RSS-экспорт
Связь с модератором
Популярные теги
директордоговордоговор арендыжилищное законодательствозаработная платаземельный участокземляискКЗОТконтролирующие органыкупля продажаналогообложениенаследствоОООответственностьправо собственностипроверкипрогулпроцессработниксокращениестроительствосудтрудовая книжкатрудовое правоувольнение


Бизнес-Форум

Логин:    Пароль:      Регистрация | Восстановить пароль

Возможно ли разорвать этот договор?


Сообщение:

Ваше имя:    EMail: 
 

Страницы:    Всего: 1


Сортировать по времени сообщений  по возрастанию [по убыванию]
 
21/06/14 19:16  ОК АКА ОлюняОтправить письмо > avolij    19/06/14 15:32Дерево
думаете, спустя 6 лет хоть тому, хоть другому Володе поможет? ;)

21/06/14 18:15  Kochyura1992Отправить письмо > Володя    28/05/08 14:03Дерево
Можете без проблем розривати, тільки повідомляєте заздалегідь. Чинним законодавством передбачено (основні вимоги до договору про надання телекомунікацій) там чітко вказано, що споживач має право розірвати договір, за умови попереднього повідомлення, але не пізніше ніж за 30 днів!) хочете можу допомогти написати з кміма посиланнями на закон і т.д.

19/06/14 15:32  avolij > Володя    29/05/08 17:11Дерево
Пардон, не тому Володі написав. :)

19/06/14 15:31  avolij > Володя1    30/05/08 12:58Дерево
То все муйня, то все до сраки... Це називається навязування послуг - тобіж "тупизм". Беріть аркуш паперу й пишіть на ньому: у звязку із відсутністю в подальшому необхідності використання телекомунікаційних послуг Вашої компанії А чи Б (у даному випадку - послуги з доступу до мережі інтернет), прошу договір № __________ від ___.___.____ року вважати припиненим з ___.___._____ року (вкажіть дату, що передує розірванню не менше аніж 7 днів, в ідеалі вказуєте "не пізніше семи днів починаючи з дня отримання вами даного повідомлення" або берете договір й шукаєте строки повідомлення сторонами договору одна одну про припинення договору (якщо вони там є), якщо дуже припекло, то п. 55 Правил читаємо - там пишуть про це. Далі пишете: "Дану заяву прошу вважати повідомленням про розірвання (припинення) договору такого-то.". Заздалегідь вдячний, з повагою, найкращими побажаннями абонент такий-то.

30/05/08 12:58  Володя1 > LAG    28/05/08 16:26Дерево
Так что, форумчане, шансов действительно нет?

29/05/08 17:11  ВолодяОтправить письмо > Володя    28/05/08 15:36Дерево
Так что, форумчане, жансов действительно нет?

28/05/08 16:26  LAGОтправить письмо > Александр Субботин    28/05/08 15:26Дерево
Это в случае, если в договоре зависит величина оплаты от количества услуг, но судя по договору вполне возможно, что и этот случай предусмотрели.

28/05/08 15:36  ВолодяОтправить письмо > Александр Субботин    28/05/08 15:26Дерево
Взяли ко вниманию Ваше предложения... Более скурпулезно изучим Правила. Хотя, в нашей ситуации, собственно, договор между двумя юр. лицами.

28/05/08 15:33  ВолодяОтправить письмо > LAG    28/05/08 14:42Дерево
Договор в части качества поставляемых услуг исполняется стороной без нарушений, поэтому с этой точки зрения придраться трудно... :(((

28/05/08 15:26  Александр СубботинОтправить письмо > Володя    28/05/08 14:03Дерево
Посмотрите Правила предоставления и получения телекоммуникациооных услуг.
В рамках правил, потребитель - юр или физ лицо.
Там очень широкий перечень прав. Если оператор или провайдер не хочет расторгать договор, думаю можно создать ему такие условия, чтоб сам просил.
Кроме того, согласно п.31 Правил, потребитель имеет право:
"обмеження оператором, провайдером доступу споживача до окремих видів послуг на підставі його власної письмової заяви та технічних можливостей оператора, провайдера;"
Думаю стоит написать завление и попросить полностью ограничить доступ на 9 месяцев.

