RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Разрешения, Лицензии и Проверки

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Проверяющий отказался записаться в журнале проверок.


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
11/01/02 02:54  Anatolu > Юрист-консультант    10/01/02 09:01Дерево

    
Простите, уважаемый дежурный. Но на что вы толкаете девушку? На позор и осмеяние с такими аргументами?

    
Вы хотя бы немного улавливаете разницу между органом, именуемым государственный архитектурно-строительный контроль, осуществляющим (ПКМУ »225 от 25/03/93) надзор за {соблюдением законодательства, госстандартов, норм и правил, архитектурных требований и технических условий}, а также положений утвержденной градостроительной документации и проектов конкретных объектов, местных правил застройки населенных пунктов всеми {субъектами градостроительной деятельности} (ЗУ »2780 от 16/11/92) независимо от форм собственности {во время застройки территорий и населенных пунктов, размещения, строительства, реконструкции, капитального ремонта объектов жилищно-гражданского, производственного и иного назначения, реставрации архитектурных памятников, создания инженерной и транспортной инфраструктуры, производства строительных материалов, изделий и конструкций} и органами "виконавчої влади, {уповноваженi вiд iменi держави} здiйснювати перевiрку {ф?нансово-господарської дiяльностi суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi}" которые в Указе »817 от 23/07/98 для кратости именуются {контролирующие органы}? Или для вас любой госслужащий контролер?

    
А теперь для Натальи.

    
В данной ситуации необходимо точно определить:

  
- являетесь ли вы субъектом градостроителной деятельности в соответствии с ЗУ »2780;

  
- что именно интересует представителей ГАСКа;

  
- не является ли их визит проверкой соответствия размещения объекта стандартам, ТУ и прочим нормам.

    
Если вы {не являетесь} субъектом, поименованным первым, расслабьтесь.

    
Если интерес проверяющих не выходит за рамки вопроса, поименованного вторым, принимающей стороной является собственник сооружения. От вас потребуются только экскорт-услуги, вы можете устроить {в сопровождении собственника} мини-экскурсию по кафе.

    
В остальных случаях просто гоните в три шеи, ссылаясь на перечень полномочий, указанных в "Положении о ГАСК" (ПКМУ-225 от 25/03/93).

    
Успехов.

    


    

10/01/02 09:01  Юрист-консультант > Наталия    10/01/02 04:23Дерево
Если хотите окончательно(раз и на всегда) избавиться от визитов и угроз о штрафах со стороны Архбудконтроля то:

Напишите письмо на имя начальника Архбудконтроля о том, что "
Керівники міністерств і відомств, державних підприємств, установ та організацій чи їх структурних підрозділів у разі виявлення чи отримання інформації про вчинення підлеглим корупційного діяння або порушення спеціальних обмежень, встановлених статтею 5 цього Закону, в межах своєї компетенції зобов'язані вжити заходів до припинення таких діянь та негайно повідомити про їх вчинення будь-який з державних органів, зазначених у пунктах "а" і "б" статті 4 цього Закону.

Умисне невжиття такими керівниками заходів, передбачених частиною першою цією статті, тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення діяння, передбаченого частиною другою цієї статті, тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і звільнення з посади чи інше усунення від виконання функцій держави.

Стаття 11. Відповідальність за умисне невиконання своїх обов'язків по боротьбі з корупцією

Умисне нескладення або невчасне складення протоколу про вчинення корупційного діяння чи іншого правопорушення, пов'язаного з корупцією, за наявності для цього підстав, або умисне неподання до суду протоколу про вчинення корупційного діяння чи іншого правопорушення, пов'язаного з корупцією, особою, на яку покладено ці обов'язки, тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і звільнення з посади чи інше усунення від виконання функцій держави. "
О результатах рассмотрении жалобы попросите сообщить письменно.
В случае не получения вразумительного ответа действуйте следующим образом:
Напишите заяыление в прокуротуру о том, что проверяющий по Ф.И.О. не предоставил обязательную информацию о... в соответствии с Указо президента "О дерегулировании ..." и о том , что Данные действия прямо запрешены п. Г) ст.5 "О борьбе с коррупцией", а именно - "відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію.", в связи с эти попросите прокуротуру привлеч гос. служащего к ответсвенности в соответсвии со "Стаття 8. Відповідальність за порушення спеціальних обмежень, встановлених для осіб, уповноважених на виконання функцій держави

