RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Предписание МЧС (инспекция гражданской обороны)


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Теги: МЧС
Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
8/07/14 19:34  БЭПер > ztmav    8/07/14 16:09Дерево
Это в справки. Желаю успехов.

8/07/14 16:09  ztmavОтправить письмо > delectus    4/02/13 16:21Дерево
Добрый день. 01.06.2014 Вступил в силу ДБН B.2.5-76 2014 "Автоматизовані системи раннього виявлення загрози винекнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (СРВНСО)".
Проектирование СРВНСО,производство оборудования СРВНСО, монтаж, ПЛАС,идентификация, декларация выполняет предприятие
НВФ "Інтелект" info@nvfi.biz сайт [Только зарегистрированные пользователи могут видеть ссылки. Нажмите здесь для регистрации]
т.(0412) 42-51-17

4/02/13 16:21  delectus > outlander    18/02/10 16:13Дерево
РЕВОЛЮЦИЯ В ПРЕДУПРЕЖДЕНИИ ЧС,
ИЛИ ОЧЕРЕДНАЯ ОБИРАЛОВКА БИЗНЕСА?

"Всякую революцию задумывают романтики,
осуществляют фанатики,
а пользуются ее плодами отпетые негодяи"
(Томас Карлейль)

В Приказе МЧС Украины от 15.05.06г. № 288 «Про затвердження Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем ранього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» (далее – Правила) указывается, что данные правила утверждаются с целью реализации статьи 8 Закона Украины "Про Цивільну оборону України", статей 7 и 9 Закона Украины "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природнього характеру" и Статьи 5 Закона Украины "Про правові засади цивільного захисту". А теперь посмотрим, о чем говорится в данных статьях Законов.
Статя 8 Закона Украины «Про цивільну оборону», в абзаце 2 гласит: «Радіаційні, хімічні і вибухонебезпечні підприємства додатково створюють локальні системи виявлення загрози виникнення надзвичайної ситуації та оповіщення персоналу і населення, що проживає в зонах можливого ураження; запроваджують інженерно-технічні заходи, що зменшують ступінь ризику виникнення аварій, пожеж та вибухів, і несуть витрати щодо їх здійснення в обсягах, передбачених відповідними нормативно-правовими актами». (дословно). Теперь задайте себе вопрос: наше предприятие отностится к вышеперечисленным , т.е. к радиационным, химическим и взрывоопасным?
Статья 9 Закона Украины "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природнього характеру" гласит: «З метою своєчасного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання та реагування на них відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади здійснюються:
- створення і підтримання в постійній готовності загальнодержавної і територіальних систем спостереження і контролю з включенням до них існуючих сил та засобів контролю;
- організація збирання, опрацювання і передавання інформації про стан довкілля, забруднення харчових продуктів, продовольчої сировини, фуражу, води радіоактив-ними, хімічними речовинами, мікроорганізмами та іншими біологічними агентами.»
В Статье 7 Закона Украины "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природнього характеру", приводятся виды уровни и критерии классификации ЧС техногенного и природного характера. Как это увязывается с необходимостью утверждения вышеуказанных Правил, не понятно.

