RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Финансы

Финансы и Ценные Бумаги

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Закрытые выпуски


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы: << [1] 2 3 4 5 6 7 >>    Всего: 7


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
1/08/06 12:14  GoGoОтправить письмо > Артем Божко    1/08/06 09:23Дерево
Блин это точно,
+ актуально

1/08/06 09:23  Артем БожкоОтправить письмо > GoGo    31/07/06 17:57Дерево
ага. не хватает еще фразы "за что мы стояли на майдане" ;)

31/07/06 17:57  GoGoОтправить письмо > Артем Божко    31/07/06 16:41Дерево
вобщем все как всегда
вы приносите а мы посмотрим
ничего личного чистый бизнес

31/07/06 17:26  ConstantineОтправить письмо > Атм-а    31/07/06 16:57Дерево
Спасибо (где мои глаза?!) :-)

31/07/06 17:23  ConstantineОтправить письмо > Артем Божко    31/07/06 16:41Дерево
На Лиге ничего не нашел, как и на сайте комиссии...

31/07/06 16:57  Атм-а > 1812    31/07/06 16:06Дерево

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

РОЗ'ЯСНЕННЯ

від 23.06.2006 р. N 5

Про порядок реєстрації випуску цінних паперів у зв'язку з набранням чинності Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок"

Роз'яснення затверджено
рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
від 23 червня 2006 року N 452

Відповідно до вимог статті 7 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", пункту 9 статті 6 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) роз'яснює порядок реєстрації випуску цінних паперів у зв'язку з набранням чинності Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок".

Здійснення емісій цінних паперів, рішення про які були прийняті емітентом до набрання чинності Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", регулюється відповідно до вимог Закону України "Про цінні папери і фондову біржу" та нормативно-правовими актами Комісії, що були чинними на дату прийняття рішення про випуск цінних паперів.

Відповідно до пункту 6 розділу 7 Прикінцевих положень Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" (далі - Закон) дія Закону поширюється на емісії цінних паперів, рішення про які були прийняті емітентами після набрання чинності цим Законом.

Чинні нормативно-правові акти Комісії, які регулюють процедуру емісії цінних паперів, а саме: Положення про порядок збільшення (зменшення) розміру статутного фонду акціонерного товариства, затвердженого рішенням Комісії від 16.10.2000 N 158, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.10.2000 за N 753/4974 (із змінами і доповненнями); Положення про порядок реєстрації випуску акцій закритих акціонерних товариств, затвердженого рішенням Комісії від 11.06.2002 N 167, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.07.2002 за N 587/6875 (із змінами і доповненнями); Положення про порядок реєстрації випуску акцій відкритих акціонерних товариств, затвердженого рішенням Комісії від 09.02.2001 N 18, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.05.2001 за N 449/5640 (із змінами та доповненнями); Положення про порядок реєстрації випуску облігацій підприємств, затвердженого рішенням Комісії від 17.07.2003 N 322, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за N 706/8027 (із змінами і доповненнями); Положення про порядок реєстрації випуску облігацій внутрішніх місцевих позик, затвердженого рішенням Комісії від 07.10.2003 N 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2003 за N 982/8303; Положення про порядок реєстрації випуску сертифікатів фонду операцій з нерухомістю, що випускаються в бездокументарній формі, інформації про їх випуск та проспекту емісії, затвердженого рішенням Комісії від 04.10.2005 N 511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.10.2005 за N 1271/11551; Положення про порядок реєстрації випуску іпотечних сертифікатів, що випускаються в бездокументарній формі, інформації про їх випуск та звіту про підсумки випуску іпотечних сертифікатів, затвердженого рішенням Комісії від 23.03.2006 N 187, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.04.2006 за N 451/12325; Положення про порядок реєстрації звіту про підсумки випуску сертифікатів фонду операцій з нерухомістю, затвердженого рішенням Комісії від 14.02.2006 N 106, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.03.2006 за N 334/12208, діють у частині, що не суперечить вимогам Закону.

