Сортировать по времени сообщений
[ ]
|
27/04/07 12:50
Goku > vvo
6/04/07 15:21
В очередной раз налоговая хочет перенести отвественность с субъектов, которые не платять налоги на тех, кто имел с ними отношения. Ведь уже есть решения Высшего Хоз. суда (если не ошибаюсь), о том, что предприятие не может и не обязано проверять и нести отвественность за расчеты контрагента с бюджетом и ТУТ снова - зачем тогда весь этот раздутый аппарат ДПАУ, если налогоплательщики должны сами выполнять их функции ??? !!! Где есть преценденты введения солидарной отвественности за "нерадивых" ??? У нас в законодательстве отвественность - персональная ! Справедливый вопрос от vvo - при отказе в регистрации плательщиком НДС, предприятие должно искать себе поручителя (?), а если не найдет ? Ведь это не обязанность другого предприятия, а только проявление доброй воли ( только-ли ...?) Резюме:Новый НК может быть заготовкой, но не больше ! Ни в одном государстве, честного и открытого обсуждения в бизнес-среде такой кодекс не выдержит ! Это очередная попытка протащить азаровские - "да пошли вы", коррупционные схемы ! Если это произойдет, уже через месяц-два будем наблюдать комедию по внесению изменений в него... Так кому это нужно ?
|
22/04/07 13:48
НадіяКор > Любитель
21/04/07 19:25
Обурююсь, як працівник закладу культури, щодо стягнення ПДВ. Заклади культури ледве встигають заробляти на найнеобхідніше. Зауважу, що за рахунок коштів, які сьогодні йдуть на сплату ПДВ, можна було б здійснити одну а то й дві постановки. До недавнього часу були пільги в оподаткуванні, які є й у всьому світі, а тепер вимоги до театрів на рівні як до казино чи нічного клубу. Було б бажано врахувати цю думку та звільнити заклади культури від сплати ПДВ, коли всюди декларується, що держава підтримує культуру.
|
21/04/07 19:25
Любитель > MinFin
6/04/07 14:54
Надто багато недоробок в проекті, щоб сприймати його достойно. Є пункти, які містять одне й те ж положення двічі. Деякі норми взагалі списані з діючого закону та розбавлені витягами з нормативних актів, причому не зовсім вдумливо і доречно.
|
18/04/07 16:24
Віталій > vvo
6/04/07 15:52
Податок на додану вартість - взагалі податок, який був спрямований на стримання виробництва у високорозвинаних країнах Європи під час так би мовити "ПЕРЕПРОИЗВОДСТВА". Тому саме його було б повинно відминити керівництво країни, балакаючи про свого вітчизняного виробника! Тому різні інсінуації про те, як його перевіряти та як його сплачувати це лише балачки, які вже набридли до нестями! Відминити ПДВ - це вирішить 50% усіх проблем в економіці. Не треба буде такої кількості оглоєдів в податкових органах, різні тіньові фірмочки зникнуть самі та різні схеми відмивання грошей з ними.
|
17/04/07 14:47
Бур > vvo
6/04/07 15:52
22.11. это просто издевательство над предпринимателями..
|
17/04/07 09:23
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
А взагалі то видно, що не занадто перетруджаючись..просто переставили місцями окремі статті діючого закону...навіть ніхто в Мінфіні не подумав над тим, що Податковий агент - це не тотожною "платнику податку" особа..отже у разі надання послуг нерезидентом.. агент не має обєкту оподаткування... і не повинен нічого нараховувати а тим більше сплачувати.. може треба вже перестати переписувати податковий кодекс РФ, а зроботи щось своє і простіше (а головне точніше) для розуміння і сприйняття...
|
6/04/07 15:57
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
і) заявлена сума податку сформована за рахунок нетипових для виробничої діяльності такого платника операцій.
///// що таке не типові операції і хто буде визначати критерії типовості?
|
6/04/07 15:56
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
Там же ж) від’ємне значення виникло в результаті здійснення операцій на митній території України без проведення значних інвестиційних витрат чи застосування „0” ставки; з) платник декларує від’ємний фінансовий результат;
Хто буде визначати значні витрати, чи ні? А ви подумали про те, що технологія виробництва у певних галузях передбачає протягом першого року декларування від’ємного фінансового результату? Як бути будівельникам?
|
6/04/07 15:52
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
22.11. Достатніми підставами для проведення позапланової виїзної документальної перевірки платника податку на додану вартість є: а) неподання платником податку та його контрагентами для перевірки належним чином оформлених копій платіжних документів, що підтверджують факт оплати ним товарів (послуг) постачальникам, та копії реєстрів отриманих і виданих податкових накладних в електронному вигляді; г) заявлення бюджетного відшкодування платником податку, що здійснює виробничу діяльності без достатньої наявності трудових ресурсів для здійснення такої діяльності; д) встановлення факту про те, що розрахунок бюджетного відшкодування зроблено з порушенням норм податкового законодавства, у тому числі за письмовою інформацією підрозділу податкової міліції;
а) - на якій підставі платник податку має відповідати за контрагента? г-д) - надумана ситуація, що грунтується виключно на субєктивних думках представників контролюючих органів. однозначно призведе до конфлікту інтересів
|
6/04/07 15:43
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
Стаття 18. Операції, що не є об'єктом оподаткування ///////де операції з ЦП і корпправами? Остаточно загубимо і безтого мало розвинутий фондовий ринок...а ще робите вигляд, що опікуєтеся залученням інвестицій
|
6/04/07 15:37
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
16.2. Податок становить ___ відсотків бази оподаткування та додається до ціни товарів, послуг./////// у разі експорту до чого додається? де база?
|
6/04/07 15:35
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
15.1. Ставки податку встановлюються від бази оподаткування у таких розмірах: а) _______ відсотків; ////// бажано збрегти пропорцію між ВД/ВВ і ПК/ПЗ...5:1... тобто зазначити основну ставку ПДВ - 5%.. якщо з єкономічних мотивів це поки не можливо, то вона не повинна в підсумку перевищувати 15%, а на перехідний період (кілька років, після набуття чинності Кодексом) має бути меншою на кілька відсотків за основний розмір (За аналогією з ПДФО)
|
6/04/07 15:30
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
/14.8. Дата збільшення податкових зобов'язань та податкового кредиту по операціях з постачання у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи без передання права власності на такі товари, визначається за правилами, встановленими статтями 9 та 21 цього Розділу./
у розділ де визначаються події
|
6/04/07 15:25
О.О. > vvo
6/04/07 15:21
при імпорті додана вартість виникла за кордоном і оподатковується при ввезенні (таке собі нетарифне регулювання). А при знищенні - згоден.
|
6/04/07 15:21
vvo > MinFin
6/04/07 14:54
Що таке податкова порука? Чи не пора навести лад у імпортному ПДВ? Що мається на увазі..Закон і назва (зміст) податку містить слова "Додану вартість"... Додана вартість як обєкт оподаткування визначена Законом про систему оподаткування... На мою думку ці два закони мають бути узгодженими... ввазення товару і його оподаткування не має відношення до створення і оподаткування доданої вартості... крім того, яка додана вартість виникає при знищенні обєкту ОФ?
|
6/04/07 14:54
MinFin

|