Первая, а потому основная ссылка в Приказе МЧС Украины от 15.05.06г. № 288 дана на Статью 8 Закона Украины «Про цивільну оборону». Эта же статья и наиболее близка по своему содержанию к наименованию Правил, утвержденных вышеуказанным приказом. В Статье 8 Закона Закона Украины «Про цивільну оборону», четко определен как способ выявления угрозы возникновения ЧС и оповещения персонала и населения, проживающего в зонах возможного поражения и названный Системой, так и предприятия которые должны дополнительно создавать у себя такие системы. Подзаконный акт - «Правила улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем ранього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» в свою очередь определяет требования по оборудованию автоматическими системами раннего выявления угроз чрезвычайных ситуаций и произошедших чрезвычайных ситуаций, а также системами оповещения о чрезвычайных ситуациях работающего персонала и населения, которое находится в зонах возможного поражения опасными факторами не радиационных, химических и взрывоопасных предприятий, как это указано в Законе, а вообще потенциально опасных объектов, что совсем не одно и тоже. Перечень объектов, подлежащих оборудованию системами раннего выявления чрезвычайных ситуаций выходит за рамки, четко установленные Статьей 8 Закона Украины «Про цивільну оборону».
При этом всем необходимо отметить, что единого определения того, что является потенциально опасным объектом (ПОО) нет. Так, в законодательных документах в сфере МЧС существует как минимум 3 разных варианта определения ПОО. Например:
1) Потенційно небезпечний об'єкт - об'єкт, на якому можуть використовуватися або виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини, біологічні препарати, а також інші об'єкти, що за певних обставин можуть створити реальну загрозу виникнення аварії.
(Закон України Про об'єкти підвищеної небезпеки (Стаття 1)
Наказ МНС України Про затвердження Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об'єктів (Положення, п.1.8.1) № 338 від 18.12.2000
2) Потенційно небезпечний об'єкт - об'єкт, на якому використовуються, виготовляють-ся, переробляються, зберігаються або транспортуються небезпечні радіоактивні, пожежо-вибухові, хімічні речовини та біологічні препарати, гідротехнічні і транспортні споруди, транспортні засоби, а також інші об'єкти, що створюють реальну загрозу виникнення надзвичайної ситуації.
(Постанова КМ України Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях (п.1 Положення) від 15 лютого 1999 р. № 192)
3) Потенційно небезпечний об'єкт - об'єкт, що створює реальну загрозу виникнення надзвичайних ситуацій; об'єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляють-ся, зберігаються або транспортуються небезпечні радіоактивні, пожежовибухові, хімічні речовини та біологічні препарати, об'єкти з видобування корисних копалин; гідротехнічні споруди тощо.
(Наказ МНС «Про затвердження Положення про моніторинг потенційно небезпечних об'єктів» (Положення, п.4) 06.11.2003 № 425)
Опасное вещество - хімічна, токсична, вибухова, окислювальна, горюча речовина, біологічні агенти та речовини біологічного походження (біохімічні, мікробіологічні, біотехнологічні препарати, патогенні для людей і тварин мікроорганізми тощо), які становлять небезпеку для життя і здоров'я людей та довкілля, сукупність властивостей речовин і/або особливостей їх стану, внаслідок яких за певних обставин може створитися загроза життю і здоров'ю людей, довкіллю, матеріальним та культурним цінностям.
(Закон Украины «Про об'єкти підвищеної небезпеки» Стаття. 1)
Авария - небезпечна подія техногенного характеру, що створює на об’єкті, території або акваторії загрозу для життя і здоров’я людей і приводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів чи завдає шкоди довкіллю.
(Наказ МНС України від 18.12.2000 N 338)
Все они взаимодополняющие, но вот какая их этих формулировок является юридически исчерпывающей, кто нибудь ответит? Лично мое мнение, что та, которая изложена в главенствующем документе. Тогда как с другими быть? Зачем они нужны? Ведь оперируя такими широкообъемлющими понятиями и формулировками, к ПОО можно легко относить 90% производств, не говоря о социальной и других сферах. Так, например если на предприятии, учреждении, организации в кладовке хранится несколько банок нитрокраски, либо канистры с бензином, или бутыль моющего средства со значком «Опасное вещество», либо есть углекислотный огнетушитель (давление внутри которого, кстати, 150 атм.), предприятие уже может быть определено как ПОО. Так скоро и наши дома с квартирами и гаражами подведут к идентификации. Это параноидальный бред какой-то! Или просто зарабатывание денег под прикрытием лозунгов о безопасности, что уже просто цинично.
Ведь очевидно, что такая нечеткость правовой регуляции, дает возможность инспекторам гостехногенбезопасности при их, в большинстве своем (откровенно признаемся) убогом интелектуальном уровне, особенно в части технической грамотности, неоправданно широко применять свои санкции, а это несет в себе коррупционный риск.
Вероятные угрозы исходящие от конкретного ПОО и их последствия, определяются в результатах идентификации, в ПЛАС и в Декларации ОПО и обоснованность степени угрозы от конкретного объекта в данных документах несомненно выше обобщенного перечня Правил.
Кроме того, уже возник прецедент, связанный с исключением автозаправочных станций из списка объектов, подлежащих оборудованию СРВУЧС, а соответственно более осторо встал вопрос о целесообразности внедрения таких систем и на ряде других, менее опасных объектах. Ведь мало того что АЗС взрывоопасны и зачастую определяются идентификацией как объект повышенной опасности, так еще как мы знаем, этот объект может находится непосредственно в населенном пункте и в жилом районе. Странная избирательность…
Еще несколькими ключевыми вопросами, не решенными МЧС до сих пор, являются:
- отсутствие ДБН на СРВУЧС;
- отсутствие типовых проектов СРВУЧС;
- отсутствие в мировой практике близких аналогов подобных СРВУЧС по многим промышленным объектам. В Российской Федерации, например, одноименная система предусматривает мониторинг и оповещение только по ЧС природного характера. И это довольно логично в связи с наблюдаемым в мире резким всеобщим ростом природных катаклизмов, да и вообще с уже признанными наукой изменениями климата на нашей планете, которые уже, между прочим, приобрели необратимый характер.