Для реєстрації проспекту емісії цінних паперів, реєстрації змін до проспекту емісії цінних паперів, реєстрації випуску цінних паперів, реєстрації звіту про результати розміщення цінних паперів емітенти цінних паперів надають до Комісії документи згідно з вимогами чинних нормативно-правових актів Комісії в частині, що не суперечить вимогам Закону.

При підготовці документів для реєстрації проспекту емісії цінних паперів, реєстрації змін до проспекту емісії цінних паперів, реєстрації випуску цінних паперів, реєстрації звіту про результати розміщення цінних паперів емітенти цінних паперів можуть керуватись проектами нормативно-правових актів Комісії (змін до них), які розроблені з метою приведення чинних нормативно-правових актів Комісії у відповідність до вимог Закону, схвалені рішеннями Комісії та розміщені на офіційному веб-сайті Комісії (ssmsc.gov.ua).

До набрання чинності нормативно-правових актів Комісії (змін до них), які розроблені з метою приведення чинних нормативно-правових актів Комісії у відповідність до вимог Закону, рішення про реєстрацію проспекту емісії цінних паперів, реєстрацію змін до проспекту емісії цінних паперів, реєстрацію випуску цінних паперів, реєстрацію звіту про результати розміщення цінних паперів приймається Комісією на своєму засіданні.

Комісія перевіряє документи, надані емітентами на реєстрацію проспекту емісії цінних паперів, реєстрацію змін до проспекту емісії цінних паперів, реєстрацію випуску цінних паперів, реєстрацію звіту про результати розміщення цінних паперів на їх відповідність вимогам Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та чинному законодавству України.



Голова Комісії
А. Балюк



31/07/06 16:41  Артем БожкоОтправить письмо > 1812    31/07/06 16:06Дерево
одно из последних. в Лиге есть. лень искать))

31/07/06 16:06  1812 > Артем Божко    31/07/06 12:30Дерево
а можно ссылку на разъяснение комиссии

31/07/06 12:30  Артем БожкоОтправить письмо > GoGo    30/07/06 14:55Дерево
в разъяснении комиссии написано, что можно регистрировать все выпуски любых ЦБ по старому положению, в части, в которой оно не противоречимт закону, а можно согласно проектов

30/07/06 14:55  GoGoОтправить письмо > Constantine    21/07/06 13:43Дерево
Тема уже боле чем актуальна. Готовим документы 3 кварталом на закрытый выпуск. Ходит информация что комиссия требует уже чтоб документы соответствовали проекту!
Еще месяц назад хотели чтоб соответствовали положению но не всупереч закону.
Проект изменений к 322 положению еще не утвержден - у когонибудь есть информация поточнее?
тк открытые и закрытые выпуски по проекту всетаки немного гемороя прибавят
комунибцдь в комиссии нормальный ответ дали?

21/07/06 15:08  briz07Отправить письмо > someone    21/07/06 11:44Дерево
Т.е. объем номинальной стоимости эмиссии меньше чем при целевых, вот и первая причина экономии.

21/07/06 15:07  briz07Отправить письмо > someone    21/07/06 11:44Дерево
Стоимость выпуска 100 шт. облигаций и 50 шт. облигаций, большая разница

21/07/06 13:43  ConstantineОтправить письмо > someone    21/07/06 11:41Дерево
привлекаешь деньги на покупку товаров в Китае, реально за эти деньги строишь дома. нецелевое использование тут обсуждалось уже - ничем не грозит.

21/07/06 11:44  someoneОтправить письмо > briz07    10/07/06 11:23Дерево
Скажите,плз, за счет чего получается такая значительная экономия?

21/07/06 11:41  someoneОтправить письмо > briz07    21/07/06 11:31Дерево
Вы входите в какой-то холдинг? Мне, как застройщику, трудно привлечь деньги просто так, без привлечения внимания налоговой.

21/07/06 11:31  briz07Отправить письмо > someone    21/07/06 11:23Дерево
Мы выпускаем облигации не для финансирования строительства, а просто чтобы занять денег.

