RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение

Бизнес-Форум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Залучення інших суб’єктів у виконання договору держзакупівлі

Ваше имя:    EMail: 

Страницы:    Всего: 1

Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]

11/10/21 11:29  Yuri Loktionoff > Фаня    7/10/21 20:23Дерево
"Я новачок в цьому…": и я тоже.

"при яких умовах учасник процедури закупівлі може залучити": Якщо замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (абзац другий частини третьої статті 16).

"якого обсягу має бути залучені роботи, до 20 відсотків, чи понад 20 відсотків? На розсуд самого учасника?": якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків (частина сьома статті 17).

Если читать, как написано - от 0 до 100 процентов, но в случае от 20 до 100 заказчик обязан проверять субподрядчиков как участника.

7/10/21 20:23  Фаня   Дерево
Доброго дня. Чи можете мені допомогти, в тлумаченні умов закону Про публічні закупівлі. Я новачок в цьому…Питання в наступному: при яких умовах учасник процедури закупівлі може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору? Тобто, де регламентується, якого обсягу має бути залучені роботи, до 20 відсотків, чи понад 20 відсотків? На розсуд самого учасника? Якщо ніяких оговорок про це немає в умовах Замовника.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100