування такої підстави припинення державної служби значення не має

26/03/21 19:29  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > Гвость    26/03/21 18:23Дерево
Власник чи уповноважений орган здійснює їх працевлаштування самостійно або через державну службу зайнятості.

26/03/21 18:23  Гвость   Дерево
Добрый день!
Такая ситуация: В гос.органе работают муж и жена (муж - начальник, жена в его подчинении, оба госслужащие).
Согласно ч. 1. ст. 27 ЗУ «Про запобігання корупції» такое не допускается. В случае невозможности перевода подчиненный подлежит увольнению.
Перевести нет возможности, нет согласия обоих, следовательно подчиненный подлежит увольнению.
НО - подчиненный это беременная женщина, которую вроде как нельзя увольнять (ст 184 КЗОТ).
И как быть?
Если ЗУ "Про державну службу" и ЗУ «Про запобігання корупції» специальные нормы, а КЗОТ общая -следует увольнять?
Может практику судебную по такой ситуацию подскажете? Мне найти пока не удалось.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100