21/07/06 11:23  someoneОтправить письмо > briz07    21/07/06 11:18Дерево
А как же з-н про инвестиционную деятельность, где фигурируют именно ЦЕЛЕВЫЕ облигации?

21/07/06 11:18  briz07Отправить письмо > someone    21/07/06 11:03Дерево
У нас дисконтныеденежные (не целевые)

21/07/06 11:03  someoneОтправить письмо > briz07    21/07/06 09:58Дерево
Хм, а разве целевые облигации не погашаются при постройке дома???

21/07/06 09:58  briz07Отправить письмо > someone    20/07/06 12:25Дерево
:-)) Ну батенька и вопросики у Вас...
Да несколько раз, если я построил одни дом и передал покупателям квартиры,
почему я не могу продать бумаги еще раз???

20/07/06 12:25  someoneОтправить письмо > briz07    11/07/06 18:11Дерево
Простите, а что значит "облигации обращаются несколько раз"?

18/07/06 09:45  briz07Отправить письмо > Александр Гусев    17/07/06 14:36Дерево
Да уже разобрались.. Эмитент может продать и дороже номинала..(эт так имеет он такую возможность).

17/07/06 14:36  Александр Гусев > briz07    14/07/06 17:30Дерево
Застройщик (он же эмитент облигаций) просто не имеет права продавать на первичке по иной цене, чем указано в зарегистрированной ГКЦБФР информации о выпуске: для дисконтных - расчетная, для процентных и целевых - номинал. Какие у него варианты? По-моему, Ваша налоговая что-то перемудрила и Вам "мозги запарила". Гоните их в шею...
"...дорасчет неуплаченных налогов..." КАКИХ??? Сумма привлеченных средств не идет в вал. доход эмитента. Откуда налоги???

17/07/06 10:30  briz07Отправить письмо > Constantine    14/07/06 17:41Дерево
Ну глупость или нет, налоговой эт не понятно, а котировки и цена, это понятно, тем более, что подобное уже было на практике, если у конкретного Застройщика этого не будет, я за него искренне рад!
А то что продажа на первичке, а физик- вторичка, к дел не относится..
Почему Застройщик не продает по более высокой цене? Почему у него покупатель только один ПИФ ? Ну и так далее, вот типичные вопросы...

14/07/06 17:41  ConstantineОтправить письмо > briz07    14/07/06 17:29Дерево
Глупость какая! застройщик продавал на первичке, а вторичный рынок свободный - кто как хочет, так и продает. застройщику от продажи его бумаг где-то там ни жарко, ни холодно.

14/07/06 17:30  briz07Отправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 15:10Дерево
Речь идет о котировках ценных бумаг и их цене на рынке..

14/07/06 17:29  briz07Отправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 15:02Дерево
Сейчас объясню свою мысль,
Если застройщик, написал в инфо, что продает по 10 коп. а согласно отчетности торговцев, эти облигации торгуются на рынке по 20 коп., то вопрос к застройщику-
Почему ты продаешь не по 20 коп.???
А раз так вот тебе обычная цена, вот дорасчет неуплаченных налогов и вперед плати...

14/07/06 15:39  firОтправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 15:10Дерево
Превед застройщеги !

14/07/06 15:10  Александр Гусев > fir    14/07/06 13:48Дерево
Стаття, конечно, содержательная ;-)
Алаверды г-ну Антонову:
"В новом Порядке регистрации выпуска облигаций предприятий будет предусмотрено, что целевые облигации застройщиков могут реализовываться только через организатора торговли ЦБ. Думаю, это направление ... приведет к массовому отказу строителей от таких механизмов привлечения средств."
Просто сравните количество публичных и закрытых выпусков до и после введения рейтингования.