Порушення особою, уповноваженою на виконання функцій держави, будь-якого із зазначених у статті 5 цього Закону обмежень, якщо воно не містить складу злочину, тягне за собою адміністративне стягнення у вигляді штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року порушення будь-якого із зазначених у статті 5 цього Закону обмежень тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і звільнення з посади чи інше усунення від виконання функцій держави. "

Прокуратура разберется, а даже если они это дело под полу положат по личной просьбе Архбудконтр, то последний врядли попытается повторить проверку...:)))

Удачи в бою. За дополнительной информацией, а также в случае наличия желания получать ОN-line правовые консультации пишите на lawbase1@gomail.com.ua или lawbase1@mail.ru Доступ в интернет анлимитет, рабочий день С 9-18. Всегда в сети..:))



10/01/02 08:38  Юрист-консультант > Наталия    10/01/02 04:23Дерево


УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності

Із змінами і доповненнями, внесеними
 Указом Президента України
 від 22 серпня 2000 року N 1011/2000 

Додатково див.
Указ Президента України
 від 30 квітня 1999 року N 462/99,
 лист Державного комітету стандартизації метрології та сертифікації України
 від 2 серпня 2001 року N 4-10/16-4977

З метою зменшення втручання державних органів у підприємницьку діяльність та відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України постановляю:

1. Установити, що органи виконавчої влади, уповноважені від імені держави здійснювати перевірку фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності (далі - контролюючі органи), проводять планові та позапланові виїзні перевірки.

2. Плановою виїзною перевіркою вважається перевірка фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, яка передбачена у плані роботи контролюючого органу і проводиться за місцезнаходженням такого суб'єкта чи за місцем розташування об'єкта власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Планова виїзна перевірка проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності за письмовим рішенням керівника відповідного контролюючого органу не частіше одного разу на календарний рік у межах компетенції відповідного контролюючого органу.

Забороняється проведення планових виїзних перевірок за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами.

Право на проведення планової виїзної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності надається лише у тому разі, коли йому не пізніше ніж за десять календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення з зазначенням дати її проведення.

3. Позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:

а) за наслідками зустрічних перевірок виявлено факти, які свідчать про порушення суб'єктом підприємницької діяльності норм законодавства;

б) суб'єктом підприємницької діяльності не подано в установлений строк документи обов'язкової звітності;

в) виявлено недостовірність даних, заявлених у документах обов'язкової звітності;

г) суб'єкт підприємницької діяльності подав у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами контролюючого органу під час проведення планової чи позапланової виїзної перевірки;

д) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з суб'єктом підприємницької діяльності, якщо суб'єкт підприємницької діяльності не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу протягом трьох робочих днів від дня отримання запиту;

е) проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства.

Позапланові виїзні перевірки з підстави, визначеної у пункті "е" частини першої цієї статті, проводяться лише органами державної податкової служби та органами контрольно-ревізійної служби в межах їх повноважень.

Позапланова виїзна перевірка може здійснюватись і на підставі рішення Кабінету Міністрів України.

4. Вищестоящий контролюючий орган може за власною ініціативою перевірити достовірність висновків нижчестоящого контролюючого органу шляхом перевірки документів обов'язкової звітності суб'єкта підприємницької діяльності або висновків акта перевірки, складеного нижчестоящим контролюючим органом. Вищестоящий контролюючий орган вправі прийняти рішення щодо повторної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб контролюючого органу, які проводили планову або позапланову перевірку зазначеного суб'єкта, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу. Державна податкова адміністрація України вправі прийняти рішення про проведення повторної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності у разі, коли таке рішення оформляється наказом за підписом її Голови.

5. Контролюючими органами, які мають право проводити планові та позапланові виїзні перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, є:

а) органи державної податкової служби - стосовно сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів, неподаткових платежів;

б) митні органи - стосовно сплати ввізного мита, акцизного збору та податку на додану вартість, які справляються у разі ввезення (пересилання) товарів на митну територію України в момент перетинання митного кордону;

в) органи державного казначейства, державної контрольно-ревізійної служби та органи державної податкової служби в межах їх компетенції - стосовно бюджетних позик, позик та кредитів, гарантованих коштами бюджетів, цільового використання дотацій та субсидій, інших бюджетних асигнувань, коштів позабюджетних фондів, а також належного виконання державних контрактів, проавансованих за рахунок бюджетних коштів.