А между тем собственник до сих пор стоит перед выбором:
- либо отказаться от решения жизненно важных проблем предприятия и вложить от сотен тысяч до миллионов грн. на внедрение сложной системы, эффективность которой на специфических производствах и объектах может быть довольно сомнительна, а ее содержание и обслуживание дорого и хлопотно (примеров мировой практики ведь не приводится, да и аналогов не сыскать);
- либо сделать такую систему, но как можно дешевле и по принципу «потемкинской деревни», (так как «техногенщики» не особо вникают ни в проекты ни в конечный результат), но если это хоть как-то приемлемо для небольших объектов, то для крупных все равно чревато огромными и абсолютно неразумными тратами;
Совершенно очевидно, что ни в одном из вариантов, нет реальной пользы ни работнику предприятия, который не получит ни безопасности ни ожидаемой прибавки к зарплате, ни собственнику, который снова почувствует как в Украине защищено право распоряжаться частной собственностью, ни государству, которое только очередной раз подрывает свой деловой имидж в глазах потенциального и реального инвестора. Выигрывает только Гостехногенбезопасность, начальники которой поддерживают миф об огромной значимости и полезности своей по прежнему раздутой структуры, ну и конечно же будут вознаграждены «теплыми словами благодарности» организаций ведущих проектирование и монтаж этих систем.

Автор: delectus

24/04/12 08:37  Annika88 > kamaz    21/07/11 20:44Дерево
Если речь идет об украинском законодательстве, то автозаправки не подлежат оснащению Системой раннего обнаружения ЧС (на підставі Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій N 793 ( z0977-11 ) від 03.08.2011).

11/08/11 16:45  ЦЗ > Серхио Лопес    19/07/11 18:05Дерево
обращайтесь с вопросами на эту тему nickolos@ukr.net

21/07/11 20:44  kamaz > ppetrishin    28/09/09 16:15Дерево
............На объектах повышенной опасности, к примеру автозаправка – устанавливается система раннего оповещения в состав которой входит газоанализатор..........

система стоит примерно от 300 тыс до 500 тыс.

переносной газоанализатор около 2 тыс.

если азс оборудовать переносным, не будет ли этого достаточным.

все фирмы производители этих систем крышует киев мчс.
поэтому идет обязаловка на оборудование этими системами как можно большего числа обьектов.

мчс как орган гос исполнительной власти подпадает под действие ч.2 ст.19 Конституции Украины. т.е обязан действовать на основании в порядке и СПОСОБОМ установленным ЗАКОНОМ.

кто в теме проясните ситуацию.

обязаловка на оборудование АЗС системами раннего оповещения

каким законом предусмотрена?
________________________________________________________

21/07/11 19:45  Серхио Лопес > Серхио Лопес    20/07/11 18:21Дерево
Актуально...

20/07/11 18:21  Серхио Лопес > Серхио Лопес    19/07/11 18:05Дерево
Бытовые газовые приборы являются источниками потенциальной опасности или нет? Есть какие-нибудь разъяснения по этому поводу?