14/07/06 15:02  Александр Гусев > briz07    14/07/06 13:36Дерево
Не, я может не вник в контекст обсуждения, но применительно к процентным/дисконтным облигациям:
а) какие налоговые обязательства у эмитента (что-куда налоговой донасчитывать)? Может Вы имеете ввиду отнесение процентов/дисконта в ВЗ? Т.е. речь идет о размере установленной процентной ставки?
б) а если относительно целевых, то видимо дискутируем насчет установленной эмитентом стоимости "единицы базового актива"?
Так по п.а) кто же сподобится найти объективную методику расчета % ставки (дисконта) универсальную для всех заемщиков/эмитентов. Например, мне кредит в банке не дадут и под 100% годовых (в школе я бил председателя правления этого банка), а моему другу Васе дают бланковый под 9%, (т.к. Вася его защащал).
по п. б) ниже себестоимости строительства я выпусков целевых не видел. А себестоимость подтвердить возможно.
Опять же : "1.20.3. Для товарів (робіт, послуг), які продаються шляхом прилюдного оголошення умов їх продажу, звичайною визнається ціна, що міститься у такому прилюдному оголошенні.
" Т.е. если у меня в информации о выпуске написано "продавать" за 10 коп. - то это и есть обычная цена. Двоечтения нет, к чему же тут цепляться?
ИМХО: проблемы возникают не на этапе "кто, как, почем продает" , а на этапе как эмитент погашает предъявленные ему облигации или на что и по какой цене их меняет. Так тут тоже все ясно: себестоимость + вершок какой не жалко. А вообще налоги не платить - жлобство.;-)

14/07/06 13:48  firОтправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 11:21Дерево
К вопросу о целевых :
<В новом Порядке регистрации выпуска облигаций предприятий будет предусмотрено, что целевые облигации застройщиков могут реализовываться только через организатора торговли ЦБ. Думаю, это направление будет одним из ведущих>,- говорит г-н Антонов.
Статья здесь :
http://bin.com.ua/templates/news_article_big.shtml?id=56275

14/07/06 13:36  briz07Отправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 11:21Дерево
Был у меня опыт судебных разбирательств с налоговой на эту тему.. Тогда я выиграл, но с тех пор в законе очень неплохо доработали этот момент, сомневаюсь, что в приведенном мной примере удастся выиграть у налоговой...:-(((

14/07/06 13:32  briz07Отправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 11:21Дерево
Это из
Про оподаткування прибутку підприємств

14/07/06 13:31  briz07Отправить письмо > Александр Гусев    14/07/06 11:21Дерево
1.20. Звичайна ціна

1.20.1. Якщо цим пунктом не встановлено інше, звичайною вважається ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору. Якщо не доведене зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню справедливих ринкових цін.

Справедлива ринкова ціна - це ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати за відсутності будь-якого примусу, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг).

Ринок товарів (робіт, послуг) - сфера обігу товарів (робіт, послуг), яка визначається виходячи з можливості покупця (продавця) реально і без значних додаткових витрат придбати (продати) товар (роботу, послугу) на найближчій стосовно будь-якої із сторін договору території.

Ідентичні товари (роботи, послуги) - товари (роботи, послуги), що мають однакові характерні для них основні ознаки. Під час визначення ідентичності товарів беруться до уваги, зокрема, їх фізичні характеристики, які не впливають на їх якісні характеристики і не мають суттєвого значення для визначення ознак товару, якість і репутація на ринку, країна походження та виробник. Незначні відмінності в їх зовнішньому вигляді можуть не враховуватися.

Однорідні товари (роботи, послуги) - товари (роботи, послуги), які не є ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати однакові функції та (або) бути взаємозамінними. Під час визначення однорідності товарів (робіт, послуг) беруться до уваги, зокрема, їх якість, наявність товарного знака, репутація на ринку, країна походження та виробник.