Зазначені у цій статті контролюючі органи мають право проводити перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності лише в межах їх компетенції, визначених у частині першій цієї статті.

Здійснення планових та позапланових виїзних перевірок з питань, визначених у частині першій цієї статті, іншими державними органами забороняється.

Планові виїзні перевірки проводяться всіма контролюючими органами одночасно в день, визначений органом державної податкової служби. Порядок координації проведення таких перевірок встановлюється Кабінетом Міністрів України.

6. Установити, що рішення про вилучення документів первинного обліку, зупинення операцій на рахунках в установах банків, інших фінансово-кредитних установах, а також заборону відчуження майна суб'єкта підприємницької діяльності у зв'язку з порушенням податкового, бюджетного або валютного законодавства можуть прийматися лише органами державної податкової служби, а у випадках, визначених митним законодавством, - митними органами.

7. Рекомендувати підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності ведення журналів відвідання їх та їх структурних підрозділів представниками контролюючих органів з обов'язковим зазначенням у цих журналах строків та мети відвідання, посади і прізвища представника, який обов'язково ставить свій підпис у цьому журналі. Відмова представника контролюючого органу від підпису в журналі є підставою для недопущення його до проведення перевірки. Про факт цієї відмови суб'єкт підприємницької діяльності повідомляє письмово у триденний строк контролюючому органу, в якому працює такий представник. Форма та порядок ведення журналу встановлюються Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва.

(стаття 7 із змінами, внесеними згідно з Указом
 Президента України від 22.08.2000 р. N 1011/2000)

8. Установити, що нормативно-правові акти контролюючих органів, які регламентують порядок проведення перевірок суб'єктів підприємницької діяльності, погоджуються з Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва.

(стаття 8 із змінами, внесеними згідно з Указом
 Президента України від 22.08.2000 р. N 1011/2000)

9. Позапланові перевірки дотримання суб'єктами підприємницької діяльності пожежної безпеки не провадяться, якщо суб'єкт підприємницької діяльності уклав договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди. У такому разі шкода, завдана третім особам у зв'язку з порушенням суб\\'єктом підприємницької діяльності вимог п

10/01/02 08:22  I&S > Наталия    10/01/02 04:23Дерево
Указ Пр.Укр. 817/98

10/01/02 04:23  Наталия   Дерево
Уважаемые господа юристы! Помогите, пожалуйста, поставить на место зарвавшегося чиновника.Ситуация такая.На предприятие (владелец ЧП, предприятие-кафе), пришла проверяющая. Представилась что она из архбудконтроля.Дала визитку.Естественно, ей предложили предъявить направление на проверку.Предъявляет-написанное от руки распоряжение зам.главного архитектора города.Предложили записаться в журнале проверок. Она категорически отказалась, показывает какие-то книги и говорит, что согласно им она(т.е. архбудконтроль) имеет право приходить когда хочет, куда хочет и проверять что хочет..."И вообще-говорит-у вас свои законы, а меня свои".В общем возник скандальчик и тогда проверяющая пригласила предпринимателя прийти на следующий день к ним в контору и там начальник управления будкотроля распишеться в журнале.(На данный момент уже,как минимум, лет 5 никаких строительных работ ни в кафе ни рядом в раудисе 1000 кв.м. нет и в помине).Пришел предприниматель на следующий день в держбудконтроль, принес с собой журнал проверок.Начальник также отказался расписаться в журнале проверок и тоже стал кричать, что нечего тут права качать-их организация имеет право все проверять и нигде не записываться.А о результатах проверки предприниматель узнает, когда ему по почте штраф прийдет.
ВОПРОС:Обязан ли представитель архбудконтроля регистрироваться в журнале проверок.Если да, то пожалуйста, укажите соответствующий нормативный акт, который его бы к этому ОБЯЗЫВАЛ.Большое спасибо.Наталия.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100