19/07/11 18:05  Серхио Лопес > Dos    29/11/10 18:57Дерево
Господа, кто отбивался от идентификации ОПН? У нас в офисе(1 этаж двухэтажного жилого дома) в качестве обогрева простой газовый конвектор и инспектор решил что мы потенциально опасные и выдал предписание(идентификациия, паспортизациия, противогазы с переговорным стройством и прочая ересь). Как с этим бороться?

29/11/10 18:57  DosОтправить письмо > judge    8/02/07 12:13Дерево
Добрый день, господа,
хотелось бы поднять тему, поскольку вопрос становится очень актуальным.
Есть ли способы бороться с Инспекцией? Правомерны ли требования по установке систем оповещения на азс?


13/05/10 16:54  kyven > jasene    24/02/10 11:30Дерево
Тоже столкнулся с этой инспекцией! все инспектора бывшие пожарные! кому нужна помощь по выполнению предписаний пишите kyven01@rambler.ru

24/02/10 11:30  jaseneОтправить письмо > soldnerer    20/03/07 14:53Дерево
Наш объект является (по результатам проверки) потенциально-опасным так как у нас котёл отопления, требуют провести паспортизацию объекта, и закупить противогазы так как попадаем в зону поражения Запорожской АЭС и Днепродзержинских химических предприятий.
1.Является ли наш объект потенциально опасным????
2.Нужно ли нам закупать противогазы??? (Сумма стоимости противогазов 50 000 грн.)

18/02/10 16:13  outlander > мётра    17/05/07 20:26Дерево
Чи є обов’язковим запровадження на об’єктах систем раннього виявлення загрози виникнення НС ?
Додаток до «Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» на підставі нижче викладеного є обов’язковим чи рекомендаційним ?

1. Розробка та затвердження «Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» здійснені з порушенням Законів України.
До повноважень і компетенції урядового органу державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки розробка нормативно-правових актів та державних правил і норм цивільного захисту згідно статті 30 ЗУ «Про правові засади цивільного захисту» не віднесено.
Проте стаття 31 цього Закону надає повноваження розробляти і затверджувати галузеві норми та правила безпеки виробництва, технологічних процесів, продукції іншим спеціально уповноваженим центральним органам виконавчої влади у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
При цьому, до компетенції Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи згідно статті 28 ЗУ «Про правові засади цивільного захисту» віднесено розробку і затвердження тільки державних правил і норм цивільного захисту за участю заінтересованих міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
Але «Правила улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» розроблені урядовим органом державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки і затверджені наказом МНС України від 15.05.06р. за № 288 без залучення до їх розробки жодного міністерства та інших центральних органів виконавчої влади, через що зазначені «Правила …» не можуть бути віднесені до категорії державних правил і норм цивільного захисту.

2. Сутність «Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» не відповідає Законам України

Згідно положень статті 9 ЗУ «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» визначається : з метою своєчасного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання та реагування на них відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади здійснюються:
створення і підтримання в постійній готовності загальнодержавної і територіальних систем спостереження і контролю з включенням до них існуючих сил та засобів контролю;
організація збирання, опрацювання і передавання інформації про стан довкілля, забруднення харчових продуктів, продовольчої сировини, фуражу, води радіоактивними, хімічними речовинами, мікроорганізмами та іншими біологічними агентами.
Згідно положень статті 8 ЗУ «Про правові засади цивільного захисту» визначається: спостереження і лабораторний контроль включають:
створення і підтримання в постійній готовності загальнодержавної та територіальних мереж спостереження і лабораторного контролю;
організацію збирання, опрацювання та передачі інформації про стан довкілля, забруднення продуктів харчування, харчової сировини, фуражу, води радіоактивними, хімічними речовинами та інфекційними мікроорганізмами.
У цьому ж Законом пунктом 2 статті 22 визначається: у режимі повсякденного функціонування органи управління, сили і засоби єдиної системи цивільного захисту:
забезпечують спостереження і контроль за обстановкою на потенційно небезпечних об'єктах і прилеглих до них територіях, а також чергування оперативного персоналу;
розробляють і виконують науково-технічні програми щодо запобігання надзвичайним ситуаціям і зменшення можливих втрат;
проводять постійне прогнозування обстановки щодо її погіршення, яке може призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.