1.20.2. Для визначення звичайної ціни товару (робіт, послуг) використовується інформація про укладені на момент продажу такого товару (роботи, послуги) договори з ідентичними (однорідними) товарами (роботами, послугами) у співставних умовах. Зокрема, враховуються такі умови договорів, як кількість (обсяг) товарів (наприклад, обсяг товарної партії), строки виконання зобов'язань, умови платежів, звичайних для такої операції, а також інші об'єктивні умови, що можуть вплинути на ціну. При цьому умови договорів на ринку ідентичних (у разі їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) визнаються співставними, якщо відмінність між такими умовами суттєво не впливає на ціну, або може бути економічно обґрунтована. При цьому враховуються звичайні при укладанні угод між непов'язаними особами надбавки чи знижки до ціни. Зокрема, але не виключно, враховуються знижки, пов'язані з сезонними та іншими коливаннями споживчого попиту на товари (роботи, послуги), втратою товарами якості або інших властивостей; закінченням (наближенням дати закінчення) строку зберігання (придатності, реалізації); збутом неліквідних або низьколіквідних товарів; маркетинговою політикою, у тому числі при просуванні товарів (робіт, послуг) на ринки; наданням дослідних моделей і зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів.

Якщо товари (роботи, послуги), ідентичні (за їх відсутності - однорідні) товарам (роботам, послугам), стосовно яких визначається звичайна ціна, прилюдно пропонуються до продажу, або мають ціни, встановлені на організованому ринку цінних паперів, або мають біржову ціну (біржове котирування), визначення звичайної ціни у встановленому в абзаці першому цього підпункту порядку здійснюється із врахуванням таких факторів.

1.20.3. Для товарів (робіт, послуг), які продаються шляхом прилюдного оголошення умов їх продажу, звичайною визнається ціна, що міститься у такому прилюдному оголошенні.

1.20.4. Якщо товари (роботи, послуги) продаються з використанням конкурсу, аукціону, біржової пропозиції або пропозиції на організованому ринку цінних паперів, або коли продаж (відчуження) товарів здійснюється у примусовому порядку згідно із законодавством, звичайною є ціна, отримана при такому продажі.

1.20.5. У разі коли ціни на товари (роботи, послуги) підлягають державному регулюванню згідно із законодавством, звичайною вважається ціна, встановлена згідно з принципами такого регулювання. Це правило не поширюється на встановлення мінімальної продажної ціни - у цьому випадку звичайною є справедлива ринкова ціна.

1.20.51. Якщо звичайна ціна не може бути визначена з використанням норм попередніх підпунктів цього пункту, то для доказів обґрунтування її рівня застосовуються правила, визначені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, а також національними стандартами з питань оцінки майна та майнових прав. З метою оподаткування терміни "справедлива вартість", "ринкова вартість" та "чиста вартість реалізації", які використовуються в національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку та національних стандартах з питань оцінки майна і майнових прав, прирівнюються до терміну "звичайна ціна", визначеного цим Законом.

(пункт 1.20 статті 1 доповнено підпунктом 1.20.51
 згідно із Законом України від 01.07.2004 р. N 1957-IV)

1.20.52. Центральний орган виконавчої влади з регулювання ринків фінансових послуг встановлює методику визначення звичайної ціни страхового тарифу.

(пункт 1.20 статті 1 доповнено підпунктом 1.20.52
 згідно із Законом України від 01.07.2004 р. N 1957-IV)

1.20.6. У разі коли на відповідному ринку товарів (робіт, послуг) не здійснюються операції з ідентичними (у разі їх відсутності - однорідними) товарами (роботами, послугами), або якщо неможливо визначити їх ціну через відсутність або недоступність відповідної інформації, звичайною ціною вважається ціна договору.

1.20.7. Звичайна процентна ставка за депозит - процентна ставка, що встановлюється залежно від строків та розміру депозиту за рішенням платника податку, яке має бути оприлюдненим та встановлювати однакові правила щодо укладення депозитного договору з будь-якими категоріями осіб з урахуванням обмежень, установлених законом. Порядок оприлюднення інформації щодо умов укладення депозитного договору визначається для банківських установ Національним банком України, для небанківських фінансових установ - державним органом, визначеним законом. До депозитів не належать суми завдатку, внесеного як забезпечення договірних зобов'язань однією стороною договору перед іншою.