28/05/08 14:42  LAGОтправить письмо > Володя    28/05/08 14:03Дерево
А какие-либо требования по техническим характеристикам поставляемых услуг есть? Есть пункт о нарушениях со стороны поставщика? Угораздило же Вас подписать такой договор :(

28/05/08 14:03  ВолодяОтправить письмо   Дерево
Компания "А" заключила договор с другой компанией "Б" о поставке услуг Интернета с конкретными характеристивками. Сейчас идет речь о том, возможно ли рассторгнуть договор, учитывая, что сроки уведомления о рассторжении договора уже прошли... Теперь нужно ждать целый год...А условия Договора, прямо скажем, аргессивные...Вот издержка из договора:

Термін договору

1. Договір обмежений терміном 12 місяців (1 рік). У випадку встановлення послуг протягом календарного місяця (після 1 дня календарного місяця) термін починається з 1 дня, наступного місяця, коли будуть встановлені послуги. У випадку встановлення послуг до дня 1 календарного місяця відлік часу починається від дня встановлення послуг.

2. Договірні сторони дійшли згоди у тому, що коли жодна із сторін не повідомить іншу хоча б за 1 місяць до закінчення терміну про те, що немає наміру продовжити дію договору, термін договору автоматично продовжується на 12 місяців при таких же умовах, що і зазначені в цьому договорі; у випадку такого повідомлення іншій стороні, поданого у зазначений термін, договір припиняється в останній день строку договору. Таке автоматичне продовження терміну закінчення договору використовується максимум 2 рази, тобто через два або три роки. У випадку, коли жодна із сторін не повідомить іншу сторону хоча б за один місяць до закінчення другий раз продовженого терміну, що немає на меті подальше продовження цього договору, термін договору зі кінцевим строком дії заміняється невизначеним терміном, причому від договору може відмовитись будь-яка з договірних сторін з терміном відмови 2 місяці, відлік якого починається з першого дня наступного місяця, коли було повідомлено іншу сторону. У випадку повідомлення користувачем постачальника за цим пунктом не знімає зобов'язання з ви користувача за п.6.3. цього договору.

3. Користувач зобов'язаний користуватись послугами протягом домовленого періоду, тобто до останнього дня терміну дії договору і не може допустити жодних дій, направлених на закінчення договору або закінчення надання послуг, що є предметом цього договору до закінчення терміну дії договору, особливо не може відмовитись від договору (за виключенням п.3.3.), вимагати припинення надання послуг, не може дійти таких дій або допустити такі дії, на основі яких у постачальника виникло б право відмовитись від договору або розірвати договір з причин порушення зобов'язань з боку користувача.


4. Договірні сторони дійшли згоди у тому, що коли користувач будь-коли порушить свої зобов'язання за п.6.1. або 6.3. цього договору внаслідок чого припиняється надання будь-яких послуг або припинення договору до кінця терміну, користувач має сплатити постачальнику штраф, який визначається як N * ціна за місяць (ціна нарахована за п.4.1. цього договору), де N означає число місяців та не цілих, що не вистачає до кінця терміну (від дня порушення зобов'язань користувачем). Якщо ж подальше продовження надання послуг, то для визначення договірного штрафу використовується сума цін усіх наданих за місяць послуг. Договірний штраф не є сумою, що стосується права постачальника на відшкодування завданих збитків. Постачальник може бути згідний із закінченням надання послуг та припинення договору до дня отримання плати договірного штрафу.

5. Умовою надання предмету цього договору постачальником для користувача є послідовне дотримання цінових, платіжних та фактурованих умов, зазначених в ст. 4 та 5 цього договору.


Что же делать? Как разорвать такой Договор?

Страницы:    Всего: 1

Реклама

bigmir)net TOP 100