У відповідності до статті 8 Закону України «Про правові засади цивільного захисту» в разі виникнення надзвичайних ситуацій спостереження і лабораторний контроль включають:
створення і підтримання в постійній готовності загальнодержавної та територіальних мереж спостереження і лабораторного контролю;
організацію збирання, опрацювання та передачі інформації про стан довкілля, забруднення продуктів харчування, харчової сировини, фуражу, води радіоактивними, хімічними речовинами та інфекційними мікроорганізмами.

Тим самим, у сфері загальнодержавної та територіальних мереж спостереження відсутня необхідність контролю параметрів технологічних процесів. При цьому, стаття 9 ЗУ «Про захист населення і територій від НС техногенного та природного характеру» визначає, що зазначені мережі спостереження включають до себе існуючі сили та засоби контрою

Але сутність систем спостереження, що викладені вимогами «Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення» (затверджені наказом МНС України від 15.05.06р. за № 288), має на меті отримувати в автоматизованому режимі інформацію про стан не тільки довкілля, але і внутрішнього простору технологічного устаткування.

До того ж, згідно статті 2 ЗУ «Про ЦО» завданнями Цивільної оборони України є створення систем аналізу і прогнозування управління, оповіщення і зв'язку, спостереження і контроль за радіоактивним, хімічним і бактеріологічним зараженням, підтримання їх готовності для сталого функціонування у надзвичайних ситуаціях мирного і воєнного часів.

При цьому, пунктом 3 розділу XIV «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗУ «Про правові засади цивільного захисту» КМУ зобов’язаний у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів України, що випливають із цього Закону.

На підставі вимог яких законодавчо-нормативних актів це стає мотивованим, якщо щодо спостереження в самих цих Правилах надані посилання на ст. 8 ЗУ «Про ЦО України» та ст. 9 ЗУ «Про захист населення і територій від НС техногенного та природного характеру», але зміст зазначених статей не викликає необхідності контролю таких параметрів.

30/10/09 11:33  Цікавлюсь всімОтправить письмо > Вредный жук    30/10/09 11:24Дерево
Тавышо! :)) Конечно устранили. :)

30/10/09 11:24  Вредный жук > Цікавлюсь всім    11/09/09 10:21Дерево
устранили?

28/09/09 16:15  ppetrishinОтправить письмо > soldnerer    20/03/07 14:53Дерево
Сам столкнулся с такой ситуацией и вот что мне удалось выяснить!
По поводу системы раннего оповещения:
На объектах повышенной опасности, к примеру автозаправка – устанавливается система раннего оповещения в состав которой входит газоанализатор либо газоанализатор (далее СИТ) который измеряет наличие взрывоопасного либо токсического газа в воздухе. Имеет свои метрологические характеристики, подключается к центральному блоку с возможностью присоединения сигнализации, клапана выдачи электрического сигнала и т.д.

кто?

В Киеве я знаю 3 фирмы которые занимаются производством таких систем и еще немерянное количество их находиться в Харькове. Да что там говорить, в Интернете ищете газосигнализатор / газоанализатор
К примеру ЗАТ «Темио», ТОВ «Ста мар-Крокус», «Росс» и т.д

где?
www.temio.kiev.ua/
s-krokus.com.ua/
www.ross.com.ua
фирма которые монтирует такие системы на автозаправочных станциях Лукойл ТОВ "НАФТОГАЗ КАРД" они точно вкурсе всех этих дел тел. 501-87-67

монтаж могут производить либо вышеуказанные организации, которые и есть производителями либо
откуда у меня список, вот отсюда
підприємств, які виготовляють проектну документацію, монтаж та подальше технічне обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення

(Наказ МНС України від 15 червня 2006 року № 288 «Про затвердження Правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у випадку їх виникнення»)


Львівське спец підприємство ППА і охоронної сигналізації
Березняк Василь Євгенович
8-0322-72-28-78
2.
Підприємство «Рубіж»
м. Київ
Фадєєв Євген Емілович
467-21-05,
8-050-444-58-58
3.
Підприємство «Защита» м. Донецьк
Бондаренко Олег Мойсейович
Маркін Олександр Якович
8-062-333-70-23