1.20.8. Обов'язок доведення того, що ціна договору не відповідає рівню звичайної ціни у випадках, визначених цим Законом, покладається на податковий орган у порядку, встановленому законом. При проведенні перевірки платника податку податковий орган має право надати запит, а платник податку зобов'язаний обґрунтувати рівень договірних цін або послатися на норми абзацу першого підпункту 1.20.1 цього пункту.

1.20.9. Додатково до правил визначення звичайної ціни, встановлених цим пунктом, Кабінет Міністрів України має право встановити методологію визначення звичайної ціни товарів (робіт, послуг), які продаються (надаються) платниками податку, визначеними як природні монополісти відповідно до закону, виходячи з таких правил:

а) у разі коли неможливо визначити ціну товарів (робіт, послуг) через відсутність або недоступність відповідної інформації, для визначення звичайної ціни використовується метод ціни перепродажу (наступного продажу) таких товарів (робіт, послуг). При цьому ціна товарів (робіт, послуг), що продаються платником податку, визначається на рівні ціни, за якою такі товари (роботи, послуги) перепродаються їх покупцем у разі наступного продажу, з урахуванням визначених за допомогою застосування звичайних цін фактичних витрат, понесених цим покупцем під час продажу та просування на ринок цих товарів (робіт, послуг), а також звичайного для даного виду діяльності прибутку покупця (без врахування ціни, за якою покупцем були придбані у продавця товари);

б) у разі неможливості використання методу ціни перепродажу товарів (робіт, послуг) використовується метод "витрати плюс" (витратний), за яким ціна товарів (робіт, послуг), що продаються платником податку, визначається як сума фактичних (понесених) витрат та звичайного для даного виду діяльності прибутку. При цьому враховуються визначені із застосуванням звичайних цін витрати на виробництво (придбання) та (або) продаж товарів, їх транспортування, зберігання, страхування або інші подібні витрати.

1.20.10. Донарахування податкових зобов'язань платника податку податковим органом внаслідок визначення звичайних цін здійснюється за процедурою, встановленою законом для нарахування податкових зобов'язань за непрямими методами, а для платників податку, визнаних природними монополістами згідно із законом, - також відповідно до принципів регулювання цін, встановлених таким законом.

Податковий орган має право застосувати звичайні ціни для визначення бази оподаткування у випадках, передбачених законом, незалежно від виду господарської операції, що здійснюється платником цього податку, або податкового статусу іншої сторони такої операції.

14/07/06 11:21  Александр Гусев > briz07    13/07/06 17:03Дерево
"Куда деть понятие обычная цена на рынке?"
ИМХО: может я чего не помню, но, ИМХО, данное понятие применимо только к связанным лицам. Если фонд и застройщик "де-юре" не связаны, то где тут криминал? Не буду претендовать на истину, т.к. действительно не помню всей премудрости обычных цен. Буду признателен, если восполните мои пробелы цитатой из ЗУ "О прибыли" или еще чего...
Тем более в этой связке хороши дисконтные, о которых тут как-то обсуждалось. Вопрос обычных цен вообще не стоит.

13/07/06 17:06  briz07Отправить письмо > маленький застройщик    13/07/06 16:49Дерево
А по поводу...
"...А то что пишите Вы - это абсурд. Выпустить, например, облигаций на 100 лимонов, а потом создать фонд на 100 лимонов. Это ж кто такое придумал...."
Не буду тыкать пальцами, но такое процветает...;-))

13/07/06 17:03  briz07Отправить письмо > маленький застройщик    13/07/06 16:49Дерево
Это все я понял, я пытался объснить, что:
Пусть вторичка, застройщик продает облигации регулярно и долго, между ним и покупателем стоит Пиф.
Но...
Возникает у державы вопрос..
Почему Пиф продает облигации за 20 коп., а застройщик их продает за 10 коп... ???
И что вот дальше? Куда деть понятие обычная цена на рынке?

