RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Трудовые правоотношения

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Подскажите: исполнение решения суда.


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
22/03/08 15:39  НатальяВИКОтправить письмо > praktik*    22/03/08 15:28Дерево
Ну прямо их послушать, то они Святым Духом живы!
В ЗУ О местоном самоуправлении есть еще и статьи, в которых определено, что является майном органов местного самоуправления.
Я думаю, нужно давить на исполнителей, чтобы они казначейство поднимали -делали запросы, с какого счета осуществлялось финансирование учреждения, в котором работник получал зарплату, и вообще собрали по этому поводу больше информации о хождени бюджетных денег. я так понимаю, к каждому государственному учреждению и органу местного самоуправления нужно в судебное разбирательство привлекать казначейство, чтобы знать с каких счетов потом вызскивать, как в делах о возмещении НДС.
Давите их, давите!
Вот уж система-нипель, только деньги всасывает! Шоб они жили, как они прибедняются!

22/03/08 15:32  praktik*Отправить письмо > praktik*    22/03/08 15:28Дерево
В пору громаду, жителей города поднимать на революцию, по крайней мере,если это довести до сведения жителей города, то не за горами и досрочные выборы.

22/03/08 15:28  praktik*Отправить письмо > НатальяВИК    22/03/08 13:48Дерево
НатальяВИК, спасибо за корректировку, совсем вылетело из головы.
А вот цитата из заяви примусов: "На адресу підрозділу примусового виконання рішень двічі надходили листи від ХХХХХХХ міської ради (від 21.01.08 вих.№140/23 та 11.03.08 вих.№528/23) якими повідомлялось про те, що ХХХХХХХХХ міська рад - це представницький орган територіальної громади М.ХХХХХХХХ, що діє на підставі Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", як установа рада не функціонує, апарат ради та штат працівників відсутній, фінансування ХХХХХХХХ міської ради, як установи не здійснюється.
У боржника відсутні розрахункові рахунки у банківських установах; нерухоме майно, яке належить на праві власності ХХХХХХХ міській раді відсутнє. ХХХХХХХХ міська рада прохає закрити виконавче провадження на підставі п.2 ч.1 ст.40 Закону України „Про виконавче провадження", у зв'язку з відсутністю майна, на яке можливо звернути стягнення".

Так вот напрашивается вопрос: Значит до выборов все было (коммунальная собственность: земля, жилой фонд, городской бюджет и т.п.), а теперь всего этого нет? Куда дели?


22/03/08 15:11  praktik*Отправить письмо > MVP    22/03/08 13:43Дерево
Человек, а это главред, получал з/п в редакции, однако редакция частично "сидит" на бюджетной дотации.

22/03/08 13:48  НатальяВИКОтправить письмо > praktik*    22/03/08 13:07Дерево
Грандиозно!
От себя могу добавить только, что закон "О собственности" почил 20.06.07г. (УК №108 от 20.06.07г. )согласно разделу II ЗУ "О внесении изменений и признание таким , которые утратили действие, некотороые законодательные акты в связи с принятием Гражданского кодекса" №997- от 27.04.07г.

22/03/08 13:43  MVP > praktik*    22/03/08 13:07Дерево
А заработную плату человек где получал?

22/03/08 13:07  praktik*Отправить письмо > praktik*    22/03/08 09:32Дерево
Судя по огромному количеству ответов, форумчане не сталкивались с такой ситуацией.
Предлагаю к всеобщему вниманию мой вариант заявления:
ХХХХХХ міська рада ігнорує виконання вищевказаного рішення суду, безпідставно мотивуючи тим, що у боржника немає коштів і майна та неможливо здійснити виконавчі дії, повідомляю наступне:
1.Правовий статус місцевого самоврядування.
Місцеве самоврядування відповідно до частини першої статті 140 Конституції України є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України (частина перша статті 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи (частина третя статті 140 Конституції України.
Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради (частина четверта статті 140 Конституції України.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" система місцевого самоврядування включає:
територіальну громаду;
сільську, селищну, міську раду;
сільського, селищного, міського голову;
виконавчі органи сільської, селищної, міської ради;
районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст;
органи самоорганізації населення.
Територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр (стаття 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні.
Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами (частина перша статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").
Сільський, селищний, міський голова - головна посадова особа територіальної громади відповідно села (добровільного об'єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста (частина перша статті 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами (стаття 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").
Районні та обласні ради - органи місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст (стаття 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Відповідно до частини другої статті 2 Цивільного кодексу України територіальні громади є учасниками цивільних відносин.
Відповідно до частин першої та другої статті 169 Цивільного кодексу України територіальні громади діють у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин, можуть створювати юридичні особи публічного права (комунальні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.
Територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом (стаття 172 Цивільного кодексу України.
У випадках і в порядку, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, від імені територіальних громад за спеціальними дорученнями можуть виступати фізичні та юридичні особи, органи місцевого самоврядування (стаття 173 Цивільного кодексу України).
2.Матеріальна і фінансова основа місцевого самоврядування.
Відповідно до частини першої статті 13 Конституції України "Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад (частина перша статті 142 Конституції України, частина третя статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Відповідно до статті 35 Закону України "Про власність":
"1. Об'єктами права комунальної власності є майно, що забезпечує діяльність відповідних Рад і утворюваних ними органів; кошти місцевих бюджетів, державний житловий фонд, об'єкти житлово-комунального господарства; майно закладів народної освіти, культури, охорони здоров'я, торгівлі, побутового обслуговування; майно підприємств; місцеві енергетичні системи, транспорт, системи зв'язку та інформації, включаючи націоналізоване майно, передане відповідним підприємствам, установам, організаціям; а також інше майно, необхідне для забезпечення економічного і соціального розвитку відповідної території.
2. У комунальній власності перебуває також майно, передане у власність області, району чи іншої адміністративно-територіальної одиниці іншими суб'єктами права власності".
Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство) (частина третя статті 78 Господарського кодексу України).

Тому, резюмуючи вищевказане, прошу:

1.У самий коротший термін, відповідно до діючого законодавства України, здійснити негайне виконання рішення ХХХХХ міського суду, відповідно до виконавчого листа № 2-777 від 16 листопада 2007 року та постанови про відкриття виконавчого провадження від 11 січня 2008 року, про стягнення з ХХХХХ міської ради і на мою користь середньомісячну заробітну плату у розмірі 2832,48 грн.

2.Постійно інформувати мене, за моєю адресою, щодо руху негайного виконання рішення ХХХХХХХ міського суду, відповідно до виконавчого листа № 2-777 від 16 листопада 2007 року та постанови про відкриття виконавчого провадження від 11 січня 2008 року, про стягнення з ХХХХХХХХ міської ради на мою користь середньомісячну заробітну плату у розмірі 2832,48 грн.

Что на это скажете?

22/03/08 09:32  praktik*Отправить письмо > praktik*    22/03/08 00:08Дерево
Коллеги, неужели никто не сталкивался с такой ситуацией?

22/03/08 00:08  praktik*Отправить письмо   Дерево
Решением суда человек был восстановлен на работе, однако вынужденные прогулы организация не имеет возможности оплатить. Как быть? Есть одно маленькое дополнение организация - это городской совет и оказывается, (согласно справкам горсовета) что у них банковских счетов нет, денег нет, движимого и недвижимого имущества тоже нет, горсовет, как учреждение не работает, аппарат горсовета и штат работников отсутствует, финансирование городского совета, как учреждения не осуществляется.

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100