8-062-333-37-46
4.
ТОВ «Допомога» м. Бердичів
ПП «Сокіл», ПП «СКБ-ГлАС»
Глухенький Олександр Степанович
8-067-410-33-61
8-0412-42-04-52
5.
ТОВ «Вік Тан» м.Київ
Василенко Михайло Борисович
Науменко Олександр Борисович
8-050-331-64-46
р.т. 231-64-46
8-050-416-03-03
6.
«Спецатоменерго» м.Київ
Грязнов Сергій Борисович
8-039-459-85-76
7.
Фірма «АРГ» м. Львів
Колесник Володимир Тимофійович
Соколов Андрій Олександрович
8-067-679-25-47
8-032-245-98-08
8-067-679-18-57
8.
НВП «Озон С» м. Дніпропетровськ
Ейдельштейн Леонід Якович
Вдовин Ігор Олексійович
8-050-342-50-01
8-095-300-68-57
8-0567-90-05-80
9.
КТЦ «Охоронні системи» м.Київ
Марчук Геннадій Володимирович
235-90-68
235-90-69


Сам занимаюсь стройкой, меня постоянно мучали установкой этих систем в паркингах, котельных и жилых зданиях и т.д согласно строительных норм. Но на этом ничего не заканчивается, эти СИТ находятся в сфере госнадзора и Вам предстоит проверять раз в пол года либо раз в год, иначе опять штраф и все поехало с самого начала. Проще всего нанять человека метролога – который будет за всем этим следить. Вот такие пироги

11/09/09 10:21  Цікавлюсь всімОтправить письмо > Dr.Dre    13/04/09 13:28Дерево
И к нам пришла. Перечень нарушений из 24 пунктов. :))

13/04/09 13:28  Dr.DreОтправить письмо > judge    8/02/07 12:58Дерево
Up! Чем закончилась Ваша ситуация?
Пришла эта инспекция ГО к нам на предприятие, проверила котельную, которая используется для отопления, и в предписании, написала, что котельная не оборудована системой раннего оповещения чрезвычайных ситуаций. Хотя в Перечне объектов(Приложение к Правилам влаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення №88) про котельные вообще ни слова. Думаем обжаловать в суд, и интересно как на практике суды решают такие дела.

14/10/07 16:54  ailiau > soldnerer    20/03/07 14:53Дерево
Первое - не игнорировать!
Второе - покажите хоть одно предприятие, которое выполнило все требования законодательства (какой-то инспекции), поэтому выбирите совместно с темже инспектором основные пункты предписания и начинайте их выполнять!
Третье - эти ребята из инспекции гражданской защиты скоро станут круче пожарников посмотрите как изменяется законодательство Украины по организации их работы и их полномочий! А сравните первое постановление КМУ про них!!!

17/05/07 20:26  мётраОтправить письмо > soldnerer    20/03/07 14:53Дерево
Столкнулся с той же темой. Пришли проверили, акта проверки как такового не составляли, сразу составили предписание, которым приостановили эксплуатацию складов серной кислоты. В предписании написали, что отсутсвует эта самая система оповещения, отсутствует план локализации при чрезвычайных ситуациях, объекты не внесены нами в реестр опасных объектов. Плюс ко всему у нас якобы отстутвуют договор с аварийно-спасательной службой, хотя он есть в действительности и отсутсвует газоанализатор, который на самом деле есть, на него есть паспорт и гос. поверка, по всей видимости они ничего не проверяли, а скопировали с предидущего предписания. Поделитесь, пожалуйста, опытом. Достаточно ли оснований для отмены предписания?Судится с ними или игнорировать?

20/03/07 14:53  soldnererОтправить письмо > Вуйко    8/02/07 12:33Дерево
Хотел продолжить тему: ...1) у сфері техногенної безпеки:
призупиняти до усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту експлуатацію підприємств...