13/07/06 16:49  маленький застройщик > briz07    13/07/06 16:02Дерево
ну и темный ВЫ
зачем застройщику инвестсертификаты ПИФа например на 50 млн. он может создать под себя фонд с чужой КУА. купить сертификатов на 500 тыс. Все фонд создан, теперь можно будет сливать на него прибыль и выводить ее оттуда по разным путяс например вкладываю в другие проекты застройщика.
А то что пишите Вы - это абсурд. Выпустить, например, облигаций на 100 лимонов, а потом создать фонд на 100 лимонов. Это ж кто такое придумал.
Создаете себе фонд по минимуму, а дальше по схеме, которую я раньше описал.

13/07/06 16:13  Jerri74Отправить письмо > briz07    13/07/06 16:02Дерево

13/07/06 16:02  briz07Отправить письмо > Jerri74    13/07/06 11:34Дерево
Давайте еще раз по порядку.
1. Застройщик продает ПИФу облигации.
2.Застройщик выкупает бумаги ПИФа.
Итог:
Застройщик с бумаги ПИФа.
ПИФ с облигациями.
Отсюда вопрос:
Где застройщик берет деньги на строймонтаж, елси облигаций у него уже нет, а приход идет от продажи облигаций на вторичке?

13/07/06 15:37  Jerri74Отправить письмо > Constantine    13/07/06 14:47Дерево
Да, но есть момент, ИСы выкупаю по стоимости ЧА и когда ПИФ продал, например, 70% облигаций и выкупил аналогичный объем ИСов, то у застройщика может вылезти прибыль по ЦБ, причем перекрыть эту прибыль в отдельном налоговом учете тяжело.

13/07/06 14:47  ConstantineОтправить письмо > Jerri74    13/07/06 12:58Дерево
ну так решаются 2 вопроса: деньги идут на стройку, а застройщик избавляется от ненужных бумаг ПИфа.

13/07/06 12:58  Jerri74Отправить письмо > Constantine    13/07/06 12:56Дерево
Деньги безусловно идут застройщику, это понятно как раз, просто инструмент за который пойдет платеж не обязательно ИС ПИФа.

13/07/06 12:56  ConstantineОтправить письмо > Jerri74    13/07/06 12:49Дерево
Думаю, это как раз главное - деньги то стройке нужны.

13/07/06 12:49  Jerri74Отправить письмо > Constantine    13/07/06 12:42Дерево
Ну так о своей КУА речь и идте, а кто ж тогда их умными назовет -:)). И, к стати, совсем не обязательно выкупать ИС за деньги инвестора -:)).

13/07/06 12:42  ConstantineОтправить письмо > Jerri74    13/07/06 12:31Дерево
Ну нормально, если КУА совя и за деньги инвестора будет выкупать назад свои ИС.

13/07/06 12:31  Jerri74Отправить письмо > Constantine    13/07/06 12:26Дерево
Хорошо вернемся к началу. Застройщику в конечном итоге КУА не нужна вообще, ему нужны денюжки инвестора, так пусть тада и продает свои облигации самостоятельно, т.е. со своего баланса по цене, которя сложилась на рынке на жилье и платит ценнобумажную прибыль, а сертификаты ПИФа и КУА ему не нужны -:)). Не помню, но где-то здесь я уже писАл зачем.

13/07/06 12:26  ConstantineОтправить письмо > Jerri74    13/07/06 12:13Дерево
Можно и так, но зачем застройщику ИС ПИФа? :-)

13/07/06 12:13  Jerri74Отправить письмо > Constantine    13/07/06 11:40Дерево
Это техническая прогонка. Маленький застройщик об этом писал денюжки из банки на застройщика, застройщик за ИС ПИФа, ПИФ застройщику за облигации, Застройщик возвращает в банку. Усе. + % за техкредит.

13/07/06 11:40  ConstantineОтправить письмо > Jerri74    13/07/06 11:34Дерево
А КУА ГДЕ ВОЗЬМЕТ деньги на выкуп и закрытия первички в таком объеме?!

Страницы: << [1] 2 3 4 5 6 7 >>    Всего: 7

Реклама

bigmir)net TOP 100