Так только нарушения в сфере гражданской обороны, которая регламентируется Законом Ураины по ГО, и Законом Украины "Про правові засади цивільного захисту".
В Положенни МЧС по оборудованию "локальной системы оповещения сотрудников объекта" - т.е. системы раннего оповещения указаны только потенциально-опасные объекты. Инспекция ломит установку этой системы и на объекты повышенной опасности. А ведь положение относится больше к техногенной опасности.
Вопрос вот в чем: полномочий на админштраф у них нет, применительно к объектам повышенной опасности инспектор может проверить только пожсигнализацию и средства первичного пожаротушения (это из их Положения).
Логично, что объекты повышенной опасности они проверять не могут, не доросли, только потенуиально опасные. Так пускать их на объект или культурно посылать в рабочий кабинет?
По поводу этой системы раннего оповещения: сейчас тотально начинают валить предписаниями по установке этой системы. Да вот только ни механизма установки (кто? где? когда?), ни конкретных организаций, ни описания, чего это за лабуда, до сих пор нет. Так опять их посылать, или есть ещё варианты.
И последнее, но самое главное.
ОБЪЕКТЫ ПОВЫШЕННОЙ ОПАСНОСТИ И ПОТЕНЦИАЛЬНО ОПАСНЫЕ ОБЪЕКТЫ - это разные объекты, будь-то производство или фирма. Применимы ли нормативные документы ПНО к объектам ОПН? Да и гражданская оборона никак не вяжется с ОПН. К тому же, порядок идентификации для этих объектов разный, соответственно и реестры разные. Техногенная инспекция, сама по себе, берет госреестр ОПН и вписывает себе эти объекты в реестр ПНО.
Вот и возникает вопрос: посылать эту инспекцию вежливо, не признавая предписаний или через суд? Перелопатил немеряно литературы МЧС, и выходит, что половина их Положений идет в разрез с Законом Украины "О объектах повышенной опасности", соответственно, отменяется этим законом. Какие же нормативные акты регулируют их полномочия на ОПН?

8/02/07 12:58  judge > Вуйко    8/02/07 12:33Дерево
Спасибо за ответ.

RE: "призупиняти до усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту експлуатацію підприємств, об'єктів,якщо ці порушення створюють загрозу життю або здоров'ю людей;"
Может ли отсутвие системы раннего выявления чрезвычайных ситуаций и локальной системы оповещения сотрудников объекта, а также населения СОЗДАВАТЬ УГРОЗУ ЖИЗНИ И ЗДОРОВЬЯ ЛЮДЕЙ? Думаю, что нет.... хотя это их не остановит.

8/02/07 12:33  Вуйко > judge    8/02/07 12:13Дерево
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про правові засади цивільного захисту"

Стаття 30. Повноваження та відповідальність посадових осіб урядового органу державного нагляду у сфері цивільного захисту у складі спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту
1. Посадові особи урядового органу державного нагляду у сфері цивільного захисту у складі спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту мають право:
1) у сфері техногенної безпеки:
пред'являти громадянам, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності, іноземцям та іноземним юридичним особам вимоги щодо здійснення передбачених законодавством заходів у сфері цивільного захисту, давати обов'язкові для виконання приписи з питань, що належать до їх компетенції;
призупиняти до усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту експлуатацію підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, а також роботи, якщо ці порушення створюють загрозу життю або здоров'ю людей;

8/02/07 12:13  judge   Дерево
Добрый день.
Была проведена проверка - Державна інспекція цивільного захисту та техногенної безпеки. По результатам проверки вынесли предписание. Пригрозили закрыть объект в случае не выполнения требований изложенных в предписании + штрафные санкции.
Смотрю в Положение про Державну інспекцію цивільного захисту та техногенної безпеки. И в упор не вижу каким образом они воплощают свои угрозы. Полномочий на две строчки, единственное что нашел – осуществляют контроль и передают информацию соответствующим органам.
На практике говорят передают материалы в суд и суд выносит решение по Адин нарушению. В теории не могу найти ни одного нормативного акта который бы высветил схему наложения Адин штрафа этой инспекцией. В КоАП нашел только одно статью 188 прим 16. (Невыполнение законных требований сот рудника инспекции). У пожарников четко указано – не исполнение предписаний, заключений, законных требований и т.д. А у этой службы только требований сотрудников, следовательно, за неисполнения предписания админ ответственности нет?
Сталкивался ли кто то с этой инспекцией?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100